Lijkt me slimquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:56 schreef Randa_v het volgende:
Ik althans mijn man heeft besloten dat we niet meedoen met die kettingbrief, wat heb je er eigenlijk aan? Het enig voordeel is, zegt mijn vader, dat als je 36 paar sokjes krijgt je ze niet hoeft te wassen, je kunt dan nl iedere dag een nieuw paar aantrekken. Dus bij deze gaat de brief bij het oud papier.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:11 schreef coolbabe het volgende:
Clauwhee! Je hebt een andere avatar
Zonnig ^_^
hee daar waren mijn ouders ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:41 schreef melonovy het volgende:
Ik ben gisteren naar Mamma Mia geweest, was echt erg leuk, lekker swingend. Maar Abba dreunde tot 3 uur vanacht door mijn hoofd, dat was wat minder![]()
Ow ik heb andere, kon zijn dat je dezelfde had gehad, omdat ik ze ook heb voor het verlagen van mijn bloeddruk en hartslagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef babyfeet het volgende:
metoprololtartraat 50 mg
als het beter gaat mag ik een halve en gaat het daarna nog goed mag ik stoppen
Ja, zeg dat. Ook omdat het zwanger worden bij hen niet zomaar gaat en ze haar leeftijd ook helemaal niet mee heeft (ze wordt 40 dit jaar).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:53 schreef E.T. het volgende:
gets Lily.. de nachtmerrie van elke zwangere is dat volgens mij![]()
Goed! Ga nu 4e jaar in en heb alles gehaald tot nu toe. Moet alleen nog een stage-achtig ding doen, maar dat gaat ook wel lukken, denk ik!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Sjoeg hoe gaat het eigenlijk met je opleiding/werk?
Oe fijn zo!! Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed! Ga nu 4e jaar in en heb alles gehaald tot nu toe. Moet alleen nog een stage-achtig ding doen, maar dat gaat ook wel lukken, denk ik!
En ben lekker aan het schrijven en redigeren nu, leuk!
ga jij nu meteen solliciteren? Of heb ik dat gemist en heb je al ergens iets geweldigs?
Hee bestaat die nog bij jullie? Bij ons is ie sinds een paar maanden wegquote:
Mijn ouders gaan er in september heenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Sugar het volgende:
Lily, wat erg van je vriendin!![]()
Hee, weten jullie nog echte hotspots in Berlijn? Zo uit de losse pols?
Nouja, ik ben opzich nergens bang voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
Troel lees onder andere dit over veilig slapen.Het zijn weer de media die ons bang makenJolie heeft ook heel veel bij mij geslapen en doet dat nu nog regelmatig. Ze slaapt ook nog altijd bij mij op de kamer, ook als mijn vriendje er is. Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ze in een eigen kamer stond.
Het was een voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Wie zegt dat ik seks hebmaar ik kan de lamp aan doen, bellen, boek lezen zonder dat ze het merkt dus wat dat betreft. Daarnaast is seks uiteraard niet plaats en tijdgebonden he
Nee, is echt te ver weg voor ons helaas, het lijkt me nml ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Moussy was utrecht voor jou nou ook ver weg? Anders kom je toch ook wel he!!!!
Ik alleen maar van foto´squote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef jessie het volgende:
Utrecht lijkt me zo centraal, maar dat slaat voor sommige plekjes in nederland natuurlijk weer nergens op.
Jammer. Ik heb alleen nog maar een baby Cas en kleuter Rene gezien in t echie.
Net als Den Helder, een uithoekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, voor mij is het heel vaak te ver weg, wat dat betreft is Grun echt een uithoek. Maar ja, wel een errug mooie uithoek
hahaha ja, wij waren jou kwijt en dachten dat je Janneke zo alleen achter had gelatenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:51 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahaha ja en deze ontaarde moeder stond dat van een afstandje te bekijken. Phil kijken naar jou en andersom. Er op af lopen omkijken waar ik nou toch was enz hahahahahahahahahaha
Ja dat valt nog mee. Wanneer?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Net als Den Helder, een uithoekMaar wij gaan bijna naar slagharen, das wel te doen vanaf Grun toch
![]()
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Ik ga geen slagharen-meet topic openen hoor, dat is dan bij voorbaat al mislukt en een shittopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |