Ben ik alleen een deel van mijn data kwijt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut , dan kan je tenminste windows weer schoon installeren
defineer genie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Is er een genie in het topic aanwezig?
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?quote:
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil ik windows installeren op een net aangemaakt lege partitie. Begint de instal te zeiken dat de c schijf fucked up is. Nee je meent het, daarom installeer ik het ook op die andere partitie. Waarom is windows zo dom?
Ach hij werkt inmiddels weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
de c is sowieso nodig om op te booten geloof ik
In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpagequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt ewrop dat ze alleen het nieuws van london willen laten zien i.v.m. belangrijkheid..
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In verband met de aanslagen in Londen kijk je naar een lichte versie van de FOK!frontpage
IDDquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel slim van ze. Het aantal hits op de frontpage server zal wel enorm zijn en met minder data zal het een stuk sneller gaan.
Of met theoquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juistem. Anders krijg je hetzelfde als met de baby toendertijd...
Is die ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. Kasta is gewoon buiten zijn scheef gegaan, meer niet. Hij zal hier denk ik ook nog wel welkom zijn als user, nadat hij zijn ban "uitgezeten" heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |