ik vond het zelf wel meevallen,de meesten stonden ook in no time opquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, echt prettig zag het er toch niet uit.
Toch alleen bij de ploegentijdrit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat een val binnen de 1 km vlag niet de tijd kan beinvloeden, als in dat je geen tijd kan verliezen?
voor de val hadden ze al de voorsprong, ik denk dat dat het is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat een val binnen de 1 km vlag niet de tijd kan beinvloeden, als in dat je geen tijd kan verliezen?
binnen de laatste 3 kilometer zelfs, maar de jury moet wellicht nog analyseren wie er tijd verloor door die vak en wie er al gelost was (op die klim bv) en door die val terug kwam aansluiten bij een peloton, voor ze de echte uitslag geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan zullen sommige tijden bijgesteld moeten worden, wanneer de Tour committee tot de conclusie komt dat veel renners geen tijd horen te verliezen. En zullen o.a. Vinokourov, Arlesen, Ullrich ook teruggezet worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
binnen de laatste 3 kilometer zelfs, maar de jury moet wellicht nog analyseren wie er tijd verloor door die vak en wie er al gelost was (op die klim bv) en door die val terug kwam aansluiten bij een peloton, voor ze de echte uitslag geven.
Acherm, Hincapie moet al zoveel. Kasseien, klassiekers, massasprints, tijdritten, ploegentijdritten, hij wordt overal ingezet. Maar ja, Di Luca kon ook van de ene op de andere dag klimmen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens volgens Wuyts heeft een man van Discovery verklaard dat Popovych mogelijk nog niet klaar is om volgend jaar de Tour te winnen. Men spreekt over een overgangsjaar waarin Hincapie mogelijk voor het klassement zal moeten gaan. Hij zou, volgens de Discoveryman (wiens naam ik me niet herinner), top 5 kunnen eindigen.
Nee hij zou dan geen klassiekers gaan rijden, alleen voor de Tour gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Acherm, Hincapie moet al zoveel. Kasseien, klassiekers, massasprints, tijdritten, ploegentijdritten, hij wordt overal ingezet. Maar ja, Di Luca kon ook van de ene op de andere dag klimmen..
Azevedo vorig jaar 5e, Savoldelli 2-voudig Giro-winnaar. Dus dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe zit het dan met Savoldelli en Azevedo, zij kunnen toch ook goed klassementen rijden?
Vino niet, want die was al voor de valpartij uit het peloton vertrokken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zullen sommige tijden bijgesteld moeten worden, wanneer de Tour committee tot de conclusie komt dat veel renners geen tijd horen te verliezen. En zullen o.a. Vinokourov, Arlesen, Ullrich ook teruggezet worden.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vino niet, want die was al voor de valpartij uit het peloton vertrokken.
Vino gaat nog meer aanvallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Bartoli het volgende:
mooie etappe gezien. Bernucci mooie winst, leuke strijd weer om het groen, kroon in de bollen. Vino die tijd terugneemt
Ik absoluut niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had graag gezien dat Armstrong bij Vino in het wiel was gesprongen, en dat hij nadien met Bernucci was doorgegaan en de etappe had gepakt
Anderhalve kilometer voor 't einde zoiets.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maarreh, ik heb 't niet live gezien, waar viel Vino aan?
Jij aarshol!quote:
Kom je nog vaak bij de V&D of ben je daar verbannen?quote:
Mengin ook neem ik aan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vino krijgt de tijd van Bernucci..
quote:de rest allemaal de tijd van Förster (7" verschil dus).
In het klassement op 1.02.
Dit is nog maar het begin.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
nou armstrong toch 19 seconden verloren, teleurstellend een beetje
Zoek maar vast een goed recept.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit.. Als er iemand is die Lance serieus kan bedreigen in de bergen én in de tijdrit eet ik mijn hoed op...
Ik mijn klomp.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit.. Als er iemand is die Lance serieus kan bedreigen in de bergen én in de tijdrit eet ik mijn hoed op...
Hm. Jammer dat je die én er tussen zet, want ik denk/hoop dat Vino het op zijn minst in een paar etappes het Armstrong moeilijk gaat maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef Zwansen het volgende:
Vino moet zien dat hij dan 4 minuten marge heeft, that's all.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm. Jammer dat je die én er tussen zet, want ik denk/hoop dat Vino het op zijn minst in een paar etappes het Armstrong moeilijk gaat maken.
Is wel begrijpelijk na die val, het verbaasde me gisteren al dat hij niet gelost is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Zabriskie is nu helemaal gezien voor het klassement.
Jammer, want hij had het potentieël om in de top 30 te eindigen.
Om dan in een redelijk vlakke etappe toch nog bijna 8 minuten te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |