Hehe jawel, maar het is zo typisch, dat als ik je iets vertel, zoveel mensen dat dan nog zelf willen controleren.quote:
Dat is inderdaad waar. Staat eigenlijk best wel lullig, als ik er zo over na denk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe jawel, maar het is zo typisch, dat als ik je iets vertel, zoveel mensen dat dan nog zelf willen controleren.
feli..quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zo!
Rondje nog op mijn kosten, voor mijn afgestudeerde vriendin.
Ja, ze is er uiteraard zeer blij mee! Maandag mag ze d'r diploma officieel halen, met bijeenkomst e.d.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef clauwheee het volgende:
heee MMGefeliciteerd met je afgestudeerde vriendin. Is ze ook zo blij?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, ze is er uiteraard zeer blij mee! Maandag mag ze d'r diploma officieel halen, met bijeenkomst e.d.
Een beetje hoe Balkenende spreekt als er een kindje in het koningshuis is geboren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo hoort hetZoals ik gisteren sommige mensen hun diploma zag ophalen. Met een hoofd als een oorwurm
Ik dacht meerdere keren, jeeemig, doe es blij!
Zoiets, jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een beetje hoe Balkenende spreekt als er een kindje in het koningshuis is geboren.
Watvoor plaatje is dat dan dat het 1.50 meter hoog is en 13 meter langquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Je wilt zeker niet vertellen hoe je een plaatje van 1.50 m bij 13 m op een doek kunt krijgen?![]()
![]()
![]()
We have a slight problem![]()
hehehe, rotzakquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Watvoor plaatje is dat dan dat het 1.50 meter hoog is en 13 meter langDe skyline van Den Bosch?
Ja daar hadden we al gedacht maar dat gaat nogal lang durenquote:Maar ja. Uit de losse hand, heb je daar geen geschikte mensen voor? Opdelen in kaders, stuk voor stuk afwerken, of met overheadprojector en stukje voor stukje erop projecteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |