Als het een aanslag is ben ik zeer benieuwd of er link wordt gelegd naar Iran.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Logician het volgende:
[..]
ergens hoop ik dat mocht het een aanslag is dat het geen alquada is ...
BBC heeft het over mogelijke slachtoffers, maar de hele berichtgeving vind ik uitermate chaotisch. Er is niet echt duidelijk hoeveel explosies er zijn geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
In de bussen dodelijke slachtoffers zegt de NOS net.
Even afwachten en gewoon blijven ademen maar. Kan toch niks doen op het moment buiten hopen dat iedereen ok is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
telefoonnetwerk zal ook wel te lijden hebben van al de londenaren die ineens tegelijk met elkaar willen praten.
Of Amsterdam?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef milagro het volgende:
zouden er nu ook 'voorbereidingen voor dergelijke aanslagen' aan te treffen zijn in Parijs? of Madrid?
- Inzichtvol -quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef ShaoliN het volgende:
Als het een aanslag is ben ik zeer benieuwd of er link wordt gelegd naar Iran.
Iig 8 explosies bevestigd. 5 in de metro en 3 in de bussenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC heeft het over mogelijke slachtoffers, maar de hele berichtgeving vind ik uitermate chaotisch. Er is niet echt duidelijk hoeveel explosies er zijn geweest.
Waarom. Die kunnen momenteel niet op een veiligere plek zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:48 schreef Burbo het volgende:
De G8-top isvast al gevlucht
Dat zou inderdaad wel weer een enorme hoop oprakelen. Dacht men eindelijk dat we klaar waren met het grootste werk in Afghanistan in Irak, blijken ze nog steeds iets als dit te kunnen. Het is een wonder dat er nog geen doden (zouden) zijn..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het geen aanslag is, want als het wel een aanslag is dan is het een goed voorbereide op diverse plaatsen (metro's en bussen). Ik heb geen idee op wie ik 'hoop' want er komt toch altijd veel rottigheid van.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Logician het volgende:
Storing oké, maar er zijn explosies... weet niet wie ze voor de gek wilden houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Electriciteitsstoring voor het metronetwerk kan best, maar hoe verklaar je die bussen dan?
Nee, blair blijft voorlopig gewoon.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:48 schreef Burbo het volgende:
De G8-top isvast al gevlucht
Aanslagen met meerdere bommen (als dat het geval is) plan je niet even in een weekje, grote aanslagen zoals 9/11 en Madrid worden zorgvuldig en langdurig voorbereid, GB is een doelwit sinds de inval in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:47 schreef Anitra het volgende:
Zou het te maken kunnen hebben dat er van de week is gelekt dat Blair op de hoogte was van het feit dat er in Irak niks te vinden zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |