Nee, daar hebben ze het over een bus explosie èn ze hebben het over explosies tgv elektriciteitsstoringen. Ik weet niet wat hún bron isquote:
Of een mega-kortsluiting. Hebben ze met z'n allen in een wolk verdampt koper gestaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:54 schreef Drugshond het volgende:
London Fire Brigade said four crews were at the scene and more were on their way. A power failure could be the cause, Transport for London said.
Een trafo opgeblazen dus
ok, het verhaal van die bus was dus op RTL5... dank je..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze het over een bus explosie èn ze hebben het over explosies tgv elektriciteitsstoringen. Ik weet niet wat hún bron is
ze zeggen het toch!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef kLowJow het volgende:
Onplofte bussen e.d. lijkt me duidelijk onzin.
Ik dacht aan Frankrijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi, welk land in het midden oosten gaan we nu tegen de grond halen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:11 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi, welk land in het midden oosten gaan we nu tegen de grond halen?
Om Frankrijk plat te gooien hoef je geen reden te hebben w.m.b.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht aan FrankrijkBoos omdat ze de olympische spelen niet hebben.
Er wordt op de BBC nu live een politiewoordvoerder geïnterviewd. Geen woord over een mogelijke explosie in een bus.quote:
in dat geval zeiden ze het tóchquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er wordt op de BBC nu live een politiewoordvoerder geïnterviewd. Geen woord over een mogelijke explosie in een bus.
precies, valt dus allemaal wel mee..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er wordt op de BBC nu live een politiewoordvoerder geïnterviewd. Geen woord over een mogelijke explosie in een bus.
Kijk, daar kan je dus nog niets over zeggen. Er schijnen ook mensen met de metro te gaan in Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, valt dus allemaal wel mee..
"any other"quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef kLowJow het volgende:
BBC: "Have there been any reports of any other explosions in busses?"
Politiewoordvoerder: "Not that I'm aware of at the moment"
en nu maar hopen dat het geen aanslag is, begint het hele circus weer opnieuwquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk alleen de metro, Logician, dat van die bus hadden zij ook maar gehoord.
nee hoor, afwachten doet men hier niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Drugshond het volgende:
ff afwachten dus..... het nieuws is nog te vers (en te onduidelijk).
Zou dan ook nog eens de IRA kunnen zijn, ik bedoel....het hoeven geen moslims te zijn. Voor de verandering. Als het al een aanslag was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Logician het volgende:
en nu maar hopen dat het geen aanslag is, begint het hele circus weer opnieuw
Ja, naast de explosies bij de metro... de quote ging uiteraard nog wat verderquote:
Kom zeg, blijf alles een beetje letterlijk lezen. Ga het topic opschonen of zo, maar met 'valt wel mee' bedoel ik natuurlijk dat die bussen een toevoeging was op de ernstige gebeurtenissen die tot op heden nog totaal uit de lucht gegrepen lijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar kan je dus nog niets over zeggen. Er schijnen ook mensen met de metro te gaan in Londen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef Redux het volgende:
[..]
nee hoor, afwachten doet men hier niet.
ik zie hier ook nog geen voorbarige conclusies, die je wel gewoon op de tv ziet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, naast de explosies bij de metro... de quote ging uiteraard nog wat verder.
in busses for instance, or anywhere else... zoiets was het.
IRA blijft altijd een risico in Londen. Neem aan dat dit één van de eerste groeperingen is die onderzocht worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou dan ook nog eens de IRA kunnen zijn, ik bedoel....het hoeven geen moslims te zijn. Voor de verandering. Als het al een aanslag was.
ik zou wat dat betreft van moslim kan eerder een aanslag in schotland verwachten, ira is een mogelijkheid maar lijkt me ook sterk.. het zal wel meevallen denk ik, hopelijk zijn er weinig gewonden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou dan ook nog eens de IRA kunnen zijn, ik bedoel....het hoeven geen moslims te zijn. Voor de verandering. Als het al een aanslag was.
Sjeez man, het is nog maar net aan de gang. :Squote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef Dementor het volgende:
Ze doen wel erg geheimzinnig.
Ik denk gewoon dat ze het echt niet weten hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef Dementor het volgende:
Bizar hoor dit gebeuren.
Ze doen wel erg geheimzinnig.
de deuren in de metrotreinen gingen niet open, hoorde ik, dus paniek zal er zeker wel zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
De beelden die ik op tv zie zien er wel heel erg rustig uit, er is niet echt sprake van chaos of paniek oid (maar dat zijn dan ook beelden van boven de grond).
het was nogal onduidelijk. zoals de hele situatie nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |