quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef fransie102 het volgende:
Ik hoor Moslims ook altijd alleen maar als ze zelf ergens last van hebben. Ze komen nooit zelf een keer in het nieuws met excuses, of om te laten zien dat ze hier woedend over zijn en dat dit niet bij de Islam hoort.
Kan ook aan de media liggen, maar ik vind het erg vreemd.
Dit zei ik nav het nieuwsbericht op de vorige pagina waarin moslims (in Londen) werd aangeraden binnen te blijven. Hopelijk is het nu wel duidelijk..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik vind dat de hele wereld en nu in het bijzonder de Londenaren al moet boeten voor de waanideeën van een stel extremistische moslims, dus wat lul je nou, er is nog niet eens iets gebeurt tegen specifiek moslims. En als dat dus ook niet gebeurt, wat dan?
De politie-boss van London (AKA Metropolitan Police) deed dat al flink in de persconferentie net.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Geen excuses. Maar een scherpe veroordeling ipv. van het verplichte symbolische afkeuren zou op zijn plaats zijn.
Vertel?quote:
Niet persé, maar als Ajax-hooligans spelers van Jong Feyenoord aanvallen, maakt de club Ajax ook excuses aan de aangevallen spelers en de club Feyenoord.quote:Overigens moeten moslims geen excuses maken. Net of 'zij' hierachter zitten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Loedertje het volgende:( 06-07, gisteren dus)
http://boards.rivals.net/default.asp?sid=887&p=16&style=1&forumId=3055&action=1&replytoid=2126433868
Ja juist! Daar is het allemaal om begonnen. Helemaal niet radicalisme. Er is radicalisme gecreeerd in de huidige vorm zoals deze nou bestaat!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
11 september was duidelijk oliegericht...![]()
ik begin niks , ik reageer alleen op zijn domme flamequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
baaiguardian en superuli, kap er es mee...
Maar nogmaals: waarom heeft donner nu een persconferentie gedaan!?
Ah, dus die tienduizenden burgers moeten opgeofferd worden omdat een stel ongeschikte leiders een communicatiestoornis heeft met een land, en ze mogen ook met ongefundeerde angst voor gefabriceerde wapenbewijsvoering een hoop moorden of op zijn minst het land louter door hun aanwezigheid al aantrekkelijk maken voor terreur-toestroom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:03 schreef Jalu het volgende:
[..]
Op zich ben ik dit met je eens. Maar aan de andere kant zijn dit soort landen wel de grote motoren achter het soort terrorisme waar we hier over spreken, het lijkt me dat hiertegen wel actie ondernomen zal moeten worden.
Ik denk dat er genoeg moslims in Londen wonen die er 'last' van hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:35 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
Niet persé, maar als Ajax-hooligans spelers van Jong Feyenoord aanvallen, maakt de club Ajax ook excuses aan de aangevallen spelers en de club Feyenoord.
Ik hoor gewoon alleen maar een Moslim klagen als ze zelf ergens last van hebben.
Yep...quote:
Iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik vind dat de hele wereld en nu in het bijzonder de Londenaren al moet boeten voor de waanideeën van een stel extremistische moslims, dus wat lul je nou, er is nog niet eens iets gebeurt tegen specifiek moslims. En als dat dus ook niet gebeurt, wat dan?
Dat kan je ook gewoon vragen ipv half londen op te blazenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:36 schreef 2Advanced het volgende:
ik wil olie
Misschien omdat mensen in Nederland graag meer willen weten over hoe het met ons land staat? Of er sprake is van bedreiging, extra maatregelen, etc. Maar goed, ik heb Donner niet gezien, dus ik weet niet wat hij gezegd heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
baaiguardian en superuli, kap er es mee...
Maar nogmaals: waarom heeft donner nu een persconferentie gedaan!?
Dat heet selectief gehoor en is behandelbaar.. meer naar goede nieuwsprogramma's kijken.quote:Ik hoor gewoon alleen maar een Moslim klagen als ze zelf ergens last van hebben.
Goed zoekenquote:
Er is wel een groot verschil. Iran heeft straks wel een atoombom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ah, dus die tienduzienden burgers moeten opgeofferd worden omdat een stel ongeschikte leiders een communicatiestoornis heeft met een land, en ze mogen ook met ongefundeerde angst voor gefabriceerde wapenbewijsvoering een hoop moorden of op zijn minst het land louter door hun aanwezigheid al aantrekkelijk maken voor terreur-toestroom.
Dus moeten we ons maar gewoon laten afslachten, er is toch niets aan te doen?quote:Je gaat trouwens niet in op het praktisch gegeven dat het 'actie ondernemen' jegens dit soort landen niks oplost maar het erger maakt. Alle rooskleurige freedomverhalen over de goeie oorlog in Irak zijn een parodie op zichzelf geworden.
Welke alle christelijk georienteerde landen die hier nu last van hebben dan weer mogen wijten aan HUN extremistische geloofsgenoten. Zo gaat het toch al eeuwen en eeuwen op en neer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat mogen ze wijten aan hun extremistische geloofsgenoten.
Iedereen is slachtoffer. Hopelijk is het nu wel duidelijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zei ik nav het nieuwsbericht op de vorige pagina waarin moslims (in Londen) werd aangeraden binnen te blijven. Hopelijk is het nu wel duidelijk..
Ja, en daarover hoor je ze straks wel klagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg moslims in Londen wonen die er 'last' van hebben.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
ja okay, maar hij begon over dat we toch echt op ons hoede moeten zijn als bevolking, en dat vind ik dan leuk en aardig, maar als ik vervolgens de ene na de andere hofstadgroepslid vrij gesproken ziet worden, waarbij toch wel een aantal zeer twijfelachtige dingen zoals kaarten en middelen aanwezig waren, dan betwijfel ik de oprechtheid van donner met betrekking tot het rechtssysteem wat er nu voor zorgt dat we jusit blootgesteld worden aan die mensen waarvoor we nu juist alert moeten zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen in Nederland graag meer willen weten over hoe het met ons land staat? Of er sprake is van bedreiging, extra maatregelen, etc. Maar goed, ik heb Donner niet gezien, dus ik weet niet wat hij gezegd heeft.
Niet elke moslim is een extremist die zichzelf opblaast hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, en daarover hoor je ze straks wel klagen.
Ben ik met je eens ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Iedereen is slachtoffer. Hopelijk is het nu wel duidelijk...
Daar zit op dit moment iemand van een moslimorganisatie. Ik hou niet zo van de wij-zij discussie die jij voert. Het gaat hier niet om voetbalclubs. Je vergelijkt appels en peren.quote:
912 dagen tussen NY 11-9-2001 en Madrid 11-3-2004:betekent dus niks.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef maniack28 het volgende:
idd 911 dagen tussen NY 11-9-2001 en Madrid 11-3-2004, spijt me voor de miscalculatieTussen Madrid en Londen dus 483+911=1394 dagen, betekend dus niks.. gelukkig
Geef ze nog even een aai over de bolquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet elke moslim is een extremist die zichzelf opblaast hoor
Meen je dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar negen van de tien extremisten die zichzelf opblaast is wel moslim...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
't slaat dus helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef PelsJager het volgende:
[..]
912 dagen tussen NY 11-9-2001 en Madrid 11-3-2004:betekent dus niks.
trouwens was madrid 11-3-2003 en zat er 546 dagen tussen en dat is anderhalf jaar![]()
mooi scrabblewoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef 2Advanced het volgende:
moslimterroristischegroepering
Je hebt helemaal gelijk, er zijjn inderdaad uitzonderingen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kleine spraakverwarring dan, gok ik zo, twee licht verschillende dingen.quote:
Nou en? Als ik een aanslag pleeg uit naam van de LInkshandigen zijn die zeker ook meteen de lulquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Maar deze aanslagen worden wel gepleegd namens de Islam. En ik hoor dit geen enkele Moslim ontkennen.
Wat heeft een eventuele atoombom van Iran nu te maken met de aanslag in London?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er is wel een groot verschil. Iran heeft straks wel een atoombom.
Stel dat die echt zouden bestaan, dan zouden ze het waarschijnlijk meteen afkeuren en zeggen dat jij niet bij ze hoort. Duh. DUmbass.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou en? Als ik een aanslag pleeg uit naam van de LInkshandigen zijn die zeker ook meteen de lul.
Correctie: noemt zichzelf moslim, maar is die naam eigenlijk niet waard natuurlijk. Want gelovigen moorden elkaar niet uit, eender welke religie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef Jalu het volgende:
[..]
Maar negen van de tien extremisten die zichzelf opblaast is wel moslim...
Dus? wat voor briljante oplossing heb jij hierop? Of wil je gewoon een beetje blaten.?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef Jalu het volgende:
[..]
Maar negen van de tien extremisten die zichzelf opblaast is wel moslim...
Doe toch normaal man. Is elke Christen dan tegen het feit dat vrouwen mogen stemmen? Dat gegeneraliseer zorgt dus voor een klimaat zoals deze. Waarin terrorisme tot irrationele angst leidt en zo winnen extreme moslims zeker ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geef ze nog even een aai over de bol.
Oh hell, dit is geen marrokanen-bash topic, terug naar het onderwerp.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef Hallulama het volgende:
Beware the leader who bangs the drums of war in order to whip the citizenry into a patriotic fervor, for patriotism is indeed a double-edged sword. It both emboldens the blood, just as it narrows the mind. And when the drums of war have reached a fever pitch and the blood boils with hate and the mind has closed, the leader will have no need in seizing the rights of the citizenry. Rather, the citizenry, infused with fear and blinded by patriotism, will offer up all of their rights unto the leader and gladly so. How do I know? For this is what I have done. And I am Caesar.
Tsja, kun jij het verschil zien als er eentje in je bus stapt met een flinke rugzak?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En moslims doen dat niet? Net alsof moslimorganisaties nu allemaal roepen dat die terroristen bij hen horenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Stel dat die echt zouden bestaan, dan zouden ze het waarschijnlijk meteen afkeuren en zeggen dat jij niet bij ze hoort. Duh. DUmbass.
Nee, alleen dat het om een tak van Al-Quaida gaat. Ik gok op een Al-Quaida tak van Inuit-indianen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef 2Advanced het volgende:
Is er al officieel een bevestiging binnen dat het om een moslimterroristischegroepering gaat?
Misschien luister je niet goed, misschien laat de media geen tegengeluid horen. Dat noemt men priming en framing. Is leuk voor de kijkcijfertjesquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Maar deze aanslagen worden wel gepleegd namens de Islam. En ik hoor dit geen enkele Moslim ontkennen.
Wel als je allerlei domme mensen om je heen hoort inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, kun jij het verschil zien als er eentje in je bus stapt met een flinke rugzak?
Ik zie het scenario uit "The Siege" steeds dichterbij komen...
Onzin. Maar het is wel een teken aan de wand dat de islam gewoon een broeinest is van religieus fanatisme, en dus een godsdienst die op zijn minst in de gaten gehouden dient te worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus? wat voor briljante oplossing heb jij hierop? Of wil je gewoon een beetje blaten.?
De boel een beetje opfokken, jammer dat je zoiets doet. Maar je zult verder wel geen leventje hebben als je computertje aangesloten op internet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef Beautygirl het volgende:
Is het iemand opgevallen dat de aanslagen in de VS op 11-11 waren en deze op 7-7?
Kun jij zien wie moslim is en wie niet. Niet iedereen met een Noord-Afrikaans uiterlijk is moslim. Ook blanke mensen kunnen moslim zien. Of wil je dat ze allemaal ene stempel krijgen ofzo, als voorzorgsmaatregelquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tsja, kun jij het verschil zien als er eentje in je bus stapt met een flinke rugzak?
Ik zie het scenario uit "The Siege" steeds dichterbij komen...
Moskou hebben de Tsjetsjenen al gehad, en dat zijn net zo goed moslim extremisten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke stad zal hierna aan de beurt zijn. Madrid, New York en London hebben we nu gehad.
Place your bets. Parijs, Amsterdam, Berlijn, Moskou of Rome.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat heeft een eventuele atoombom van Iran nu te maken met de aanslag in London?
Iran is inderdaad een dictatoriale staat, met schijndemocratische verkiezingen, en een machthebbende elite die bestaat uit juist die revolutionaire studentjes die in 1979 precies zo'n regime als het huidige ten val bracht, die geestelijken proberen enkel hun macht te consolideren ... en vreemd genoeg, juist de houding van de amerikanen maakt daarbij weinig uit, het behoort tot het 'spelletje' dat men daar speelt ...
De recente verkiezingen voor een machteloze president waren weinig corrupter dan die in Egypte kort ervoor, maar waar de amerikanen van die verkiezingen in Egypte hooguit opervalkkige kritiek gaven, en het 'een goede stap vooruit naar een democratie' noemden, veroordeelden ze heel hard de verkiezingen in Iran ....
Ik heb geen zin in nog een discusssie die hierover gaat, maar je vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Doe toch normaal man. Is elke Christen dan tegen het feit dat vrouwen mogen stemmen? Dat gegeneraliseer zorgt dus voor een klimaat zoals deze. Waarin terrorisme tot irrationele angst leidt en zo winnen extreme moslims zeker ja.
En dat is nieuw?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:46 schreef Jalu het volgende:
[..]
Onzin. Maar het is wel een teken aan de wand dat de islam gewoon een broeinest is van religieus fanatisme, en dus een godsdienst die op zijn minst in de gaten gehouden dient te worden.
Vrees dat het niet zal helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kun jij zien wie moslim is en wie niet. Niet iedereen met een Noord-Afrikaans uiterlijk is moslim. Ook blanke mensen kunnen moslim zien. Of wil je dat ze allemaal ene stempel krijgen ofzo, als voorzorgsmaatregel
Al geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
. Parijs,
10778,1948051321quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:45 schreef looskuh het volgende:
Oh my god... This is 911 times 11,8311688311!
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moskou hebben de Tsjetsjenen al gehad, en dat zijn net zo goed moslim extremisten.
O, en hoe stel jij voor dat te doen dan? Alle pogingen om zich te beperken tot de extremisten blijken te mislukken, is vandaag wel weer pijnlijk duidelijk gebleken. Dus heb je gewoon geen keuze en zullen de goeden onder de slechten moeten lijden. Realiseer je wel dat aanslagen als die van vandaag ook de goedwillende moslims meer kwaad dan goed doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dat is nieuw?.
Overigens moet je dit soort idioten in de gaten houden, van die figuren die sinds Rusland-Afghanistan al lopen te kloten. Een religie in de gaten houden lijkt me nogal stompzinnig.
Is de FP offline?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Dit topic laat weer eens goed de gemiddelde intelligentie van de gemiddelde Fok!ker zien. Oude koeien uit de sloot halen, baggeren, schelden, flamen en moslims bashen. Heerlijk, als vooroordelen waar worden gemaakt.
Ja en dus is elke moslim extremistquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in nog een discusssie die hierover gaat, maar je vraagt er zelf om.
Ten eerste hebben Christenen hier geen reet mee te maken. Ergens werd beweerd dat moslims véél vaker aaslagen plegen dan mensen van een ander geloof. Ja, dat klopt. Er wordt beweerdt dat veel moslims radicaliseren; krijg nou wat, dat klopt ook! Het staat vaak genoeg in het nieuws. Tel daarbij het feit op dat bijna geen enkele moslim zulke aanslagen veroordeelt en iedereen snapt wel dat het weinig nut heeft om iedere keer weer te roepen dat er misschien ook moslims zijn die niet extremistisch zijn. Dat boeit niemand een enkele reet, dat snapt zelfs Corky nog wel.
Ik heb geen zin in nog een discusssie die hierover gaat, maar je vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[.Ik heb geen zin in nog een discusssie die hierover gaat, maar je vraagt er zelf om. .]
Tel daarbij het feit op dat bijna geen enkele moslim zulke aanslagen veroordeelt en iedereen snapt wel dat het weinig nut heeft om iedere keer weer te roepen dat er misschien ook moslims zijn die niet extremistisch zijn. Dat boeit niemand een enkele reet, dat snapt zelfs Corky nog wel.
Welnee, wat een dom gelul. Dan kan je net zo goed de halve wereld bombarderen. Echt simpel geblaat van mensen die er de ballen verstand van hebben en maar ongenuanceerd naar makkelijke oplossingen grijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:49 schreef Jalu het volgende:
Dus heb je gewoon geen keuze en zullen de goeden onder de slechten moeten lijden.
Klopt, omdat mensen zoals jij iedereen meteen over 1 kam scheren, dat is de enige oorxzaak daarvoor, heel jammer.quote:Realiseer je wel dat aanslagen als die van vandaag ook de goedwillende moslims meer kwaad dan goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |