De ander toch met Gert (van Samson)? Dat heft mekaar opquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef bartrid het volgende:
nou 1 van die brave meisjes gaat uit met de gitarist van Fear Factory. Geen wonder dus
Nee, das dus dezelfde.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
De ander toch met Gert (van Samson)? Dat heft mekaar op![]()
Gert speelt gitaar bij Fear Factory?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert speelt gitaar bij Fear Factory?![]()
quote:De Duivel, die alle vormen kon aannemen, werd vaak voorgesteld als een dier : een zwart paard, een slang, een leeuw of een wolf, een onpuur varken, een insect of een kat, die later zou vereenzelvigd worden met de Katharen, alhoewel de echte origine van de term waarschijnlijk komt van het woord “Katharoï”, de zuiveren en niet van “cattus”, kat.[11] De kat, de gids van de doden uit het oude Egypte, wordt geassocieerd met de dood van de ziel en ketterij. De Duivel zal later tijdens de Sabbat verschijnen in de vorm van een afgrijselijke zwarte kat.
Maar hij nam ook vaak menselijke vormen aan, ook al waren er steeds dierlijke attributen : hoorns of hoeven. Vaak wordt hij ook voorgesteld in het rood, symbool van vuur of bloed, of eenvoudigweg met rood haar...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef Impry het volgende:
Ik heb het nummer even gedownload, geconvert van MP3 naar WAV en hoor het inderdaad heel duidelijk:
"Grote massamoord"
"God die laat je zitten"
Nog wel meer, maar nog niet helemaal ontcijferd.
Satanistisch gepeupel, wat ik je bromquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:11 schreef Eronymus het volgende:
[..]
foifoi stoute meiskes van K3
ff offtopic..... pssssssssssst... jij dit gezien???
nope alle punten bijven staan, dat is het mooie.... alles gaat via DPC waar je al bij zit en FOKschaap is een subteam... vragen zie andere topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Satanistisch gepeupel, wat ik je brom![]()
deed mee met de stampede. als ik nou her-registreer bij de fokschapen, ben ik dan m'n punten kwijt?
ADDERGEBROEDquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:33 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nope alle punten bijven staan, dat is het mooie.... alles gaat via DPC waar je al bij zit en FOKschaap is een subteam... vragen zie andere topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |