Het zijn imo meer een soort anarchisten die een bloedhekel aan de hele westerse gedachtegang hebben en hoe de geschiedenis tussen het westen en het midden-oosten zich tot nu toe heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Overigens zou ik nog graag je visie zien op de grondslag van deze extremisten, je zei dat men zich wel eens goed kan vergissen als men denkt dat het religie is.
Misschien moeten we gewoon minder rotzooi trappen in de wereld, dan komt men ook niet bij ons langs met bommen en granaten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Gia het volgende:
Ik doel vooral op camerabewaking enzo. Van mij hoeft er niet echt meer politiecontrole te komen.
Vind wel, wat van de week op tv was, dat justitie inzage mag hebben in zaken van mensen die verdacht worden van terrorisme of voorbereiding van terroristische aanslagen. Zoals inzage in bestanden van bibliotheek, inzage in uitgaven via de bank, enz....
Het moet niet zo zijn dat de politie bewapend over straat gaat en jan en alleman gaat lopen controleren. Niemand mag last hebben van meer politie-toezicht, behalve uiteraard, de echte terroristen.
Eens. En dus is het aan alle echte moslims om zich hard te distantieren van deze extremisten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:10 schreef 2Advanced het volgende:
Ik denk eigelijk dat die gasten gewoon een excuus moeten hebben, ergens weten ze toch wel dat er totaal geen baat bij is om een geloof erbij te trekken...
En terecht, gezien de vieze smerige gore rotstreken die het westen met hun uithaalt, zegt deze westerling.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:10 schreef Posdnous het volgende:
Het zijn imo meer een soort anarchisten die een bloedhekel aan de hele westerse gedachtegang hebben en hoe de geschiedenis tussen het westen en het midden-oosten zich tot nu toe heeft ontwikkeld.
Ze willen het Westen er gewoon onder hebben, religie of niet.
Beetje nutteloos. Dat zou ieder weldenkend mens inmiddels wel door hebben. En het is niet alsof die extremisten dan denken: 'oh, die gematigden steunen ons niet, wat een verrassing zeg, nou, dan houden we er maar mee op'quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef Jalu het volgende:
[..]
Eens. En dus is het aan alle echte moslims om zich hard te distantieren van deze extremisten.
Klopt, maar dit is natuurlijk de domste en lafste manier om er iets aan te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En terecht, gezien de vieze smerige gore rotstreken die het westen met hun uithaalt, zegt deze westerling.
Geef hen een werkend alternatief?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:13 schreef Posdnous het volgende:
Klopt, maar dit is natuurlijk de domste en lafste manier om er iets aan te doen.
typischquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef Skwish het volgende:
lol, check al die reakties op bv. Maroc.nl forum...Stormfront is er niks bij kwa extremistische uitlatingen...
Nee, en als de rest van de wereld het ook niet met deze methode eens is dan geeft de rest van de wereld hen dus EEN WERKEND ALTERNATIEF!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef Disorder het volgende:
Jij bent het dus met deze methode eens?
is een gevolg van verregaande kapitaliseringquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:16 schreef 2Advanced het volgende:
Tjah, wat me wel opvalt is dat ik recent in het buitenland was (dubai) en dat je soms dingen daar ziet op tv; zoals wat de amerikanen deden in verschillende landen... maar die hier helemaal niet werden uitgezonden noch genoemd werden tijdens het journaal.... Soms vraag ik me af of de Media geen smak geld krijgt om -dit en dat- uit te zenden.
erg he.. zo'n uitspraak.. nee dan de genuanceerde meningen hier.. veel beter! DUUHquote:Ik betreur deze aanslag. 7-07-05..Ik heb net een boek uit van Nadeem Aslam,hij schrijver en geboren in Pakistan. Hij woont in Engeland en wie niet,die vrijheid wil. Moet er van die stomme gefrustreerde moslims nog meer angst en haat gezaaid worden. Waarom moeten we terug naar historie.Als we dat doen,ja dan blijft er niks over van niemand. Ik keur deze aanslagen af. Stel je voor dat het hier gebeurd in Adam Den Haag Rotterdam,noem maar op. Al die buitenlandse mensen die in Engeland wonen en werk hebben willen dit ook niet. Maar uit het boek ga ik iets schrijven..vind ik zo grappig...De moeder uit het boek,zeer conservatief Moslim overal ban voor.Zij heeft maar 11 jaar lagere school gehad,maar dat vind ik niet erg. Maar goed ze doet haar best om het Engels een beetje te leren..Ze heeft woorden verzameld en hier iets van gemaakt..Het gras ziet elders altijd groen van jaloezie.......Wie het breed heeft,laat breed behangen. Het bloed kruipt door dik en dun. Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen is het sintjuttemis. Tegen de stroom in is het kwaad kersen eten. De hemel dat zijn de anderen..Schrijver Nadeem Aslam..Boek Kaart voor verdoolde geliefden
Roman/Mouria...Echt een erg mooi boek..Maar mijn hart staat stil bij de slachtoffers...bij onschudige mensen..hartwerkende mensen..die kinderen.man..vrouw..familie hebben..Insha Allah!!!
Dus dit hebben Londenaren verdiend?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nee, en als de rest van de wereld het ook niet met deze methode eens is dan geeft de rest van de wereld hen dus EEN WERKEND ALTERNATIEF!
Maar dat gebeurt dus niet.
So... what you give is what you get, you give nothing? You get even less!
En jij beschuldigde net een ander van selectief zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:18 schreef delphiro het volgende:
je heftig hoor op maroc.nl
[..]
erg he.. zo'n uitspraak.. nee dan de genuanceerde meningen hier.. veel beter! DUUH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |