quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
Zou iemand de witte rat op de foto kunnen verkleinen en in een icon kunnen zetten? Zodat ze wel goed zichtbaar blijft? Ik weet niet of het lukt, maar ik vind het zo'n lieve foto en ik zou mijn meisje graag als icon hebben!
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand van dit hoofd een plaatje maken wat ik kan uploaden hier op de fok server? mij lukt het niet om hem klein genoeg te krijgen![]()
Thanks
Wat zoek je voor iets, een beetje op weg helpen is wel fijn. Kan bijvoorbeeld een plaatje van eens strontvlieg plaatsen , maar ja, heb je ook niks aanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Abigail het volgende:
[afbeelding]
Ik zou heel graag dit plaatje als icon willen hebben! Iemand die mij gelukkig kan maken?
Thanks, ben soms een beetje aan het hobbiën met photoshop en imageready.quote:
klopt als je die 2 doorkrijgt dan is het een eitje om een animatie te makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Thanks, ben soms een beetje aan het hobbiën met photoshop en imageready.
En af en toe krijg ik dan een ingeving![]()
Alstu :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kan iemand mijn plaatje ook misschien kleiner maken, alvast hartelijk dank
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:46 schreef mrsj het volgende:
Is het ook mogelijk dat er bij deze avatar ( http://www.freespace.nu/files/508_1121971111.gif )
een soort praatwolkje komt te staan zoals je ook in stripverhalen ziet met daarin de tekst; Mrsj
Het zou het mooiste zijn als dat praatwolkje niet continu blijft staan.
Alvast bedankt.
Je blijft met een 60 x 60 pixels beperking zitten, valt niets aan te veranderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
Bedankt Flash, maar dat bedoelde ik dus, die logo's worden zo, ja hoe noem je dat.
Ik ga eens op zoek naar een stel die je wel netjes naar 60x60 kunt verkleinen.
Ja ik zat dus met hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Je blijft met een 60 x 60 pixels beperking zitten, valt niets aan te veranderen.![]()
Echt veel "scherper" krijg je het niet.![]()
Misschien toch wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Je blijft met een 60 x 60 pixels beperking zitten, valt niets aan te veranderen.![]()
Echt veel "scherper" krijg je het niet.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
Zou iemand de witte rat op de foto kunnen verkleinen en in een icon kunnen zetten? Zodat ze wel goed zichtbaar blijft? Ik weet niet of het lukt, maar ik vind het zo'n lieve foto en ik zou mijn meisje graag als icon hebben!
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand van dit hoofd een plaatje maken wat ik kan uploaden hier op de fok server? mij lukt het niet om hem klein genoeg te krijgen![]()
Thanks
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kan iemand mijn plaatje ook misschien kleiner maken, alvast hartelijk dank
[afbeelding]
Sweet stuff.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien toch wel?
[afbeelding]
[afbeelding]
En zoiets dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef popolon het volgende:
Bedankt Flash, maar dat bedoelde ik dus, die logo's worden zo, ja hoe noem je dat.
Ik ga eens op zoek naar een stel die je wel netjes naar 60x60 kunt verkleinen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 00:34 schreef popolon het volgende:
In die fade away bedoel ik, die's gaaf.
Zat al in de verzamelingquote:
Het verschil is duidelijk zichtbaar jaquote:Op zondag 24 juli 2005 11:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onscherpheid enzo.
[afbeelding] >> [afbeelding]
[afbeelding] >> [afbeelding]
Snappu?
Ik wilde graag dat Felix plaatje (animatie eigenlijk) als icon hebben en had het zelf al voor mekaar door een link te maken van de afbeelding via msn.com, maar nu was het geval dat iedereen die op een pagina kwam waar ik had gepost een wachtwoord moest invullen. En das natuurlijk niet de bedoeling....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat zoek je voor iets, een beetje op weg helpen is wel fijn. Kan bijvoorbeeld een plaatje van eens strontvlieg plaatsen , maar ja, heb je ook niks aan
Mooi, bedankt!quote:
Nog een beetje inspiratieloosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:33 schreef StofjeB het volgende:
Enige beweging in mijn bestaande avatar, dat zou skitterend zijn. Ik heb alleen geen idee wat de mogelijkheden zijn. Een korte glimlach op het gezichtje? Oplichtende oogjes? Zoiets. Ik ben zeer beineuwd of iemand er iets leuks van kan maken
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:31 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Nog een beetje inspiratieloos![]()
[afbeelding]
Kun je dat plaatje niet op je pc opslaan en dan naar me mailen o.i.d.?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:00 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ik wilde graag dat Felix plaatje (animatie eigenlijk) als icon hebben en had het zelf al voor mekaar door een link te maken van de afbeelding via msn.com, maar nu was het geval dat iedereen die op een pagina kwam waar ik had gepost een wachtwoord moest invullen. En das natuurlijk niet de bedoeling....![]()
Ik zoek een andere manier dus om Felix als icon te hebben, maar mijn usericonmanager werkt niet....
Dat kan , geef dan wel ff het plaatje dat we nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef dndiek het volgende:
ik wil een plaatje toevoegen aan mijn avatar kan dat zonder die plaatjes opnieuw te posten of moet ik die gaan zoeken?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:58 schreef mark_03 het volgende:
Kan iemand voor mij een (liefst subtiel bewegende, of juist extreem lomp) avater van Wytske Kenemans maken (die belspelchick). Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |