als de groep groot is valt er niets tegen te doen en mischien zitten ze in een andere galaxy die is afgesloten en nu heropend is door de tauriquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:11 schreef HighLander het volgende:
Ik ben alleen erg benieuwd hoe ze de Orii willen verkopen in relatie tot het hele " niet beinvloeden" wat de andere Ancients proberen in stand te houden. De hele rel tussen Daniel, Jackson & Anubis uit Reckoning draaide daarom, met allerlei stocijnse Ancients eromheen.
En dan zouden ze zich van de Orii niets aantrekken?
dus hij moet zich nog inhouden ook....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dan mag je wel opschieten, jongeman. Ik stel je een Witchfynder-schema voor van 3 á 4 eps per dag.
Ik weet niet hoe het nu is, maar heel vroeger (lees: vorige eeuw) was het nog mogelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 03:57 schreef Nachoman het volgende:
Hi pplz, ik ben nieuw hier, en uiteraard gek op stargate SG-1, maar ik vroeg me af hoe jullie dat sci-fi channel kunnen ontvangen hier in NL ?
Tering zeg ... dat hou ik niet eens vol . . .quote:Op maandag 11 juli 2005 17:36 schreef Nachoman het volgende:
ik ben 3 maanden geleden bezig geweest met alles te bekijken vanaf de eerste film tot aan de laate moebius, (lees : 5 eps per dag),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |