4 level 60 bodyguards om je heen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
Je gaat van Hillsbrad naar Tirisfal glades, pakt de zepp naar Grom Gol, loop vervolgens door duskwood heen naar deadwind pass, en je bent er.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:50 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe kom ik veilig als lvl 33 undead warrior naar Swamp of Sorrows via Hillsbrad?
ik heb een macro klaar staan voor beggars, als ik iemand zie beggen doe ik : /w Beggersnaam Begging is gay, en dat spam ik dan 5 minutenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:27 schreef Furby het volgende:
De standaard Guuske oplossing : Ik moet zo bij de great forge zijn, ga daar maar vast staan kom ik zo en krijg je 1G , hop /ignore want na 3 minuten spammen ze je /w plat
Daar zit ik nu, bedankt voor jullie routes, wist niet dat het via Duskwood kon, vandaarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:53 schreef Platina het volgende:
Vanuit Hillsbrad lijkt me wel een beetje heel erg ver gezocht
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb een macro klaar staan voor beggars, als ik iemand zie beggen doe ik : /w Beggersnaam Begging is gay, en dat spam ik dan 5 minuten
Darkshire (Duskwood) -> Stormwind (Elwynn Forest) -> Ironforge (Dun Morogh) -> Menethil (Wetlands) -> Auberdine (Darkshore) -> Astranaar (Ashenvale), Talondeep Path door en voilà.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef Takje het volgende:
Hoe kom ik veilig als Gnome mage van Duskwood naar Stonetalon mountains?
Dat dacht ik ook al. Strengthquote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
erm die xeathtrhe is een tering lijer ofzo?
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
btw kzit bij je alkazam profiel te kijken, wat heb je een kut staff man, echt niet voor mages bedoeld, in scarlet monestry library dropped illusionary rod, dies 10 keer beter voor een mage
http://www.thottbot.com/?i=12435 Farm deze dan bij elkaar voor + 30 staminaquote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.
Deze dropped bij scarlet monestry library boss, ook 7 stamina + de bonussen waar je wel wat aan hebtquote:Illusionary Rod
Binds when picked up
Two-Hand Staff
94 - 142 Damage Speed 3.40
(34.7 damage per second)
+7 Stamina
+15 Intellect
+10 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 34
Sells for 47 Silver 77 Copper to vendors
Item Level 39
Als je me lief aankijkt wil ik je deze http://www.thottbot.com/?i=8198 wel schenkenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Och, mijn hele gear is behoorlijk kut. Maar die staff is zo gek nog niet, lekker veel stamina. En als ik aan het pvp'en ben zit ik eerder zonder stamina dan zonder mana.
Thottbot zal ik eens bekijken als ik thuis ben, wil niet op mijn werk. Illusionary rod heb ik al sinds lvl 37 ofzo maar daar word ik niet echt warm van.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://www.thottbot.com/?i=12435 Farm deze dan bij elkaar voor + 30 stamina
http://www.thottbot.com/?i=3228
[..]
Deze dropped bij scarlet monestry library boss, ook 7 stamina + de bonussen waar je wel wat aan hebt
vreemde...vreemde gast, jij hebt liever + strenght dan + intel + spirit als mage zijnde? vrij n00bishquote:Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef engessa het volgende:
[..]
Thottbot zal ik eens bekijken als ik thuis ben, wil niet op mijn werk. Illusionary rod heb ik al sinds lvl 37 ofzo maar daar word ik niet echt warm van.
die xearathoz ben ik dusquote:Op zondag 10 juli 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe snel level jijquote:Op zondag 10 juli 2005 19:34 schreef Ferdii het volgende:
die xearathoz ben ik dus![]()
en toen je mij kilde was paar dagen geleden en toen was ik dus afk![]()
vandaag trouwes robe of violate power gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |