Maar nu ff niet dusquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef hollander172 het volgende:
Ben kawa echt helemaal zat en dat groen.......Zei ik dit echt?
![]()
![]()
als ik een geschikte vindquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:52 schreef Rausdouwer het volgende:
wanneer?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik een geschikte vindgisteren al naar 1 gebeld maar die was al verkocht, van de week gemaild naar een andere maar nog geen reactie...verder geen geschikte gezien.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef greedkillingz het volgende:
Is er nu wel volk of vlucht iedereen weer![]()
Ik ga er ook zo vandoor, dat word dus weer niks vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet het nietzie helemaal niemand als ik even omkijk.
![]()
Berg je maar tot een uur of 20:00 hier normaal gesproken.![]()
Ik ga zo ook weer de deur uit ieder moment.![]()
Maak een hoopje stront, zet er Kawasaki op en je krijgt 't wel verkochtquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Zag laatst nog een simpel katoenen shirtje voor onder mijn jas...
Mooi zwart + groen + kawasaki: 20 euro
zo doet kwalijkzakie het toch zelf ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:54 schreef hicham het volgende:
Hoi
Brakke dag, om de zoveel tijd even een dutje doen![]()
[..]
Maak een hoopje stront, zet er Kawasaki op en je krijgt 't wel verkocht
Dat zeg ik, Gammaquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:57 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
zo doet kwalijkzakie het toch zelf ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk spulquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zwarte ZZ-R1100, en voor maar 2.000 euro.
![]()
Voorzien van een zeer goed duoseatzadelen een gashandle met een machtig vermogen eronder.
![]()
[afbeelding]
Edit: Arnhem.![]()
[afbeelding]
heb jij al gebodenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zwarte ZZ-R1100, en voor maar 2.000 euro.
![]()
Voorzien van een zeer goed duoseatzadelen een gashandle met een machtig vermogen eronder.
![]()
best cool ding om te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef greedkillingz het volgende:
Te koop: 1987 Moto Guzzi V65 Lario Caféracer. R.v.s. kleppen, lichtere klepveren. Vraagrijs: ¤1.850,-
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:49 schreef greedkillingz het volgende:
Te koop: 1987 Moto Guzzi V65 Lario Caféracer. R.v.s. kleppen, lichtere klepveren. Vraagrijs: ¤1.850,-
[afbeelding]
Heeel veel voor weinig.quote:
http://www.motortoer.com/prikbord.htmlquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best cool ding om te zienlink??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |