Nee hoor, die moet zich toch kapot werken voor Bassoquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer, want hij had het potentieël om in de top 30 te eindigen.
Azevedo ook voor Armstrong en die was vorig jaar ook 5de.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nee hoor, die moet zich toch kapot werken voor Basso
Jamaar, zabriskie is een helper voor op het vlakke.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Azevedo ook voor Armstrong en die was vorig jaar ook 5de.
Vlgs Smeets zou hij boven de 1600 meter niet kunnen klimmen maar dat zou best nog weleens mee kunnen vallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:
Volgend jaar dus Hincapie als kopman? Werd nog over gespeculeerd dat hij best een goede ronderenner zou kunnen zijn...
Zonet het profiel van de etappe gezien, zaterdag is de aankomst er wel naar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]Dinsdag valt Vino weer aan. En misschien zaterdag ook wel.
Mooi zo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Bartoli het volgende:
@Ultra_Ivo zowel Vino als Mengin hebben de tijd gekregen van Bernucci. Rest op 7 sec. Dat maakt dat vino niet 16 maar 19 sec goedmaakt.
Volgens mij was dit zijn 1e... Leek wel een beetje op die van Boogerd in 96... Aix les Bains ofzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeker mooi. Fraaie stunt van Vino, al gunde ik Mengin de zege.
Bernucci, had die überhaupt al wel eens een profzege behaald?
Smeets kraamt onzin uit. In 2003 was Vino 2e in de etappe naar Alpe d'Huez, en die etappe ging ook over de Galibier. Top op 2646 meter. Alpe d'Huez is op 1860 meter.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef MOVO het volgende:
[..]
Vlgs Smeets zou hij boven de 1600 meter niet kunnen klimmen maar dat zou best nog weleens mee kunnen vallen.
Volgens mij ging het niet over Vino, maar over Hincapie.quote:
Lees eens. Het ging over Hincapie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Smeets kraamt onzin uit. In 2003 was Vino 2e in de etappe naar Alpe d'Huez, en die etappe ging ook over de Galibier. Top op 2646 meter. Alpe d'Huez is op 1860 meter.
Volgende etappe naar Gap, wint Vino. Die etappe gaat o.a. over de Izouard. Die is ook hoger dan 2000 meter (lag overigens wel vrij ver van de finish).
In de eerste Pyreneënetappe verliest Vino 10 sec op Armstrong, 15 op Ullrich. DIe etappe gaat over de Pailheres en finish op Ax 3 Domaines. De eerste is 2001 meter, de tweede weet ik niet.
Pas in de etappe naar Luz Ardiden verliest Vino serieus tijd: 2:07. Die is over de Tourmalet en finish op Luz Ardiden, resp. 2115 en 1720 meter. Vino verliest op beide het contact, maar komt in de afdaling (met steun van Botero) weer terug in de groep Ullrich-Armstrong, hij verliest de tijd dus op de slotklim.
Is dus echt hele grote onzin van Smeets.
Nee ging over Vino, heb 't hem ook horen zeggen. Toen dacht ik nog "volgens mij klopt dat niet", heb net nog effe de uitslagen van 2003 opgezocht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet over Vino, maar over Hincapie.
Smeets zei letterlijk dat Hincapie niet boven de 1600 kan, dus het lijkt me erg sterk dat hij hetzelfde getal voor Vino gebruikt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee ging over Vino, heb 't hem ook horen zeggen. Toen dacht ik nog "volgens mij klopt dat niet", heb net nog effe de uitslagen van 2003 opgezocht.
My bad dan. Misschien toch niet goed geluisterd (iig niet goed gelezen, dat sowieso, maar omdat ik Smeets het over Vino had (dacht) te horen zeggen, dacht ik dat het over Vino gingquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Smeets zei letterlijk dat Hincapie niet boven de 1600 kan, dus het lijkt me erg sterk dat hij hetzelfde getal voor Vino gebruikt.
Smeets kraamt inderdaad vaak onzin uit. Daar heb je in ieder geval wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
My bad dan. Misschien toch niet goed geluisterd (iig niet goed gelezen, dat sowieso, maar omdat ik Smeets het over Vino had (dacht) te horen zeggen, dacht ik dat het over Vino ging)
Okee. Er zijn mindere ontmaagdingen denkbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef Bartoli het volgende:
Ja dat was toen met Mauri. Voor Bernucci is het na een reeks ereplaatsen zijn eerste profzege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |