Van der Laar boos op ex-dansleraarIrene van der Laar is boos op dansschoolhouder
Arnold Verhoeven, bij wie Van der Laar meer dan twintig jaar geleden dansles volgde. Enkele maanden geleden noemde Van der Laar - naar aanleiding van de start van Dancing with the stars - de dansschool een soort huwelijksmarkt, waar allemaal boerenpummels waren. Dat viel bij Verhoe- ven niet in goede aarde en zocht al eerder de publiciteit op.
In de VARA TV Magazine van deze week heeft Verhoeven middels een ingezonden brief weer van zich laten horen: "Het is jammer dat ze Irene wel het dansen, maar niet de stijl hebben kunnen bij brengen." en "Uit het dorp hebben heel veel mensen door het vele werk goede kwaliteiten en indrukwekkende carrières opgebouwd. Slechts weinig die het enkel van hun good looks moesten hebbem."
Van der Laar, die nog steeds in de race is bij Dancing with the stars, is boos. Bij RTL Boulevard vertelde ze: "Het is inderdaad dat ik uiterst verbaasd was over dit artikel. Te meer omdat hij ook twee maanden geleden al de publiciteit opzocht, toen wij net met het dansprogramma begonnen waren. Toen, wierp deze Arnold Verhoeven zich opeens op, die ik twintig jaar geleden voor het laatst gezien heb, toen ik danste in één van zijn dansscholen. Alleen ik heb het echte basisdansen geleerd in mijn geboortedorp, tenminste waar ik opgegroeid ben."
"Waar het nou om te doen is, is eigenlijk heel onschuldig. Die uitspraken die ik in VARA TV Magazine heb gedaan op de vraag of ik wel eens dansles heb gehad, van: 'Nee, maar ik ben wel ooit begonnen op mijn twaalfde in het dorp met de boerenpummels'. Dat was zó onschuldig bedoeld. Ik ben zelf een boerenmeid, opgegroeid in een Brabants dorp. Het waren ook met z'n allen boeren- pummels, hartstikke stijf en ik zelf ook. Hij wil eigenlijk over mijn rug de publiciteit zoeken, daar is helemaal niks mis mee, alleen geef het dan eerlijk toe dat je je eigen dansschool wil promoten."
Bron:Mediakrant