Hey, dat zijn toch Sjarrel en Thee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
The word is...the word is cocaine
Nostalgie
Ik zou rustig naast onze directeur gaan zitten schransen. Ik denk dat ie net zo hard mee zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Ang3l het volgende:
Net m'n eerste zakendiner gehad
Zit je ook ineens aan tafel naast de directeur.... had ik natuurlijk wat beter kunnen uitkiezen. En dan denk je ik pak iets makkelijks, geen spaghetti of zo, en dan zie je kwartels en dan denk je "o ja dat was lekker" ... maar dan is het niet alleen het vlees maar gewoon 3 van die complete beesjes en dan moet je dus gana kluivenBAD CHOICE!
Da's een fijn buikjequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
En ook dit wil ik jullie niet onthouden
"De toegang is geweigerd - a:IO.SYS"quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
in de command prompt (tijdens pc opstarten f herhaaldelijk intoetsen) typen:
Format A: /s
Copy C:\windows\command\ebd\*.* A: /y
Hij heeft in ieder geval haar onder zijn oksels.quote:
Ik kan het me haast niet voorstellen dat m'n directe collega's het niet weten...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
Weten ze het nou al? Van die kalender enzo?
Het is mijn oude comp....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef wizarddragon het volgende:
waxxer..
ff resumeren:
Je laptop heeft geen floppydisk drive.
Je wilt win98, maar die normale cd's van win98 zijn nog van generatie non-bootable??
Misschien kan je die cd's met de bootdiskd bootable maken via nero burner of easy adaptecnogwat, maar ik betwijfel het. Oplossing zou mogelijk kunnen zijn om een externe floppydisk-drive aan te schaffen. Met Bootable USB-sticks heb ik geen ervaring mee.
Uhm sterkte dan maar.
Waarom win98?
Hij scheert het niet.. ook prettigquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval haar onder zijn oksels.
Ow okay.. Veel sterkte danquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is mijn oude comp....Ik MOET er op....
Naja anders laat ik hem wel ergens fixen, ook al kost dat knaken.
Als je niet met die mogelijkheid rekening houdt, ontgaan dat soort hints je hoor. Zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Maar goed, erg veel duidelijker kan het niet, nee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen dat m'n directe collega's het niet weten...
Laatst mailde m'n overbuurvrouw me iets als "Pfff... vrouwen, wat een geroddel allemaal."
Ik antwoordde: "Doe mij maar mannen inderdaad!"
Ik bedoel!.
Dan heb je de verkeerdeoptie gekozen bij 't opstart scherm. 'k heb nog nooit een 2e opstart diskette gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
"plaats de opstartdiskette nr. 2 van Windows 98"
nou die heb ik dus niet....
-------->
"plaats de diskette met het batch-bestand in het station"
Wat 'n heerlijk topic is dit toch altijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
Ook erg mooi
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n heerlijk topic is dit toch altijd
Nu je 't zegtquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Rare pik heeft die onderste
Die met die engelen is wel tof alleen lijken ze korte beentjes te hebben
Wilde ik net zeggen een 2de opstartdiskette? ik dacht dat er maar 1 was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerdeoptie gekozen bij 't opstart scherm. 'k heb nog nooit een 2e opstart diskette gebruikt
probeer 't iig te negeren
idd, ze konden minder!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Ik wil 'm wel helpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"
In ieder geval die ene laagste heeft wel korte beentjes... Maar ook een rare richel op zijn buik, lijkt het...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Rare pik heeft die onderste
Die met die engelen is wel tof alleen lijken ze korte beentjes te hebben
Ook fijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toch meer voor dit soort foto's
[afbeelding]
Die's liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
SAJ is normaler dan je denktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef error het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar SAJ: je hebt een goede smaak!
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
dat geeft me dan wel weer een unheimlich gevoelquote:
lief doen! dat is verplichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft..
die lijkt dan weer sprekend op een studiegenootje van me.quote:
Maar je hebt geen ruzie met mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Ruzie met de comp, ruzie met pa.... héééérrrrlijke avond
*troost* *troost*quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
wat hij zegt.quote:
Uhm ja.. da's klote..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
hehe die ads ja. Zal wel een modestatement zijn ofzo. Cristiano Ronaldo (die laatste dus) voor pepe jeans vind ik wel cute.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k kan nou niet zeggen da'k wild ben van die 'spontane' kuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |