ik vroegerquote:Op zondag 10 juli 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou idd wel relekst zijn
Ik ga ook maffe.. morge vroeg op
Daarom gebruik Windows Messenger. Zit al die overbodige zooi niet in en ik krijg dat gezeur over updaten niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja daarom, goooi het in een betaalde versie...
en laat de mensen die willen msn'en gewoon msn'en en niet al die troep zien...
gelukkig stel ik msn 7 gewoon telkens uit
ben zelf nog steeds opzoek naar een manier om de update checkl eruit te slopen.. (dus em bijvoorbeeld laten denken dat ik al msn 7 heb
maar ik ga nu maffenlaters
vanmiddag kan je denk ik best wel een uurtje tukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
zo ik ook weer wakker...
pff om 2 uur waren de hangjongeren eindelijk gaan slapen en om 7 uur kwam de gemeente met van die plantsoen mensjes om onkruid tussen de stoep/straat tegels tehalen en die zijn ook niet bepaald stil
nopz. vanmiddag nog wat dingen halen voor mijn vakantie die ik nodig hebquote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanmiddag kan je denk ik best wel een uurtje tukken
dan wat eerder naar bed vanavondquote:Op maandag 11 juli 2005 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz. vanmiddag nog wat dingen halen voor mijn vakantie die ik nodig heb
doe je het raam dicht, scheelt stukkenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mits er geen hangjongeren of wat anders kabaal aan het maken is buiten
met dit weerquote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
doe je het raam dicht, scheelt stukken
stop je watjes in je orenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met dit weerdan slaap ik gegarandeerd niet
ik loop geen stage, maar vang gewoon 40u-loon per weekquote:Op maandag 11 juli 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]dat zou kunnen...
loop je nu nog steeds stage btw? of ben je zomervakantie aan het houden?
woei die fout melding ken ik..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Zometeen een pc vervangen die een of andere ntldr missing heeft
Is van een klant van ons, staat onder SLA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |