Dat doet me herrinneren aan de consulente van MvM die hier op bezoek was toen ik zwanger was van Saskia. Haar kennis ging niet verder dan dat er 'geneesmiddelen van gemaakt werden voor mensen die onvruchtbaar waren' oid.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Van de HCG uit de urine die naar MvM gaat maken ze Pregnyl, een hormoon dat er ervoor zorgt dat er een ovulatie plaatsvind.
Net trek ik de koelkast open en daar ligt nog precies 1 spuit Pregnyl (bestemd voor de laatste IUI, die we uiteindelijk af hebben gezegd), terwijl in het toilet de flessen voor MvM staan.
af en toe ..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh de dame die bij mij kwam was heel goed op de hoogte, heel prettig
Kan jij het al bevatten allemaal?
Ik was weer nerveus voor het testje van de MvMquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
af en toe ..![]()
Ik heb donderdagavond nog de gebruiksaanwijzing van de predictor nog maar een keer helemaal nageplozen.. Wie weet had ik het wel fout gezien..
(alsof ik na 100 testen nog niet zou weten hoe het eruit moet zien.. maar ja, moest toch nog ff bevestiging hebben).
Ik denk dat ik 't pas echt kan gaan geloven als ik die echo donderdag heb gehad.
Ik ga even loerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:02 schreef Rewimo het volgende:
Tink, effe OT, ik had je een berichtje gestuurd op een hotmailadres wat ik nog van je vond. Maar aangezien ik geen reactie heb gekregen vermoed ik dat je dat niet gekregen hebt...
Ik heb nu ook veel meer 'angst' bij de eerste 3 maanden, dan dat ik bij Saskia had (en daar hadden we nog wel een alarmerend akkefietje op een week of 5, 6).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Daarnaast heb ik een verschrikkelijke angst dat het niet goed gaat, deze enige kans. We kunnen er allebei nog steeds niet over uit. Hopelijk gaat dat gauw over.
Ik voel het, eerlijk gezegd, als de enige en laatste kans, dat maakt me nog zoveel angstiger.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien juist omdat het spontaan is....
Is goedquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Rewimo, gevonden. Ik mail je nog terug
Offtopic, maar ik kon het niet laten: Dan zat je niet ver van hier? Woon je hier in de streek of gewoon een weekendje erop uit en ben je afkomstig van Nederland?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:44 schreef Randa_v het volgende:
Net terug van een heerlijk weekend Ieper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |