Nog wel ja... Hopen maar dat dit niet gebeurt (het opblazen).quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Zover ik weet staat de Big Ben nog steeds.
Inderdaad,quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef ThE_ED het volgende:
ik vond de gelijkenis niet treffend genoeg. Ik heb in ieder geval geen Big Ben om zien vallen. Elke vergelijking van die van Londenmet nu vind ik echt te ver gezocht.
Je moet ook lezen wat er op die kaart staat. Er staat dat er 2 afzonderlijke, maar snel achtereenvolgende "rampen" plaatsvinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Zover ik weet staat de Big Ben nog steeds.
ophja, nou klopt ie inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet ook lezen wat er op die kaart staat. Er staat dat er 2 afzonderlijke, maar snel achtereenvolgende "rampen" plaatsvinden.
Er wordt driftig op los gefantaseerd ja, nu dus ook al door de skepticiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef amaranta het volgende:
Theo?
Hmm laat ik eens de letters uit zijn naam bij elkaar optellen:
T: 20
H: 8
E: 5
O: 13
Samen 46 = is samen 10
en ja er zit een 1 in dus dat heeft ook weer met 9 11 te maken
quote:
Ja dat snap ik. Staat ook in mijn tekst: sarcasmenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef amaranta het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld..
En nou kan ie wel weer wat betreft beledigende termen over en weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo bedoelde ik dat niet, aapje. Ik bedoelde het meer als een relativerende opmerking. Als in: wacht nog even af voordat je boodschap van die kaart in zijn geheel afwijst.
Wat is de 2e?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je moet ook lezen wat er op die kaart staat. Er staat dat er 2 afzonderlijke, maar snel achtereenvolgende "rampen" plaatsvinden.
Misschien moet je dan met een goed vorobeeld komen, zoals je kutn zien slaat jouw voorbeeld nergens op. Zou je het bij dat plaatje in de tekst moeten zoeken, bij het WTC plaatje zit het weer in de afbeelding... Het ufo plaatje gaat zelfs niet eens over een terroristische aanslag whatsoever.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet, aapje. Ik bedoelde het meer als een relativerende opmerking. Als in: wacht nog even af voordat je boodschap van die kaart in zijn geheel afwijst.
Dat kan natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef amaranta het volgende:
Achja, draai het eens om.
Misschien is dit wel het spel dat de terroristen elke avond spelen onder het genot van een drankje. En bracht dit spel ze juist op al die ideeën....
Hier had ik ooit nog een programma voor gemaakt. Deze gebruikte de datums van Madrid en 9-11 en ik kon met relatief simpele bewerkingen* zo'n 83% van alle datums tussen 2000 en 2007 bereiken; een groot gedeelte in ieder geval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef amaranta het volgende:
Theo?
Hmm laat ik eens de letters uit zijn naam bij elkaar optellen:
T: 20
H: 8
E: 5
O: 13
Samen 46 = is samen 10
en ja er zit een 1 in dus dat heeft ook weer met 9 11 te maken
Nee man!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef amaranta het volgende:
ik was er ook op aan het wachten...
belachelijk...nu krijg je weer van die verhalen zo van:
het is van 7-7-5
als je het bij elkaar optelt is het 19
19 zit in 911-> tadaa link met elf september
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef amaranta het volgende:
Achja, draai het eens om.
Misschien is dit wel het spel dat de terroristen elke avond spelen onder het genot van een drankje. En bracht dit spel ze juist op al die ideeën....
LOL...... dacht ik ook toen ik deze reactie gisteravond las.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kijk dit is nou een mooi voorbeeld van een alternatieve benadering
Denken zoals de mainstream juist niet denkt
Klopt, soms beeld de werkelijkheid fantasie na ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kans dat ze dit vrij onbekende Amerikaanse spel speelden iin een Afghaans dan wel Europees trainingskamp vrij klein. Soweiso heb je niet echt een kaartspel nodig om te bedenken dat Londen on New York een goed doel zou zijn, ik schat die Terroristen toch wel iets hoger in.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |