Staat dat in de lijst met verboden woorden?quote:
Waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha er is weer een vrouw in ons midden.
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je op je vinger geslagen?
Waxxer? Ik heb hier nog een Windows 98 SE cd liggen. Zou je daar iets aan hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, mijn oude comp dan he...Ik meende een W98-cd-rom te hebben, maar dat blijkt een upgrade-versie te zijn
Maarja, als dat eenmaal is geherinstalleerd....
een volwaardige versie dan he
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?![]()
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsenquote:
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsen![]()
Precies, vandaar dat ik het netjes vroeg, geen idee dat alleen de vraag al trauma's naar boven zou halen. Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn klonen zijn te herkennen aan het gebruik van smiley-interpunctie
dat is zo 1995/1998quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga eerst eens ff lobbyen vanavond over die cd-rom, denken ze 'tjee wat doet Waxxer inene aardig, zou hij wat van me moeten hebben??!' en dan klopt dat
In een compu repa winkel zeiden ze dat ze geen w95/w98 meer hebben
Ikweetutnie!quote:
Dat je niet dit;) effect krijgtquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef error het volgende:
en WTF is dat? smiley-interpunctie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |