De jouwe was eerst dus deze blijft openquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DG, ik had nog een link hierheen willen plaatsen in het vorige topic, maar je was me net voor
ik vroeger wel een keer of 50 en vervolgens de straat op om die trukjes te proberen !quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nooit gezien eigenlijk
The Great Escape?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
In welke voetbalfilm speelde Pele een hoofdrol ?
Het valt niet mee om orgineel te zijn hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet weer die film!
Co Prins
Halvar Thoresen
Osvaldo Ardiles
?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Noem hun broer :
Bernd Förster
Karl Heinz Rummenige
Socrates
Marc Overmars
Chi Wappie Makluwetuloe
ManUre? Who cares...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
Wanneer won Manchester United hun eerste Europa cup ? Tegen wie ? Waar ? En wat was de uitslag ?
Anton Janssenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:31 schreef tong80 het volgende:
Welke PSVer schoot de laatste penaltie erin tegen Benfica in de EC-1 finale-88 ? En wie miste de laatste namens Benfica ?
Inge Danielssonquote:
Volgens mij een speler van de huidige selectie of die van vorig jaar? Hij heeft dacht ik al wel voor Ajax 1 gespeeld vorig seizoenquote:
John Hansen is dacht ik een Deen die in de jaren 90 bij Ajax speelde, of bedoelde je een andere?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ok dan keur ik hem goed. Ik zocht eigenlijk een Hansen waar ik de voornaam van kwijt ben. Was het nou Ronnie of Johnnie ?
Lijkt me dus correct. (sorry, zit 'En Un Momento Dado' te kijken)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:02 schreef Thetallguy het volgende:
Wreh
kenneth nysaeterquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke Noor speelde ooit voor Fortuna Sittard?
Knobel = Kessler?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
César Luis Menotti?
Carlos Alberto Parreira
Wiel Coerver
Valeriy Lobanovskiy
George Knobel
Ja scheelden 25 jaar snap nog steeds niet wat ie in Diny zag.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar dat Spanjer er vandoor ging met z'n vrouw was wel echt?
en een mededelingenbord op een stationquote:Op zondag 10 juli 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het antwoord maar geven het was Kees van Kooten met een typetje die als eenzame Hooligan uit een raam aan het roepen was en ter einde raad op een lantaarnpaal ging inbeuken als enige van zijn club.
Toch nog de redding ik dacht dat ie te moeilijk zou zijnquote:
fc avondrood iddquote:Op zondag 10 juli 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Avondrood was even met een ander topic bezig.
Boliviaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Welk land wint in WK-kwalificaties vrijwel al zijn thuisduels door de hoogte waarop gespeeld wordt?
Erwin Sanchez ?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Dat is goed Bos!
Hoe heette hun vedette in 1994?
zitten een aantal gokjes tussen.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:30 schreef Radegast het volgende:
Noem alle clubs die lid zijn van de G14.
Chelsea niet...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zitten een aantal gokjes tussen.
PSV, Man United, Barcelona, Real Madrid, Arsenal, AC Milan, Juventus. Ajax. Bayern Munchen. Olympic Lyon, Chelsea
?
Celtic en Anderlecht niet, tong...quote:Op maandag 11 juli 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
Manchester U. Arsenal, Bayern Munchen, AC Milan, Inter Milaan, Juventus, Barcelona, Real, PSV, Ajax, Porto, Liverpool, Anderlecht en Celtic ?
PSG is goed, Lyon is al genoemd, en Werder Bremen is ook niet goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
PSG, Lyon en Werder?
Leverkusen is goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
leverkusen
Van wie verloren ze dan in 87 de supercup en wie scoorde tegen Ajax ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet ik door een boek van Evert Vermeer over alle europese wedstrijden van Ajax...
Geen idee. Wedstrijden die Ajax verliest filter ik uit mijn geheugen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van wie verloren ze dan in 87 de supercup en wie scoorde tegen Ajax ?
Porto is goed de speler was 40 centimeter kleiner dan Jan Koller.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Porto in ieder geval en misschien dan Madjer ?
Rui Barros.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Porto is goed de speler was 40 centimeter kleiner dan Jan Koller.
Makkelijk dat google soms hé ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef Radegast het volgende:
Geen wonder dat Ajax die wedstrijd thuis verloor van Porto, Frank Verlaat deed mee lees ik net![]()
Ook goed. Geef eens een top 5 Portugezenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb het boek van Evert er even bijgepakt, sorry.
Eusebioquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook goed. Geef eens een top 5 Portugezen
1-Eusebioquote:
Zitten twee dezelfde bij die ik in m'n hoofd heb.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
1-Eusebio
2-Paulo Futre
3-Rui Costa
4-Deco
5-Jordao
Bij jou dus drie, ik zou ook Culina de meesterknecht van Eusebio hebben kunnen noemen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eusebio
Rui Costa
Luis Figo
Pauleta
Vitor Baia
seizoen 77/78 PSV dacht wel even te winnen van Wageningen voor de beker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom is een PSV-Wageningen wedstrijd legendarisch ?
Ooit finale ergens van en Wageningen wonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom is een PSV-Wageningen wedstrijd legendarisch ?
Ja ik dacht zelfs 1-7quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
seizoen 77/78 PSV dacht wel even te winnen van Wageningen voor de beker.
Uitslag iets van 1-6
?
Torino?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van welke club kocht Milan hem?
Klopt!quote:
Eéntje daarvan was keeper toch? Naam weet ik niet..quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In het gouden Milan team van laten we zeggen 1989 speelden twee spelers met dezelfde achternaam. Welke naam bedoel ik?
Klopt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eéntje daarvoor was keeper toch? Naam weet ik niet..
sorry Barnetquote:De voetballer die duelleert met Marco van Basten tijdens het jeugd-WK van 1983 in Mexico, zie de foto hiernaast, is de Argentijn Claudio Garcia, beweert Patrick Otten.
“Een echt onbekende speler voor mij,” schrijft Otten.
Dat kan kloppen, behalve in Argentinië. Daar is Garcia momenteel zelfs voorpaginanieuws. De inmiddels 44-jarige voormalige linksbuiten van Racing Club en Huracan is gesignaleerd in dezelfde psychiatrische kliniek waar Diego Armando Maradona vorig jaar werd behandeld tegen zijn drugsverslaving. Garcia schijnt te zijn opgenomen met een zware longontsteking. Garcia, die al zijn als voetballer verdiende geld is kwijtgeraakt, kon de verzorging tegemoet zien dankzij de regering.
Toch moeten we Otten teleurstellen: de onbekende Argentijn is geen Claudio Garcia.
Damn, te snel gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Bjoro het volgende:
http://www.sportweek.nl/minofmeermarco.asp
[..]
sorry Barnet
ik ben niet boos hoor !quote:
Voornamen van de Galli's dan graag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klopt!
De naam is Galli.
Slaapt lekker.
Ruudje Gullitquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke oud-voetballer speelde een rolletje in 'Ellis in Glamourland'?
Ruud Gullitquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke oud-voetballer speelde een rolletje in 'Ellis in Glamourland'?
Lijkt me correct hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:43 schreef fanneke het volgende:
Somalia
Nee, Van Bronckhorst toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:49 schreef fanneke het volgende:
en Castelen
klopt ja, hij gaf een elleboog aan Van Bronckhorst. vergiste me, zat met Castelen in m'n hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |