heb je zelf al niet het antwoord op je vraag gepost??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:44 schreef Mister_Slide het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen naar de robecozomerconcerten?
Ik ga volgende week naar 't Jeugdorkest Nederland met o.a. het klarinetconcert van van Weber en de schilderijententoonstelling van Moessorgski/Ravel
Dat woord bestaat niet. ''Echt'' bestaat wel. Net als ''kdenk'' vind ik het in het algemeen al storend, maar zeker als het over zoiets afgronddieps als Beethoven gaat. Straks stond Wispelwey nog te pimpen met z'n nieuwe opname van de Cello Suites.quote:
Fout die veel gemaakt wordt, zij het meestal in het buitenland (denk aan A Clockwork Orange). Ik bedoelde het schertsend.quote:en hoezo 'hij schreef tenminste niet Von Beethoven' ?
Wie speelde de sax solo in moussorgski??quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:48 schreef Mister_Slide het volgende:
Maar ondanks dat heb ik toch ontzettend genoten van 't JONVooral het moderne stuk wat ze speelden en Moessorgski waren tof
Het klarinetconcert vond ik niet zo... maar klarinet is dan ook meer een orkest instrument
Brahms, Röntgen en Dvorak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:28 schreef merlie het volgende:
gaat er trouwens nog iemand hier mee met Iromantici?? ik twijfel egt heeeeel erg... (www.iromantici.nl) de tournee is vrijdag al :S
Slechts weinig instrumenten zijn geschikt voor een solo-concertquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef Minos111 het volgende:
*kuch*, Bruckners 5e, tiepvoutje!
Zie je nou: het klarinetconcert was niet zo mooi. Logisch natuurlijk...
Dat deed een van de contrabassisten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef komrad het volgende:
[..]
Wie speelde de sax solo in moussorgski??
Trouwens, heb je ook wel eens prokofievs alexander nevsky gespeeld![]()
speel je trouwens in een symfonie orkest of in een fanfare/hamonie??
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Hugo_ het volgende:
[..]
Alfred Reed - Russian Christmas music
Johan de Meij - Casanova
Alfred reed - Three Revelations from The Lotus Sutra
Paul- Huber - Der Damon
Jan van der Roost - Poeme Montagnard
Bert appermont - Colors
James Barnes - Pagan Dances
Thomas Doss - Aurora
Armando Blanquer - Entornos
Carl Wittrock - Legend of Flathead Lake