quote:Robert came to Speed Engineering after being referred to us by a good friend who we have also done work for. He wanted us to install a P-1SC Supercharger kit from A&A Corvette and a set of headers. We recommended a set of Kooks. With only 7,000 miles on the odometer, his bone stock base line dyno was 289.5 RWHP & 302.2 RWTQ. With only the Kooks 1&7/8" headers and Speed Engineering tuning, the car made 340.5 RWHP & 357.1 RWTQ!!! That's over a 50 RWHP and 50 RWTQ gain, not to mention that the rest of the car was bone stock, including the air box, filter, and mufflers -- proof that Kooks headers are the most powerful LS1/6 headers available. With this done, we moved on to the supercharger. The kit was the entry level version with a P-1SC Procharger. When everything was said and done, Mr. Plasters car put down 554 RWHP and 496.9 RWTQ. That's REAL wheel horsepower.
daarom.....HOEEEEEEEEEEEEEERquote:
Heb je vakantie btwquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daarom.....HOEEEEEEEEEEEEEER![]()
even wat eten is
quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef BoJo het volgende:
he he eindelijk , kan ik jullie straks nog ff gedag zoenen![]()
vakantie.....was datquote:
Dat je een tijdje nog minder hoeft te doen dan jij nu al doet op je werkquote:
s'ochtend kan wel kloppen, ik had de ochtend vrij omdat de lampjes binnenkwamen.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je een tijdje nog minder hoeft te doen dan jij nu al doet op je werk
Maar nee, even serieus, ik vond je vandaag zoveel posten enzo....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
s'ochtend kan wel kloppen, ik had de ochtend vrij omdat de lampjes binnenkwamen.....
hij komt op mijn naam en onder mijn naam in de verzekering!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, TF, waarom komt de Polo trouwens binnenkort op jouw naam te staan?
Wat een bullshit weer allemaal in dit kutland....quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij komt op mijn naam en onder mijn naam in de verzekering!
ik kan me bij geen verzekeringsmaatschappij verzekeren met een wat vlottere/sportieve auto.......
via mijn verzekeringsadviseur, heb ik een afspraak daaro gehad
na een goed gesprek te hebben gehad met Stad Rotterdam is er praktisch uitgekomen dat ik eerst een tijdje een normale auto moet hebben verzekerd op mijn naam......daarna kon er wel weer wat geregeld worden!
Was die kano niet van jou danquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]zag het. vraag es aan die maat van je of hij mijne nog gaat plaatsen?
ik vind de spoiler best mooi staan eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:09 schreef Youp het volgende:
een manta met 580 pk![]()
http://www.hilmersson-rac(...)/Manta_burnout_1.mpg
alleen die domme domme domme spoiler achterop...
ja die kano is geplaatst, maar er zou er nog 1 komenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was die kano niet van jou dan
Of bedoel je die 2e?
Hij heeft vakantie nu dus ligt waarschijnlijk ergens te zuipen en ik ben het wachtwoord kwijt
mjah hij zal m wel nodig hebben gok ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vind de spoiler best mooi staan eigenlijk
"Hup, je spullen inladen Peu, dan kan ik gaan"quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was die kano niet van jou dan
Of bedoel je die 2e?
Hij heeft vakantie nu dus ligt waarschijnlijk ergens te zuipen en ik ben het wachtwoord kwijt
Bel hem zo toch ff dus zal het dan gelijk doorgevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja die kano is geplaatst, maar er zou er nog 1 komen
6quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
supergeile bak
op die 4 letters na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |