Lijkt me slimquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef Randa_v het volgende:
Ik althans mijn man heeft besloten dat we niet meedoen met die kettingbrief, wat heb je er eigenlijk aan? Het enig voordeel is, zegt mijn vader, dat als je 36 paar sokjes krijgt je ze niet hoeft te wassen, je kunt dan nl iedere dag een nieuw paar aantrekken. Dus bij deze gaat de brief bij het oud papier.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:11 schreef coolbabe het volgende:
Clauwhee! Je hebt een andere avatar
Zonnig ^_^
hee daar waren mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:41 schreef melonovy het volgende:
Ik ben gisteren naar Mamma Mia geweest, was echt erg leuk, lekker swingend. Maar Abba dreunde tot 3 uur vanacht door mijn hoofd, dat was wat minder![]()
Ow ik heb andere, kon zijn dat je dezelfde had gehad, omdat ik ze ook heb voor het verlagen van mijn bloeddruk en hartslagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef babyfeet het volgende:
metoprololtartraat 50 mg
als het beter gaat mag ik een halve en gaat het daarna nog goed mag ik stoppen
Ja, zeg dat. Ook omdat het zwanger worden bij hen niet zomaar gaat en ze haar leeftijd ook helemaal niet mee heeft (ze wordt 40 dit jaar).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:53 schreef E.T. het volgende:
gets Lily.. de nachtmerrie van elke zwangere is dat volgens mij![]()
Goed! Ga nu 4e jaar in en heb alles gehaald tot nu toe. Moet alleen nog een stage-achtig ding doen, maar dat gaat ook wel lukken, denk ik!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Sjoeg hoe gaat het eigenlijk met je opleiding/werk?
Oe fijn zo!! Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed! Ga nu 4e jaar in en heb alles gehaald tot nu toe. Moet alleen nog een stage-achtig ding doen, maar dat gaat ook wel lukken, denk ik!
En ben lekker aan het schrijven en redigeren nu, leuk!
ga jij nu meteen solliciteren? Of heb ik dat gemist en heb je al ergens iets geweldigs?
Hee bestaat die nog bij jullie? Bij ons is ie sinds een paar maanden wegquote:
Mijn ouders gaan er in september heenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Sugar het volgende:
Lily, wat erg van je vriendin!![]()
Hee, weten jullie nog echte hotspots in Berlijn? Zo uit de losse pols?
Nouja, ik ben opzich nergens bang voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
Troel lees onder andere dit over veilig slapen.Het zijn weer de media die ons bang makenJolie heeft ook heel veel bij mij geslapen en doet dat nu nog regelmatig. Ze slaapt ook nog altijd bij mij op de kamer, ook als mijn vriendje er is. Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ze in een eigen kamer stond.
Het was een voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Wie zegt dat ik seks hebmaar ik kan de lamp aan doen, bellen, boek lezen zonder dat ze het merkt dus wat dat betreft. Daarnaast is seks uiteraard niet plaats en tijdgebonden he
Nee, is echt te ver weg voor ons helaas, het lijkt me nml ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Moussy was utrecht voor jou nou ook ver weg? Anders kom je toch ook wel he!!!!
Ik alleen maar van foto´squote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef jessie het volgende:
Utrecht lijkt me zo centraal, maar dat slaat voor sommige plekjes in nederland natuurlijk weer nergens op.
Jammer. Ik heb alleen nog maar een baby Cas en kleuter Rene gezien in t echie.
Net als Den Helder, een uithoekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, voor mij is het heel vaak te ver weg, wat dat betreft is Grun echt een uithoek. Maar ja, wel een errug mooie uithoek
hahaha ja, wij waren jou kwijt en dachten dat je Janneke zo alleen achter had gelatenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:51 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahaha ja en deze ontaarde moeder stond dat van een afstandje te bekijken. Phil kijken naar jou en andersom. Er op af lopen omkijken waar ik nou toch was enz hahahahahahahahahaha
Ja dat valt nog mee. Wanneer?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Net als Den Helder, een uithoekMaar wij gaan bijna naar slagharen, das wel te doen vanaf Grun toch
![]()
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Ik ga geen slagharen-meet topic openen hoor, dat is dan bij voorbaat al mislukt en een shittopic
Speelgoedpaardjesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef jessie het volgende:
Neppaardjes?
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef jessie het volgende:
Ja maar ja maar. T waren toch van die shetlandertjes. Dat was toen weer over, maar nu hebben ze die toch weer bij die huisjes wigwammetjes whatever?
Dus ook een stukje niet-begrijpen van jezelf, je weet dat er niks is om bang voor te zijn, maar toch ben je het. Soort van tweestrijd in jezelf dan? Lijkt me echt moeilijk..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef Rottdog het volgende:
Het is niet alleen de onbegrip van een ander vindt het zelf ook nog steeds moeilijk om uit te leggen. Weet donders goed dat er niets is om bang voor te zijn en toch blokkeerd je lichaamdat dat is het gekke ervan.
Tweestrijd tussen geest en lichaam, geest denkt heel nuchter er is niets aan de hand, lichaam reageert heel anders. Begint te trillen, hartkloppingen overgeven en nog meer van die dingen. Combinatie lichaam/geest werkt gewoon niet samen dat is het eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus ook een stukje niet-begrijpen van jezelf, je weet dat er niks is om bang voor te zijn, maar toch ben je het. Soort van tweestrijd in jezelf dan? Lijkt me echt moeilijk..
Een kween dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:36 schreef Leah het volgende:
Nee nifje (= neefje/nichtje)
Hermafrodiet van allebei dus wat, noemen wij hier kweentjes vandaar de kweenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef Leah het volgende:
De kween volg ik niet helemaal....
Dan gaan ze stoer voor die slanke dennen doen en dan pissen ze in hun broek omdat ze een zwakke blaas hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:51 schreef moussy het volgende:
Hier op het duruup hebben we zo'n ge-oliede-lijven-sportschool, daar zien jullie me toch niet tussen flubberen?
Mijn pa heeft zo'n spinning ding maar die doet er niks meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:51 schreef Rottdog het volgende:
Toen we het ruimer hadden deed ik altijd aan spinning en dat gaf me dan ook een heerlijke kick maar ja moet ik gewoon maar met de walkman op gaan fietsen ofzo alleen ben ik daar dan weer te lui voor hoezo lekker complex![]()
Hebben ze niet een flubber klasje Mouss? Hier wel nl, maar dat heet dan weer huisvrouwengym..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:51 schreef moussy het volgende:
Hier op het duruup hebben we zo'n ge-oliede-lijven-sportschool, daar zien jullie me toch niet tussen flubberen?
OMG tussen de gebloemde leggings in staan..... ik denk dat ik dát ook nog niet aan kanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Hebben ze niet een flubber klasje Mouss? Hier wel nl, maar dat heet dan weer huisvrouwengym..
Ben ik nog niet helemaal aan toe...
Moet je even op de site van het ministerie van sociale zaken kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef bixister het volgende:
ja Leah, dat zou dan idd onder ouderschapsverlof kunnen vallen, ff uitzoeken hoe dat allemaal ook weer zit met het recht daarop. hij werkt bij een heel klein bedrijfje waar maar weinig mogelijk is over 't algemeen.
niet van flubberende blommenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht dat jij wel van gebloemd hield
Jessie ik vind het wel echt heel stoer hoor!
Dan lekker een heftig muziekkie erbij en zweten maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n spinning ding maar die doet er niks meedie komt dus hier te staan
Dan zit er niets anders op... dan krijg je Freek te logerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:55 schreef moussy het volgende:
[..]
OMG tussen de gebloemde leggings in staan..... ik denk dat ik dát ook nog niet aan kan
Misschien kun je via je verzekering wel korting krijgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:52 schreef texelonia het volgende:
Ik 'moet' op doktersschrift na onze vakanie ook gaan sporten, zou ik dat dan ook vergoed krijgen
Hier hebben ze nu de klaar-voor-de-zomer-weken in de sportschool. Zodat je weer lekker in bikini past...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Hebben ze niet een flubber klasje Mouss? Hier wel nl, maar dat heet dan weer huisvrouwengym..
Ben ik nog niet helemaal aan toe...
quote:Tijdens de uitzending belde een 77-jarige ex-eigenaar van een wasserette met jarenlange ervaring: 1 eetlepel natriumhydrosulfiet (te verkijgen bij de apotheek) zou wonderen doen bij verkleuring...
Zeg, daar ga ik vanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Clauwhee leuk!!!!! Wat ben je toch een mooie meid!
ja bah, ik haat datquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:33 schreef jessie het volgende:
Arrogant he Mous als ze zo doen.
Of hij wil aan je tafel etenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:08 schreef moussy het volgende:
Welnee, extra eiwitten zo'n wurm
Ik heb 1 of andere turkse soldaat die naar me msn'tik moet vast zn auto komen maken
dat zei die ja, maar we weten allemaal dat ze erg glad zijn als je in Nederland woont en hullie in Turkijequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:14 schreef Githa het volgende:
ooohw dat noemen ze imponeren Moussyhij vind je een lekker ding
![]()
ik heb een draai aan het "gesprek" gegeven, voor mn pc in beslag genomen wordt door de overheidquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:17 schreef Githa het volgende:
jah jah ...goedkoper als Wibra en zeeman![]()
Ohwpas maar op dadelijk ben je medeplichtig
![]()
Nee, dat amsterdam een stad van sex drugs en rock & roll isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:25 schreef Githa het volgende:wat voor een draai? ...ben je hem nu de reclames van de zeeman aan het uitleggen
![]()
Toe maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, dat amsterdam een stad van sex drugs en rock & roll is![]()
![]()
![]()
Hadden ze ook jongensachtige? of heb je daar niet op geletquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef jessie het volgende:
Ze hadden leuke rompertjes bij de hema! Van dat oillilly achtige. Heb er gelijk een paar gekocht voor Janneke. 2 met van die spagjettiebandjes, met veel geel en oranje. En 2 hempdmodelletjes met lime en turkoiskleurtjes. Zo schattig. Ze handig met lekker weer ook. Tokkie erover of broekie en klaar.
Ik denk het niet hoor, hij had het erg druk met het showen van zn piemelquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toe maarIk krijg het nog druk vanavond zie ik!
![]()
Doe ff een groepsgesprek danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef moussy het volgende:
Het is dat ik geen logjes mag plaatsen (ondanks dat ik niet log bij msn) Maar het was om je te bescheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |