abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28589887
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.

Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...

ZO en nou niet meteen gaan schelden.
Een ideaal??

Ik heb ook een ideaal, mensen zoals jij in een massagraf laten verdwijnen, en met een beetje hulp van onze grote kindervriend Allah komen we er steeds dichterbij..
eeeh
pi_28589888
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Waarom wordt dit zo groot gemaakt? Het is maar een zelfmoordaanslag hoor

11 september was veel erger.
Waarom ga je niet lekker slapen? Ga weg met die flauwekul hier. Aantal doden stijgt...
pi_28589890
Hmm niet veel nieuws nu. Even afwachten dan maar....
pi_28589892
RTL5 (RTLz) --> 40 doden
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:17 #205
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28589894
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.
Idd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:20 #206
42843 DrazTic
kiem kiem
pi_28589896
quote:
Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien.

Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...

Goed idee! Waarom denk je dat dit soort dingen voorkomen VLR?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:30 #207
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28589900
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:

[..]

O hell, weer zo´n loser

Rot op naar Maroc.nl wil je
Keer jij ff snel terug in jouw kooi
Schijt aan iedereen
pi_28589902
quote:

911 was ook een zelfmoord aanslag.
pi_28589903
quote:

Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28589905
quote:

Het is niet één zelfmoordaanslag, het zijn verschillende aanslagen en ze zitten al op MINSTENS 40 doden
Hoe kun je zoiets negeren denk je?
pi_28589907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hopelijk worden heel veel moslims collectief gestraft voor deze moord
Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?

En dan vraag je je af waarom die 'kutmarokanen' radicaliseren? Die zetten zich af tegen mensen zoals jij, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan heb je morgen hier ook een aanslag.
pi_28589911
quote:

Lekker tactvol jij daar!
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:21:49 #213
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28589912
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:17 schreef CANARIS het volgende:

[..]

O hell, weer zo´n loser

Rot op naar Maroc.nl wil je
Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.

Het verschil tussen de oorlog daar en de aanslagen in het westen, is dat de aanslagen ook meteen het doel hebben om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. In de oorlog in Irak en Afghanistan is dat niet het doel. Het doel daar is die mensen te bevrijden van het dicatorschap van Osama en Saddam....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28589926
Jongens, de agressie hier... en dat alleen maar omdat je achter je schermpje zit. Ik wil best vertellen waar ik woon hoor, maar ik denk niet dat agressie de oplossing is.

Ik probeer hier een discussie te beginnen en niet te schelden, berijp mij goed. Jullie lopen hier heel zielig iedereen met de dood te bedreigen en voor weet ik veel wat uit te schelden. Ondertussen gaat het terreur gewoon verder hoor. Kan jij lekker computeren, kunnen zij 'onschuldige burgers' afslachten.

Kan hier echt gewoon helemaal niet serieus gepraat worden over zoiets, zijn jullie allemaal zo bekrompen dat het drama je meteen naar de keel schiet en er geen zinnig woord meer uitkomt?
Keep the stupid sentence please
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:22:20 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_28589928
Vanwege de vele speculaties:

Provisional IRA Bombs
Statistics from BBC, 1998

March 1971: Attack at Ligoniel: Three soldiers killed.

July 1972: Bloody Friday. Series of blasts across Belfast. Nine killed, many more injured as 22 bombs go off.

July 1972: Ten die in bomb attack in County Derry.

October 1974: Guildford pub bombing. Five die, 44 injured.

November 1974: Birmingham pub bombings. 19 dead, 182 injured.

December 1975: Balcombe Street siege. Four IRA gunmen take a couple hostage after a street gun battle in London, surrendering after six days.

February 1978: Firebomb at hotel in Co Down. Twelve people killed, 23 injured.

November 1978: Deputy governor of Crumlin Road prison, Albert Miles, shot dead.

August 1979: Lord Mountbatten, the Queen's uncle, and three others killed by Provisional IRA bomb in County Sligo. The same day, 18 soldiers killed in bomb attack at Warrenpoint, County Down.

November 1981: Ulster Unionist MP for Belfast South, Robert Bradford, murdered.

July 1982: Two bombs in Hyde Park and Regent's Park, London. In Hyde Park, two members of the Household Cavalry and seven horses die. In Regent's Park, six soldiers from the Royal Green Jackets killed.

December 1983: Harrods bomb. Five people killed and 80 wounded in a blast during Christmas shopping at the West London department store.

October 1984: Brighton bomb. Huge blast at the Grand Hotel, during the Conservative Party conference. Five die. Among the injured: the Cabinet minister Norman Tebbit and his wife.

November 1987: Consignment of 150 tons of weapons and ammunition destined for the IRA intercepted on the French coaster Eksund.

November 1989: Enniskillen massacre. Remembrance Day parade in Enniskillen, County Fermanagh. Blast kills 11 people, injures 63.

September 1989: Deal bombing. Ten Royal Marines bandsmen are killed and 22 are injured when base in Deal, Kent, bombed.

July 1990: Ian Gow, Conservative MP for Eastbourne and former Northern Ireland minister, killed by bomb at his Sussex home.

February 1991: Three mortar bombs launched from across Whitehall at Downing Street during a Cabinet meeting. One explodes in the garden, but nobody injured.

January 1992: Eight Protestant builders killed by a bomb on their way to work at an Army base near Omagh.

December 1992: Series of IRA bombs throughout the province culminates in a blast in east Belfast which injures 27.

March 1993: An IRA bomb hits Saturday shoppers in Warrington, Cheshire. Two children, Jonathan Ball and Tim Parry, killed.

April 1993: IRA bomb in the City of London causes £350 million of damage.

October 1993: Blast at a fish and chip shop on the Protestant Shankill Road, Belfast, kills 10 people, including two children.

February 1995: Massive bomb at Canary Wharf in east London ends the IRA ceasefire that had been running since August 1994.

Bron: http://www.irelandsown.net/toengland.html

Ik geloof overigens niet dat de IRA (of een splintergroepering daarvan) achter deze aanslagen zit.
pi_28589930
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:16 schreef anneja het volgende:

[..]

psies. Hoeveel burgerslachtoffers maar weer in Iraq? Maar 50.000 ofzo toch?
En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?
pi_28589935
quote:

[..]

Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.
Hij of zij bedoelde uiteraard wat anders... want er sneuvelen relatief weinig mensen door opblazing van zichzelf.
pi_28589942
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef Dreamscape het volgende:

[..]

Totale onzin. Dus ik als moslim moet gestraft worden voor iets waar ik totaal niks mee te maken heb?

En dan vraag je je af waarom die 'kutmarokanen' radicaliseren? Die zetten zich af tegen mensen zoals jij, ga vooral zo door zou ik zeggen, dan heb je morgen hier ook een aanslag.
gaan we dreigen dan..

noem mij eens een ding wat ze ooit hebben gedaan om het hier beter te maken dan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:22:46 #220
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28589944
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Shirley het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus? Ga lekker met je make-up doos spelen ofzo. Wat een dom antwoord zeg.
Dit gebeurt iedere dag in Irak.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_28589946
En ik ga morgen naar londen vakantie vieren een weekend
pi_28589956
ben benieuwd wat ze om 17:00 te zeggen hebben..
pi_28589957
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:13 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Scotland Yard

Volgens een Israëlisch radiostation zou Israël donderdag door Scotland Yard, een paar uur voor de aanslagen, zijn ingelicht om de beveiliging te verscherpen en extra waakzaam te zijn.

BRON: http://www.nu.nl/news/553(...)den_%28video%29.html
Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.
pi_28589963
Leuke discussie; "die mensen hebben tenminste een ideaal" ga huilen ofzo. een discussie moet wel over iets nuttigs gaan
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:47 #225
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28589964
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef PelsJager het volgende:

[..]

En hoeveel hebben de terroristen zelf gemaakt?
90% ofzo?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:51 #226
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_28589968
Wanneer je in de naam van God, een zelfmoordaanslag pleegt, zegt dat meer over jou, dan over God.
En in plaats van het woordje God, mag je ook Allah, islam, christianity, Pim Fortuyn of Theo van Gogh zetten.

Met andere woorden, het heeft geen enkele zin om nu islam te gaan bashen. Laten we dit on topic houden en het nieuws zoals het binnenkomt, bekijken.
Money talks, Bullshit walks!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:53 #227
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28589969
Ik zie nu op BBC World staan 'Explosion on bus at Woburn Place', wordt daarmee dezelfde als Tavistock Square bedoeld of iets anders?
Ik heb geen idee of beide plekken bij elkaar liggen of niet.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28589971
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Jongens, de agressie hier... en dat alleen maar omdat je achter je schermpje zit. Ik wil best vertellen waar ik woon hoor, maar ik denk niet dat agressie de oplossing is.

Ik probeer hier een discussie te beginnen en niet te schelden, berijp mij goed. Jullie lopen hier heel zielig iedereen met de dood te bedreigen en voor weet ik veel wat uit te schelden. Ondertussen gaat het terreur gewoon verder hoor. Kan jij lekker computeren, kunnen zij 'onschuldige burgers' afslachten.

Kan hier echt gewoon helemaal niet serieus gepraat worden over zoiets, zijn jullie allemaal zo bekrompen dat het drama je meteen naar de keel schiet en er geen zinnig woord meer uitkomt?
Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?
pi_28589978
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

VInd je dit niet even een heel ander kaliber? Irak is in oorlog, daar is het al jaren aan de gang. Londen is een wereldstad, waar nu zoveel onschuldige mensen slachtoffer zijn geworden. In Irka misschien ook wel,maar dit is toch heel anders.
Back in business.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:24:35 #230
44253 tha_dus
toch wel..
pi_28589987
quote:

Waarom worden zoveel mensen boos op die reactie...
Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
pi_28589990
quote:

[..]

Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen. Je moet niet alles geloven wat je intelligente Marokkaanse medehangjongeren tegen je zeggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28589992
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Guusie het volgende:
En ik ga morgen naar londen vakantie vieren een weekend
Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt me
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:24:57 #233
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28589994
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.
In plaats van al die lelijke opmerkingen te maken, kun je ook wel gewoon die vraag beantwoorden ja
pi_28590002
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.

Het verschil tussen de oorlog daar en de aanslagen in het westen, is dat de aanslagen ook meteen het doel hebben om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. In de oorlog in Irak en Afghanistan is dat niet het doel. Het doel daar is die mensen te bevrijden van het dicatorschap van Osama en Saddam....
Kijk, die kerel kan het van een afstand bekijken en overziet de situatie, in plaats van dat achterlijke geschreeuw en gegeil op het dodental.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:25:27 #235
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28590009
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:

[..]

Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
Niks aan toe te voegen.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_28590012
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef marchien het volgende:
Die straaljagers hebben misschien iets te maken met de grensbewaking?
Nu op NL2 over de maatregelen in Nederland
Hou toch op met die insinuaties over die straaljagers t is de hele week al druk hier in t noordelijke luchtruim met straaljagers. Zullen wel oefeningen vanuit vliegbassis leeuwarden en/of twente zijn.
pi_28590014
quote:

[..]

Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.
Ik hoop echt op een dag dat het moslim geloof tegen zichzelf in opstand komt en zo al het extremisme uitroeit. Maar zolang er van die monoglen zoals Deadre zijn is het helaas een droom.

OVerigens dat gedoe over Nederland de volgende is niet eens zo raar hoor. Na 11 spetember werd er al gemeld door de CIA dat ze een lijstje hadden gevonden over medestanders van de vs die gestraft moesten worden met op 1 Spanje, 2 UK, 3 Ned, 4 Italie
barpppppppppppppppppp
pi_28590020
quote:

[..]

pi_28590026
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.
De aanslag in NY was ook van te voren bekend gemaakt.
Echter komen er vaker van dit soort berichten door, en kunnen ze nooit elk bericht serieus nemen, omdat ze niet onnodig paniek gaan veroorzaken.

Hetzelfde zal hier voor gelden.
pi_28590028
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:

[..]

Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
pi_28590032
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Deadre het volgende:

[..]

Je bedoelt ETA, IRA kondigt niets aan.
ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...
pi_28590038
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt me
Het zal natuurlijk niet gaan hoe we het gewild willen hebben maar we cancelen het niet Anders gaan we gewoon bij kletsen met mijn tante die in wimbledon woont ofzo

Beetje jammer Moeten we weer een keer plannen om een keer een leuk weekendje naar iets te gaan.. Toen we in New York zaten ging het brandalarm af..
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:26:51 #243
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28590041
@ Guussie: voor Londen geldt momenteel een negatief reisadvies, je kunt dus kosteloos annuleren (mits je bij een ANVR / SGR reisbureau hebt geboekt)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:13 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28590051
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
(Bus 1)
[afbeelding]
(Bus 2)
De officiele lezing was toch 1 bus 6 maal metro?

Dit zijn inderdaad 2 verschillende bussen
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:29 #245
112743 hannatokkie
wij zijn niet kut!
pi_28590055
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen. Je moet niet alles geloven wat je intelligente Marokkaanse medehangjongeren tegen je zeggen.
daar zijn ook bomaanslagen
Tokkies zijn oke!!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:53 #246
45530 Mistix
Twenty Something
pi_28590071
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:57 #247
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28590072
Bush heeft al gezegd dat dit maar weer eens bewijst dat de oorlog tegen het terrorisme nog lang niet voorbij is...
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:59 #248
44253 tha_dus
toch wel..
pi_28590073
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
die opmerking raakt kant noch wal
probeer het nog eens schumifan!
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:28:06 #249
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590075
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28590078
wie is die muts op ned2?
pi_28590080
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?
Een discussie waarbij mensen hun mening mogen uitten zonder meteen met de dood bedreigd te moeten worden... Zoals ik, ik kan hier niks zeggen, ben ik gewoon meteen de lul omdat ik niet weet wat ik zeg en blablabla. Alsof iedereen weet wat hij zegt hier. Flikker op.
pi_28590093
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie nu op BBC World staan 'Explosion on bus at Woburn Place', wordt daarmee dezelfde als Tavistock Square bedoeld of iets anders?
Ik heb geen idee of beide plekken bij elkaar liggen of niet.
??? Toch geen nieuwe bom-explosie mag ik hopen?
pi_28590095
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
Ja...
pi_28590097
hehe mensen hebben een Pint en kijken naar de televisie Het blijven engelsen natuurlijk
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:28:47 #255
3932 looskuh
Uit je hoofd!
pi_28590099
Wat totaal achteloos van de Fok-redactie om op de frontpage constant het orignele, foute, bericht aan te vullen met correcties. Dat is toch belachelijk? Hebben jullie geen gevoel voor journalistieke verantwoordelijkheid?

Maak gewoon 1 samenvattend bericht op de frontpage. In plaats van in de eerste twee alinea's te spreken over "een knal" die gehoord is, er "vijf bussen" bij zijn betrokken, en "één levensgevaarlijk gewonde".

Belachelijk. Maak eens een normaal nieuwsbericht.
'n Goedendag
pi_28590100
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef MaLo het volgende:
@ Guussie: voor Londen geldt momenteel een negatief reisadvies, je kunt dus kosteloos annuleren (mits je bij een ANVR / SGR reisbureau hebt geboekt)
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld

Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is

Bedankt trw voor je info!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:29:01 #257
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28590105
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
Yep!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:29:14 #258
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28590108
Telefoonnummer voor mensen met familie o.i.d. in London: 070-3487770
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:29:18 #259
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28590112
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
wie is die muts op ned2?
een trage doos, die "Actrice"is in Londen
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:29:56 #260
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28590123
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:

[..]

Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld

Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is
Dan houdt het op inderdaad. In ieder geval een leuk weekend gewenst, voor zover dat nog mogelijk is!

Edit: hij hieronder heeft actueler nieuws
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:29:59 #261
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28590124
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:

[..]

Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.
pi_28590126
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Waxxer het volgende:
wie is die muts op ned2?
"jij bent freelance journaliste"!
ik ben actrice ja
mel heet ze
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:30:27 #263
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28590137
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De officiele lezing was toch 1 bus 6 maal metro?

Dit zijn inderdaad 2 verschillende bussen
Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:30:40 #264
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28590145
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.
Ik hoop echt op een dag dat het moslim geloof tegen zichzelf in opstand komt en zo al het extremisme uitroeit. Maar zolang er van die monoglen zoals Deadre zijn is het helaas een droom.

OVerigens dat gedoe over Nederland de volgende is niet eens zo raar hoor. Na 11 spetember werd er al gemeld door de CIA dat ze een lijstje hadden gevonden over medestanders van de vs die gestraft moesten worden met op 1 Spanje, 2 UK, 3 Ned, 4 Italie
Wat bazel jij nou kneus? Je moet berichten wel goed citeren voordat je mijn naam roept bij een vrijpartijtje met jouw vrouwtje
Schijt aan iedereen
pi_28590154
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.
Hm even bellen met mijn ouders dan moeten we ook ons hotel cancelen. En mijn vader zijn afspraken af zeggen

Ik denk dat ze toch willen gaan.. maar ook bedankt!
pi_28590158
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef looskuh het volgende:
Wat totaal achteloos van de Fok-redactie om op de frontpage constant het orignele, foute, bericht aan te vullen met correcties. Dat is toch belachelijk? Hebben jullie geen gevoel voor journalistieke verantwoordelijkheid?

Maak gewoon 1 samenvattend bericht op de frontpage. In plaats van in de eerste twee alinea's te spreken over "een knal" die gehoord is, er "vijf bussen" bij zijn betrokken, en "één levensgevaarlijk gewonde".

Belachelijk. Maak eens een normaal nieuwsbericht.
Jij komt hier nog niet zo lang volgens mij
Feedback is daarvoor bestemd.
Overigens ben ik het geheel met je eens.
pi_28590160

Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?

En is het dit weekend F1 grand prix van Engeland? Gaat dat wel door, kan me haast niet voorstellen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:31:37 #268
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28590162
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef ImTheBase het volgende:
RTL5 (RTLz) --> 40 doden
nos ook
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:31:56 #269
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28590167
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpers
Schijt aan iedereen
pi_28590171
quote:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.

Ik vind dat je voor een deel gelijk hebt, al kan ik deze manier van onvrede uiten nooit goedpraten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28590175
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
Dit is helaas ook waar. Frapant is dat de G8 top een begin moest zijn... zo onbegrijpelijk.
pi_28590177
Misschien over een aantal dagen... ?
pi_28590179
Kunnen die aggressieve paniekerige kakelkippen van dit forum een kurk in hun digitale mond krijgen, heel London zit chill achter een pint de zaken rustig te bekijken op TV maar jawel, hier op Fok kunnen er weer een aantal de druk niet aan en flippen ze.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:32:35 #274
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28590185
idd zelfde bus, ik denk dat jullie de achterkant voor de voorkant aanzien.
was zelf ook ff verward maar is wel degelijk dezelfde..
pi_28590197
45 doden.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:03 #276
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_28590199
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef hannatokkie het volgende:

[..]

daar zijn ook bomaanslagen
jup, veroorzaakt door dezelfde mensen die het hier ook doen

en radicaliseren doen mensen toch echt zelf hoor? als ik net zulke lange tenen had als alle radicaliserende mensen die nu bezig zijn, jood of moslim, etc, dan hadden mijn darmen nu ook ergens tussen een hoop mensen gelegen, met het kruid van een bom er aangekleefd...

altijd dat "maar jullie..." verhaal, leer verantwoordelijkheid nemen of leer in ieder geval sterk te worden met woorden of intelligentie, maar al die moorden, gijzelingen, aanslagen zijn gewoon te gek voor woorden.

Moge god, allah en elke andere god die aanhangers heeft zijn eigen gelovigen eens tot bezinning roepen en morgen alle radicaliserende mensen eens verder kijken dan hun idiote neus lang is...
put
your
clothes
on!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:09 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28590201
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.
Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:27 #278
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28590207
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Misschien over een aantal dagen... ?
Over een aantal dagen wat??

Jij als insider zou toch wel wat meer informatie moeten hebben.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:30 #279
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_28590209
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]

Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?
Dat vroeg ik mij ook al af ja
Gekloond: ♫
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:34 #280
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28590211
45 doden - 300 gewonden, waarvan 150 ernstig
pi_28590212
Echt vreemd ik zit 15 minuten lopen van Edgeware road, en behalve de TV merk je niks van wat er aan de hand is.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:46 #282
119857 tuumke
Tuumke :D
pi_28590213
als die kinders die mekaar uitschelden nou even normaal doen en bij het topic blijven..
ieder zijn mening en als je commentaar hebt doe het dan zonder schelden?!
als je dat niet kan ga dan lekker een ander forum zoeken...
boe?!
pi_28590214
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef winterhammer het volgende:
we zijn een religie van vrede!
en we zullen jullie onschuldige mensen vermoorden omdat te bewijzen!

Wat heeft dit nauw met Islam te maken.
Weet je wat het is War Agains Amerika And Allies.
Bin Ladin laat zien dat hij niet dom is. Als je Amerika niet kan pakken pakt hij zijn vrienden.
Maar hoe weten we dat Alqaida is. Het kan ook de Iraakse verzet zijn. Die Engelsen zijn in Irak ook geen lieverjes. Weet je waarom er aanslagen gebeuren. Amerika en Engeland heeft een hele sterke leger dus je gaat geen direkte aanval op de leger zetten.
COMPLO THEORIE:
Wie heeft er baat bij:
Frankrijk: Olympische Spelen gekaapt door Londen.
Rusland: Laten zien dat ze Allies geen supermachten zijn om aanval te voorkomen
Iran: Dat het een voorproefje is
Irak: Dat de bezettingsleger moet vertrekken
G8: Om meer macht te krijgen door angst te zaaien
Israil: Om meer steun te krijgen
Een bevriende land betekent niet dat hij je niet aanval pleegt op jou.
OOG OM OOG
TAND OM TAND
Hoeveel onschuldigen zijn in Irak en Afgenistan gedood om democratie te brengen.
Waar gevochten wordt valt er spaanders. Maar sommige zijn gewoon laf
Wereld zit in rep en roer. Maar untertussen wordt er in Turkije aanslagen gepleegd door PKK
maar wordt niks ondergenomen door de bevriende landen zoals engeland, duitsland,enz.
GEEN ENKEL LAND ZAL DIREKTE AANVAL PLEGEN OP EEN BEVRIENDE LAND MAAR LATEN DOEN DOOR EEN ANDERE BIJV TERRORISTEN.
De hamvraag is door wie worden de Alqaida gestuurt of gesteun als je nagaat toen afganistan tegen rusland vocht werd Bin Ladin opgeleid door CIA om tegen de russen te vechten.
Saddam werd ook gesteun door Amerika en EU in de oorlog tegen Iran.
Wat ik bedoel te zeggen is. Er zitten meer achter deze aanslagen dan de de Alqaida
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:33:52 #284
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28590218
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
Nooit van zijn leven dat ik me ga aanpassen aan de idealen van die geitenneukers. Wij hebben hard onze best gedaan om de samenleving te krijgen zoals die nu is. Waarom zouden we buigen en hier islamitische wetgeving in moeten voeren? Waarom zouden we onze vrouwen moeten gaan behandellen als minderwaardige wezens?

En kom nu niet aan met het palestijnse conflict. Want toen de Tsunami islamitische landen had getroffen stonden de islamitische landen nou ook niet vooraan om hun medebroeders te helpen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:34:19 #285
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28590232
Buscchauffeur heeft het iig overleeft
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:34:36 #286
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28590239
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?
Nee, de foto is vanuit een andere hoek.
Het dak van de bus ligt ook op dezelfde plek, aan de voorkant van de bus.
Het lijkt er wel op dat de auto's eromheen allemaal weg zijn/
pi_28590241
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:

[..]

Wees er maar trots op. Moet je niet gauw aanmelden voor irak of nog beter voor al kutta nederland?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_28590243
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.
Jij bent echt zo'n ventje die 'probeert' om ergens over mee te praten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:35:18 #289
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_28590254
Waar halen jullie al die doden vandaan?
Waarom zie ik dit op Nu/Fok/TT niet terug ?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:35:45 #290
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_28590261
Doet me denken aan de tv-film: Dirty War
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_28590263
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
tv
pi_28590282
Ken Livingstone
pi_28590283
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.
Jij bent echt zo'n ventje die 'probeert' om ergens over mee te praten.
Wat doe jij dan?
pi_28590284
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Kijk, die kerel kan het van een afstand bekijken en overziet de situatie, in plaats van dat achterlijke geschreeuw en gegeil op het dodental.
Tief op man. Heb jij echt niet in de gaten wat voor een braakmiddel jij bent ?
KOm in een paar jaar met je gezwavel over Waarom , en hoezo en door wie

In London .(does that ring a bell) kreperen op dit moment mensen. Mensen als jij en ik.

En jij wilt een Boom opzetten????????????

TIEF OP
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:36:53 #295
119857 tuumke
Tuumke :D
pi_28590288
quote:
op hoeveel zitten ze hier dan al?
boe?!
pi_28590308
quote:
'Talking Heads' op tv
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:37:55 #297
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590313
leer es LEZEN votary, ik bedoelde, om de oorzaken van terrorisme op te lossen dwz: minder armoede, voedsel voor iedereen, en belangrijker: EDUCATIE voor iedereen
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:38:00 #298
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28590316
quote:
RTL 5
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:38:00 #299
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28590317
Sky news meld nu ook 1000 gewonden
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:38:20 #300
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28590323
overgenomen van sky op rtl 5 op dit moment 45 doden. en duizend gewonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo