Het is een zware dagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit het raampje in het midden
Iig bij vertrekhal2, weet niet of het bij 3 anders is maar ik was om 03:30 bij incheckbalie 13,14,15 en 16 en kreeg te horen dat de KLM pas om 04:30 open ging.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hoe kan dat als mijn vliegtuig om 05:00 vertrekt??
Waarom staat er dan dat ik er 02:30 er al moet zijn
Nou... Ik heb wel 'es in een trein gezeten waar een sukkel voor is gaan liggen. Dan heb je zo twee uur vertraging. D'r zaten toen ook mensen met bestemming Schiphol in die trein.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef gr8w8 het volgende:
Stomme honden, dan ben je dus gewoon echt pas net aangekomen op Schiphol. Zelfs al heb je vertraging gehad, ben je niet zo laat als je 2 uur eerder er wilt zijn
Juli & augustus = topdrukte. Veel gezinnen die op vakantie gaan. Veel strebers die extreem op tijd willen zijn, dus langere inchecktijden. 2 á 3 uur inchecken is dus wel nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik zit me ook net druk te maken, ik vlieg om 7 uur 's morgens naar Turkije, geldt dit nog steeds of wat?
Je kunt dus beter ná al die strebers komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Juli & augustus = topdrukte. Veel gezinnen die op vakantie gaan. Veel strebers die extreem op tijd willen zijn, dus langere inchecktijden. 2 á 3 uur inchecken is dus wel nodig.
Precies!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben gestopt met het boeken van vluchten tussen 3 uur 's nachts tot 12 uur 's middags... Ik heb er zo'n schijthekel aan om brak en moe op Schiphol te moeten wachten. Het is er wel prima te doen maar het wordt een stuk minder leuk als je naar slaap smacht. En dan val je tijdens je reis in slaap, kom je daar op een raar tijdstip aan en heb je een dag nodig om te herstellen.
Deze vakantie gaat de vlucht om 14:50. Drie uur van te voren inchecken is dan geen probleem. Lekker uit kunnen slapen, goed uitgerust op vakantie en geen jetlag. En de terugreis gaat pas om 20:05. Geen gehannes met vroeg opstaan en haasten. Ideaal..
Op schiphol is dat ook gewoon zo, voor intercontinentale vluchten moet j3 officieel 3 uur van te voren zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:02 schreef sararaats het volgende:
in Brussel moet je bij lange vluchten 3 uur op voorhand zijn
bijvoorbeeld: ik vlieg naar Zuid Afrika en stijg om 15u 's middags op dus ik moet al om 12u in de luchthaven zijn
spreek uit ervaring
leuk hè?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:29 schreef Frrreek het volgende:
Godver. Quote ik een knakker van 2 jaar terug
Ik ben een newbie. Ik kijk niet, ik post.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:22 schreef sieske het volgende:
[..]
leuk hè?Is mij ook al vaker gebeurd. Tegenwoordig heb ik geleerd om te KIJKEN naar de datum van plaatsing
![]()
Hee, jij ook alquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:55 schreef Proximo het volgende:
Over 4 daagjes mag ik onze mooie luchthaven ook weer bezoeken voor een vlucht naar californie
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb wel een e-ticket maar vlieg rechtstreeks naar de VS. Misschien dan toch maar 3 uur van te voren aanwezig zijn wellicht is het ook wel druk op schiphol.
Jammar dat 'ie zo duur is.. 6 euro voor een kop koffie variantquote:Op zondag 15 juli 2007 21:36 schreef Proximo het volgende:
Morgen een beker koffie pakken bij de starbucks achter de douane![]()
Jezus.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Jammar dat 'ie zo duur is.. 6 euro voor een kop koffie variant![]()
Ik vlieg vaak naar de VS en zorg altijd dat ik 3 uur van te voren incheck. Ik ben zelf inmiddels ervaren genoeg om snel de weg te vinden en met selfservice in te checken, maar je blijft afhankelijk van de rij bij de douane. Die is meestal 2 minuten, maar het kan ook veel langer zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb wel een e-ticket maar vlieg rechtstreeks naar de VS. Misschien dan toch maar 3 uur van te voren aanwezig zijn wellicht is het ook wel druk op schiphol.
3 uur lijkt wel veel maar wat je zegt je hebt met factoren te maken die je niet in de hand hebt en het is immers vakantie dus haasten ga ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef jaco het volgende:
Ik vlieg vaak naar de VS en zorg altijd dat ik 3 uur van te voren incheck. Ik ben zelf inmiddels ervaren genoeg om snel de weg te vinden en met selfservice in te checken, maar je blijft afhankelijk van de rij bij de douane. Die is meestal 2 minuten, maar het kan ook veel langer zijn.
De KLM vlucht naar New York vertrok de laatste paar keren bovendien helemaal aan het eind van de F-pier. Je kunt natuurlijk overal op het laatste moment komen aanrennen, maar is dit de stress waard?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |