Ik wil het graag bij hem doen,zijn prostaat stimuleren,maar mijn vriend vindt het eng als ik al met mijn vinger in zijn kont gaat zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:40 schreef theboyisbackintown het volgende:
Wat heb jij (indien vrouwelijk) eraan als hij het laat doen?
Erg fris is het ook niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:58 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
Ik wil het graag bij hem doen,zijn prostaat stimuleren,maar mijn vriend vindt het eng als ik al met mijn vinger in zijn kont gaat zitten.
Is dat dan niet juist een hele goede reden om het niet te doen? Hij moet het wel willen (proberen) natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:58 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
Ik wil het graag bij hem doen,zijn prostaat stimuleren,maar mijn vriend vindt het eng als ik al met mijn vinger in zijn kont gaat zitten.
Doe je toch een handschoen aan. En ach een beetje poep ga je ook niet dood van hoor.quote:
Ik begrijp je wel een beetje (sort of) maar toch... Als man zijnde moet je hier wel érg openminded voor zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
Doe je toch een handschoen aan. En ach een beetje poep ga je ook niet dood van hoor.
Als je in de verpleging werkt,kom je dagelijks met poep in aanraking
Mijn grote wens is om ooit een strapon (voorbind penis) te gebruiken en hem te nemen.
Dat lijkt me zo gaaf ene keertje. Dat ik niet wordt genomen,maar dat ik hem neem.
Als je het van te voren gewoon goed schoonmaakt dan hoeft het niet veel viezer te zijn dan andere zaken. Mogelijk van te voren de boel een beetje trimmen zodat er geen twarrels blijven hangen.quote:
Waarom willen meisjes altijd met de vinger in de kont van een jongen!!?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:58 schreef frapogalogliko het volgende:
[..]
Aha!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
das de enige manier waarop ze een man kunnen penetreren denk ik..
Vond ze dat niet vies dan??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
Als je het echt wil weten.. ontopic.. ja het is eens bij mij gedaan.
En dat was echt rete-geil.
Zat ze gewoon met een vinger in me anus. terwijl ze me pijpte. Ja daar werd me tamp
nog groter van ja.
Maar of ze persé een 'walnoot-achtig-iets' stimuleerde.. dat weet ikniet meer..
Als je het met beleid doet kan het erg opwindend zijn ja...
(Ik delete deze post met 15 minuten..)
ff quoten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
Zat ze gewoon met een vinger in me anus. terwijl ze me pijpte. Ja daar werd me tamp
nog groter van ja.
Ze had ook zulke mooie handen enzo. ja dat was wel cool.
(Ik delete trouwens deze post met 15 minuten...)
Blijkbaar niet. Ze bleef me maar aankijken dat ik daar geil van werd tijdens die daad.quote:
ehmm ieuwquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
Uhmm... dude.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
Laat ik het dan nog maar een keer quotenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
Ik denk ook dat dat het probleem is ze zijn bang dat het vies is. waarom geen anaaldouch nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:46 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als je het van te voren gewoon goed schoonmaakt dan hoeft het niet veel viezer te zijn dan andere zaken. Mogelijk van te voren de boel een beetje trimmen zodat er geen twarrels blijven hangen.
En met volle darmen moet je het natuurlijk gewoon niet doen of je moet een hekel aan je vriendin hebben.
Niks voor mij,bah!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
omdat iedereen ff wil quoten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:02 schreef Markster het volgende:
Waarom meteen "gadver, ieuw, ranzigerd" etc?
Beetje bekrompen.
viespeukjequote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef danni het volgende:
Nou eerlijk
nog groter van ja.
ja shitttt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik denk dat je dat 15 minuten wel kan laten.: '(
Dat lijkt mij stiekum ook wel erg geilquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:00 schreef waterbeest het volgende:
Als het bij mij moet ben ik ook niet zo'n superfan van anaal. Ik vind het vrij triest dat mensen meteen ' bah, vies' gaan roepen. Mijn mannetje vindt anaal toevallig ook heel lekker.Iik vind het dan ook onwijs leuk om hem anaal te nemen met de voorbinddildo.
Hoezo moet ik alles een keer geprobeerd hebben? Dr komen gewoon geen dildo's en/of vingers mijn aars in. Punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:14 schreef IkWilbert het volgende:
Je moet alles gewoon een keer geprobeerd hebben. Pas daarna kan je zeggen of het wel of niet lekker is.
Dat zei ik dus ook tegen de arts. Gaf niet, hij gebruikte tenslotte een cameraquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hoezo moet ik alles een keer geprobeerd hebben? Dr komen gewoon geen dildo's en/of vingers mijn aars in. Punt.
Prima, maar dan kan je ook niet oordelen of het wel of niet fijn is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hoezo moet ik alles een keer geprobeerd hebben? Dr komen gewoon geen dildo's en/of vingers mijn aars in. Punt.
Euhhhhhhh, ik weet niet of je het weet, maar echt heel veel jongens gaan ook maar al te graag in de kont van een meisje hoor, misschien dat meisjes daar hun idee vandaan hebben....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef danni het volgende:
[..]
Waarom willen meisjes altijd met de vinger in de kont van een jongen!!?
Wat is dat!?
Echt raar. Het is een fenomeen dat nog niet zoveel algemene aandacht heeft.
Maar het leeft wél bij de vrouwen.. WoooOw!
Wat hebben vrouwen toch met een vingerin de anus?
Het is anders dan een kut hoor meisjes...
Denken jullie dat een man een vrouw beter zou begrijpen als ze
eens wisten hoe het is om een vagina te hebben?
Ik denk dat meisjes daar gewoon veel 'opener' of beter gezegd veel vrijer in zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Euhhhhhhh, ik weet niet of je het weet, maar echt heel veel jongens gaan ook maar al te graag in de kont van een meisje hoor, misschien dat meisjes daar hun idee vandaan hebben....
Ik heb het weleens gedaan bij mijn man, heel soms vindt hij het wel lekker als ik heel voorzichtig aan doe, meestal is hij gewoon een angsthaas(en dat stopt dan wel bij mij van alles daar naar binnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |