abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:00:41 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28620348
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Valt mee nog. Waar ik totaal niet aan gedacht heb trouwens (slimmerik) is hoe verklaar ik die flessen mocht er (onverhoopt eigenlijk, want we hebben ook al lekkage van de bovengelegen badkamer) iemand, die het niet weet, opeens bij mij willen plassen?
Euhm... als diegene een man is, of nog nooit zwanger geweest heb je kans dat je er met een leugentje ("Die flessen? Oh ja, da's ontstoppingsmiddel" )vanaf kunt komen.
Hier hield de buuv haar zwangerschap angstvallig geheim, terwijl ik de kerel van MvM al vanaf 100 meter afstand "discreet" met de flessen zag slepen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_28620427
Gewoon zeggen dat je al 55 bent, al zie je er jonger uit?

(een oma van mij spaart/spaarde ook mee)
pi_28620752
haha, ja dat geheim houden is moeilijk, vooral voor anderen die ook hebben meegedaan. Bij ons kwam er ook iedere keer een knalblauw busje de flessen uit de voortuin halen Gelukkig maakte mij het weinig uit wat de buurt wist Maar we wilden het voor ouders en anderen wel nog geheim houden tot 11/12 weken, dus iedere keer als we bezoek kregen gingen de flessen de kelderkast in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_28621081
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,zusje

update:

vandaag de echo gehad.. en die was ook goed, er was een embryonale ontwikkeling (weet niet zo goed hoe je dat schrijft )
nu kwamen ze uit op 5 weken, maar ik moet 5 augustus terug komen voor een volgende echo, hopelijk is er dan meer te zien

liefs shir
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:23:03 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28621265
Wat weet je het vroeg dat je zwanger bent he Girly, dat maakt het wel extra spannend allemaal denk ik! Gelukkig is er wat te zien! Wel intensief hoor, elke keer controle...
pi_28621872
Dat is gied nieuws Grily
Werd je nu wel goed behandeld?
pi_28622128
Van harte gefeliciteerd met de kleine Elize!!
The waves you made will always be
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:48:35 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28622240
Goed nieuws Girly!!!

Ik zou zeggen, nu maar gewoon genieten hoor!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 juli 2005 @ 13:49:07 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28622257
Girly, wat goed Wat is hier de laatste tijd een hoop goed nieuws, geweldig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:57:30 #260
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28622542
girly wat goed wat fijn en wat geweldig

snowwww zet hem op meid succes vandaag
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:03:05 #261
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28622724
Elize wat ben jij een lekker moppie

Girly lekker meid

Snoww hopelijk ben je al van je kleine moppie aan het genieten

Rottdog werd vanmorgen gebeld, vriendin is vannacht met een spoedkeizersnee bevallen van een tweeling
Tom en Bram en gelukkig na hele spannende weken doen ze het ook nog is geweldig helemaal happy is
pi_28622928
Elize welkom op de wereld! En papa en mama gefeliciteerd met jullie dochter en Noa gefeliciteerd met je zusje!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:21:54 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28623285
Girly! Nog meer goed nieuws! Wat lekker voor je meisje!
Het was gewoon stiekem nog veel te vroeg bij die echo vorige week dus!

Het genieten kan gaan beginnen!
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 14:23:01 #264
43556 miss_dynastie
pi_28623318
Girly
pi_28623483
wat fijn Girly!!
Nu kan je echt eindelijk gaan genieten!!

Basset, van harte met jullie prachtige Eline met een even mooie naam als ze eruit ziet!

Renegate hoe gaat het met jouw frummel?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:33:18 #266
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28623729
Jahaa!!! Girly! Op naar 5 augustus en tussendoor heel veel genieten!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_28625399
Girly wat fijn zeg! Geniet er van.

Belastingdienst sucks!
pi_28625702
Girly, fijn joh Veel succes en geniet ervan meid!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:33:00 #269
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_28626084
Allereerst Basset gefeliciteerd met je prachtige kleine meid.. Wat een mooie geboortedatum ook, 07-07.. Leuk!

Dan ikke... Er zit dus nog steeds een beebje in mijn buik
We waren vanochtend netjes op tijd in het ziekenhuis, bleek mijn naam helemaal niet in de agenda te staan. Ze hadden dus een kraamsuite te weinig. Nu ja, dan maar kijken wie (er waren 3 dames en dus 2 kamers) er het meeste "recht" heeft op een suite.... Na een uur mochten we een kamertje in, waar de gynaecoloog me toucheerde... De baarmoedermond was dus nog niet echt rijp, er stond nog iets van 3 cm (het zei me allemaal niet zoveel). Inleiden zou niet zo'n goed idee zijn. Het was een groot kind, en ook nog eens de eerste. Het zou dan (bij vandaag inleiden) zowieso een zware bevalling worden, met dikke kans op een keizersnede 's avonds.

Dus, wij helemaal teleurgesteld. De gynaecoloog snapte het helemaal, maar het leek haar echt niet verstandig. Wel nog even aan de CTG gelegen, dat was dan wel weer leuk. Een half uurtje naar het hartje luisteren
Nu maandag weer terugkomen. Dan hebben ze zeker weten een kraamsuite voor me, en dan is het maar hopen dat ze nu wel willen beginnen met inleiden.

Raar hoor, om dan weer naar huis te rijden.. Alle spullen voor niks meegenomen Iedereen voor niks zenuwachtig gemaakt

Momenteel in ieder geval veel harde buiken en behoorlijke pijn in mijn rug... Wie weet is er wat aan de gang.. Zal wel niks zijn, maar misschien helpt het om de baarmoeder rijper te maken.

Iedereen in ieder geval bedankt voor de bemoedigende pufjes en woorden... En nu op naar maandag, dan wil ik het ziekenhuis niet uit zonder beebje!!!!!!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:36:29 #270
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28626214
Jeetje Snowwww.. wat een tegenvaller
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:45:45 #271
640 snoopy
peanuts
pi_28626547
Dat is een teleurstelling Snowww. Vooral als je je er helemaal op ingesteld hebt en je al je spullen bij je hebt Maar goed, liever geen zware bevalling toch? Hopelijk zet het allemaal een beetje door en hoef je helemaal niet ingeleid te worden of ben je maandag al een heel stuk opgeschoten! Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 16:07:49 #272
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28627293
Lieve GirlyShir wat een prachtig nieuws, ben er een beetje emo van Ik ben zo blij voor je dat je bloeduitslagen en de echo goed zijn gekomen. Nu lekker genieten hoor van dat kleine eigenwijsje in je buik
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_28627544
iedereen van harte met de beginnende (onverwachte) zwangerschappen!

en alle nieuwe ouders, van harte met jullie kleine wondertjes!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_28629058
Ah Snow wat een tegenvaller is dat zeg Ben je er helemaal klaar voor en dan gebeurt het dus nog niet. Probeer dan nog maar even te genieten van je laatste weekend met je vent alleen

Girly wat een goed nieuws allemaal joh. Je kunt eindelijk genieten van je zwangerschap.

Tink, slaap zacht
pi_28629261
Girly......joepie meis,heerlijk nieuws voor je,zo gaat ie goed

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')