jaaah janine jansen daar ben ik helemaal fan van!!!
![]()
al vind ik wel af en toe dat ze wat overdreven beweegt, maar ze lijkt het wel zo te menen, en daardoor komt het toch wel over op t publiek denk ik. egt geweldig hoe ze niet vóor t publiek staat te spelen, maar mét.... zeg maar
![]()
... en ik vind de reacties op de fotos op dr cd hoesjes enzo wat overdreven (isabelle van keulen zit trouwens egt in élk intervieuw op janine jansen te vitten joh! moe je maar es op letten, is heel grappig
![]()
soms noemt ze dan wel niet haar naam, maar heeft ze het alleen over snelle succesjes met cd's met allemaal korte populaire stukken, jonge artiesten en popindustrie-achtige-fotos... euhh nee we weten dan égt niet op wie je doelt hoor isabelle :S
![]()
) maar jj speelt gewoon vet mooi
![]()
enne over hilary hahn, dr zijn egt wel meer mensen die ook andere stukken op hun cd's zetten hoor...
![]()
enne mijn 'absolute vioolheld' is niét gidon kremer, hij is wel egt super goed, heb bijna geen aanmerkingen op m
![]()
maar sja, janine vind ik nou eenmaal meer sprékender ofzo... gidon heeft ook wel wat 'maniertjes' (maar dat vind ik dan ook wel weer leuk aan m... niet zo standaard
![]()
)
enne kweet ff geen speciale uitgave van korngold die heel mooi is.... ik heb er een met ulf hoeschler of hoe schrijf je dat, maar heb niet vergeleken met andere uitgaves... maar tis wel n goeie hoor
always look on the bright side of life!... tudum... tudumtudumtudum...