meld dan ook even wat pikko. Favoriete nummers ofzo of welke albums je in bezit hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:27 schreef Soul_Survivor het volgende:
TVP.
Jeh, mèn, dat zie je toch!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
meld dan ook even wat pikko. Favoriete nummers ofzo of welke albums je in bezit hebt
We zijn aan het doodbloeden dat zie je toch!
Neen, ikke niet in ieder geval. Jij?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:33 schreef hendrixfan het volgende:
heeft hier iemand the dick cavett show gezien?
Ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:34 schreef hendrixfan het volgende:
en de cd hear my music?
the dick c show vind ik wel interessant hij speelt daar ook zonder band en een andere keer speelt hij wel met band.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Neen, ikke niet in ieder geval. Jij?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:10 schreef Jorikjet het volgende:
heeft iemand hier een filmpje of mp3 van jimi waar hij all along the watchtower alleen speelt? ik wil dat nummer wel eens uitzoeken voor op de gitaar, zodat ik het alleen kan spelen
Knappe jongen als het jou lukt om dat te spelen. En dan zoals Jimi het deed. Je zei ook dat het nummer Fire makkelijk te spelen is. Een paar barré akkoorden kan iedereen spelen.quote:
Aha! Die heb ik ook sinds een geruime tijd. Ideaal. Jammer dat je wel een creditcard nodig hebt om lid te worden en zo dus optimaal gebruik kan maken van de geluidssamples.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:00 schreef Jorikjet het volgende:
binnenkort koop ik een guitarport en dan zal ik dat voor je doen (Y)
Die Hendrix wahwah is juist gemaakt om een vol geluid te krijgen, ik heb 'm ook en ik schroef vaak de treble op m'n versterker helemaal open bij het wahwah'en. Hendrix gebruikte trouwens ook vaak Vox wahwahs en ik denk dat het belangrijkste voor Dunlop is dat de naam Hendrix heel erg goed verkoopt. Ik denk ook dat je er meer aan hebt als je willekeurige wahwah hebt en er goed mee overweg kan en er iets leuks mee doet, dan als je precies de wahwah hebt die Hendrix had en er niet echt mee overweg kan. Ik geloof er niet zo in, iemands geluid proberen na te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aha! Die heb ik ook sinds een geruime tijd. Ideaal. Jammer dat je wel een creditcard nodig hebt om lid te worden en zo dus optimaal gebruik kan maken van de geluidssamples.
Het gitaargeluid van Fire is wel gratis via je Guitarport te krijgen. Werkt leuk :-) Zou je eigenlijk ook nog een WAH-pedal moeten hebben om die er tussen te zetten.
Ik vind die Jimi Hendrix Wah van Dunlop wat minder geschikt. Ik krijg maar niet het geluid van bijv. Voodoo Child eruit. Lijkt wel of ik teveel treble heb i.p.v. bass op m'n wah..
Ik ben benieuwd naar je gitaarspel. Hoe lang speel je al?
Kan ook aan de wahwah liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Devlinsect het volgende:
Het geluid van Hendrix is wel degelijk na te doen. Dus de hoeveelheid distortion, treble, type versterker etc.
Al heb ik mijn treble helemaal open staan, toch lukt het me niet om het lekkere WAH geluid te krijgen. Ik denk toch niet dat het aan mijn gitaartype zou liggen: Gibson (i.p.v. de Fender)
Dat denk ik toch wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:56 schreef Devlinsect het volgende:
Ik denk toch niet dat het aan mijn gitaartype zou liggen: Gibson (i.p.v. de Fender)
Gaaf!! Hoe kom je daar aan mèn?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:03 schreef hendrixfan het volgende:
quote:
die blues cd bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik luister nu Blues!
Mèn
Die gast was echt goed!!
als je er snel bij was geweest dan had je het kunnen downenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef Devlinsect het volgende:
Alles is weggehaald vanwege warez terwijl het naar mijn weten gratis mp3's zijn waar verder geen rechten zjn ontleend...![]()
welk nummer vind je het beste en heb je first rays al binnen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik luister nu Blues!
Mèn
Die gast was echt goed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |