abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28594373
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Mmm.. Ik bedoelde eigenlijk dat mainstream er voorbij gaat, misschien dat de partner waar jij op doelt wel helemaal niet op de datingsites zit waar jij je profiel hebt ingedient?
Dat zou kunnen, ik krijg ook altijd erg weinig hits als ik zoekcriteria invul.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:49:12 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28594427
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Copycat het volgende:
Over het algemeen denk ik wel dat ze (we) het zo bedoelen, ja.
Ik wil ook dat mijn partner een zekere mate van intelligentie bezit, op domheid knap ik heel erg af. Maar het moet niet zo zijn dat zijn intelligentie hem bezit, als je snapt wat ik bedoel.

Evenwicht, mijn beste .
Komop zeg, het is toch heel simpel, in het algemeen willen vrouwen gewoon een man die minimaal intelligenter is dan zijzelf, een man om (stiekem) te adoreren. Wat dat voor jou betekent, weet ik natuurlijk niet.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:52:42 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28594501
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef thabit het volgende:
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
Dat kun je toch zelf wel raden Vega's zijn in het algemeen hoogopgeleid en zeer zelfingenomen.

Helemaal jouw volk dus
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28596066
@Thabit:

Er zijn heus wel vrouwen die graag een man met een bovengemiddelde intelligentie willen en die daar ook bewondering voor hebben (ik val in die categorie), maar niet eentje die zich erop laat voorstaan en die zulke strikte eisen stelt aan een partner. Je doet jezelf tekort op deze manier. Ik gun het je heel erg dat je een leuke vriendin vindt (en dat meen ik), maar dat gaat op deze manier niet lukken.
pi_28596382
Iemand die zo onzeker is dat hij het de hele dag over, bij voorkeur zijn eigen, intelligentie heeft zou ik doodmoe van worden.

Intelligent zijn is iets heel anders dan intelligent doen, al kan het best samengaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:56:31 #86
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28598646
Jammer dat je voor zoveel datingsites moet betalen. Heb weinig zin om geld neer te leggen voor het sturen van 1 van de honderden reacties die de vrouwen ontvagen. Anders zou ik het mischien nog wel proberen,
pi_28599005
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat je voor zoveel datingsites moet betalen. Heb weinig zin om geld neer te leggen voor het sturen van 1 van de honderden reacties die de vrouwen ontvagen. Anders zou ik het mischien nog wel proberen,
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
pi_28599169
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.

* r_one wil ook even iets intelligents zeggen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28599200
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.

* r_one wil ook even iets intelligents zeggen
Probeer je indruk te maken op thabit?
pi_28599362
quote:

[..]

Ja.
pi_28599538
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ja.
Da's jammer.
pi_28599638
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Da's jammer.
Ben zeker van mezelf. Behalve bij vrouwen
pi_28599759
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef UncleFunk het volgende:
Ben zeker van mezelf. Behalve bij vrouwen
Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.
pi_28599991
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.
Dat is wel zo, maar toch Heb er op Relatieplanet overigens geen last van. Daar is de drempel om te reageren een stuk lager, en het gevoel van afwijizing is er niet.

Wat vond jij trouwens van mijn profiel?
pi_28600085
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:36 schreef UncleFunk het volgende:
Wat vond jij trouwens van mijn profiel?
Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...

IRL durf ik op dit gebied -vaak tot mijn eigen verbazing- best veel. Als ik denk dat ik een kans maak, onderneem ik toch wel actie. De laatste keer door een collega mee uit te vragen. Antwoord: "Dat moet ik even aan mijn vriendin vragen". Ik wist dus niet dat hij die had.
pi_28600260
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...
Edit
quote:
IRL durf ik op dit gebied -vaak tot mijn eigen verbazing- best veel. Als ik denk dat ik een kans maak, onderneem ik toch wel actie. De laatste keer door een collega mee uit te vragen. Antwoord: "Dat moet ik even aan mijn vriendin vragen". Ik wist dus niet dat hij die had.
pi_28600317
Je mag 'm weer wegediten, ik ga ff lezen.
pi_28600488
Nouja goed. Zoals ik reeds aangaf ben ik nu toch met een meisje aan het mailen en vooralsnog wijst ze me nergens op af. En ja, ik heb haar verteld dat ik een echte beta ben. Dus.
pi_28600567
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef thabit het volgende:
Nouja goed. Zoals ik reeds aangaf ben ik nu toch met een meisje aan het mailen en vooralsnog wijst ze me nergens op af. En ja, ik heb haar verteld dat ik een echte beta ben. Dus.
Succes ermee
pi_28600655
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.

Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.

De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?

Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.

Zomaar enkele tips...
pi_28600998
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.

Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.

De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?

Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.

Zomaar enkele tips...
Dankjewel voor je tips Zo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
pi_28601096
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
pi_28601181
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef thabit het volgende:
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
Dat is waar. En een reden dat ik voor een datingsite kies en niet voor een kroeg. Maar IRL kun je natuurlijk ook best verliefd op iemand worden omdat diegene precies is wat je zoekt. Maar dat gebeurt dan pas na een langere tijd en doorgaans niet in een uitgaansgelegenheid.

Verliefd zijn vind ik overigens helemaal geen goede basis voor een relatie. Ik heb het ook niet nodig om smoorverliefd te zijn om een relatie te beginnen.
pi_28601211
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
Dankjewel voor je tips Zo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
Het wat persoonlijker worden is wel juist wat mensen aanspreekt... Wat je geeft, krijg je ook terug.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:11:50 #105
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28601531
quote:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
pi_28603631
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Probeer je indruk te maken op thabit?

Thabit is toch een man?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28603731
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef r_one het volgende:

[..]

Thabit is toch een man?
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
pi_28603791
Klopt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28603860
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
pi_28603907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef r_one het volgende:

Thabit is toch een man?
Yeah, so?
pi_28604027
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
Euh ... no thanks
NOFI
.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:34:44 #112
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28604958
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
Ah juist ja

Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
pi_28604996
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
Dat zijn precies de redenen waarom ik ervoor kies. Dat en het feit dat ik geen kroeghanger ben.
pi_28605068
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft.
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
pi_28605102
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken? Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
pi_28605307
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken? Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
Hoe dat dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:44:04 #117
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28605354
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
Oh? Wat voor verhalen zijn dat dan? Personen die zich als vrijgezel voordoen en het toch niet zijn?
pi_28605606
Eh ja, dat hoor ik altijd: "heel veel van die mannen (ik hoor het van vrouwen) zijn eigenlijk gewoon getrouwd maar zoeken spanning". En na een tijdlang steeds leuker wordend contact komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw, vaak vlak voor de eerste afspraak, soms pas na de zoveelste afspraak

Maar goed, dit zijn slechts kroegverhalen en ik weet niet hoeveel ervan waar is.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:55:26 #119
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28605835
Zou kunnen natuurlijk. Dan heb je het waarschijnlijk wel over mannen van boven de 25 jr. Wel erg lullig overigens. Als ik dan een vrouw was zou ik ze een schop in de kruis geven koffie over hun heen gooien en de vrouw opbellen.
pi_28607238
Ik had voor de grap een account aangemaakt op zo'n site om te kijken of het wat was. Nu heb ik een probleem. Een best leuke dame toont interesse in mij. Kennelijk heeft zij ook geen betaald account, en ik dus ook niet. Wat nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')