Ik ga niet in Emmen wonen zeg. Doe normaal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je moet wel een erg trieste terrorist zijn, wil je een aanslag plegen in Emmen!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Hehe, alsof die zandhazen dat hebben gedaan.
quote:Update 12.54 uur
De Britse politie heeft inmiddels bevestigd dat het om een gecoördineerde serie aanslagen gaat. Er zijn ook inmiddels sporen van explosieven gevonden op verschillende plaatsen. Momenteel worden de ambassades in Londen ontruimd, en wordt Buckingham Palace zeer zwaar beveiligd.
Volgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitten, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
De aanslagen zijn ondertussen duidelijk merkbaar op de Europese beurzen, die enkele procenten naar beneden gestort zijn. Er wordt op dit moment opvallend veel goud ingekocht, wat een teken is dat beleggers een onzekere periode verwachten.
Valthermond dan!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga niet in Emmen wonen zeg. Doe normaal.
Dat vond Wilhelmina 60 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:45 schreef Zwansen het volgende:
Ach, Londen... Das hier zo ver weg...
vandaan!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:45 schreef Zwansen het volgende:
Ach, Londen... Das hier zo ver weg...
ehm, doe ik wel als ik een keer op MSN/IRC zit, ik heb m'n lesje wel geleerd wat betreft zulke dingen zomaar op een openbaar forum te posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef Nouk het volgende:
Maar het was dus heel leuk gisteravond PP. Vertel.
oh vertelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, doe ik wel als ik een keer op MSN/IRC zit, ik heb m'n lesje wel geleerd wat betreft zulke dingen zomaar op een openbaar forum te posten.
ja lekker geregeld allemaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:, lekker betrouwbare dingen allemaal, ik heb ook nog steeds niets van die busreis gehoord.
.
Verstandig!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, doe ik wel als ik een keer op MSN/IRC zit, ik heb m'n lesje wel geleerd wat betreft zulke dingen zomaar op een openbaar forum te posten.
goed, er is dus iig iets dat je verborgen wil houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
goed, er is dus iig iets dat je verborgen wil houden
JULLIE, in rotterdam, amsterdam en den haag misschien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef Shirley het volgende:
WE GAAN ERAAN!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
JULLIE, in rotterdam, amsterdam en den haag misschien.
nergens last van hier in drenthe.
Echt wel! De Al Queda komt naar je toe deze zomer! We gaan er allemaal aan!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
JULLIE, in rotterdam, amsterdam en den haag misschien.
nergens last van hier in drenthe.
Gelukkig hebben ze er in Rotterdam ervaring mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt wel! De Al Queda komt naar je toe deze zomer! We gaan er allemaal aan!
Ja, maar toen was ik er nog niet. En blij toe, anders hadden we net zo'n saaie ouwe kutstad geworden als Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er in Rotterdam ervaring mee.
ja, nu zijn jullie een nieuwe saaie kutstad zonder enige sfeer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik er nog niet. En blij toe, anders hadden we net zo'n saaie ouwe kutstad geworden als Amsterdam bijvoorbeeld.
Zonder enige sfeer? Lieverd, ik nodig je uit om deze zomer es een paar keer langs te komen. Bijvoorbeeld tijdens de Wednesday Night Skate, Zomercarnaval of DanceParade. Dát is sfeer!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, nu zijn jullie een nieuwe saaie kutstad zonder enige sfeer.
haha pas maar op voor de drentse turfstekersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]de dreiging komt vanuit het Oosten
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik er nog niet. En blij toe, anders hadden we net zo'n saaie ouwe kutstad geworden als Amsterdam bijvoorbeeld.
5 mei zwolle 14.gifquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zonder enige sfeer? Lieverd, ik nodig je uit om deze zomer es een paar keer langs te komen. Bijvoorbeeld tijdens de Wednesday Night Skate, Zomercarnaval of DanceParade. Dát is sfeer!
Of heb jij ook zo'n sfeer tussen de koeien?
Hoef je niet mijn stad te gaan afkraken ja!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja sorry hoor! Ze moeten gewoon niet aan mijn stad komen!
Ach, je woont er toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoef je niet mijn stad te gaan afkraken ja!
dat is beter dan rotjeknorquote:
Moet je es doen! Er is meer te doen dan je denktquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is beter dan rotjeknorik ben er nog nooit geweest
ah, je hebt dus 3 dagen per jaar sfeer die ontstaat als de hele stad vol staat met mensen die grotendeels niet in rotterdam wonen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zonder enige sfeer? Lieverd, ik nodig je uit om deze zomer es een paar keer langs te komen. Bijvoorbeeld tijdens de Wednesday Night Skate, Zomercarnaval of DanceParade. Dát is sfeer!
Of heb jij ook zo'n sfeer tussen de koeien?
Dats waar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach... we kunnen het niet overal over eens zijn schat
Nee lul! Ik noemde wat grote voorbeelden. Ben je hier uberhaupt wel eens geweest joh, azijnpisser?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ah, je hebt dus 3 dagen per jaar sfeer die ontstaat als de hele stad vol staat met mensen die grotendeels niet in rotterdam wonen?
ja, ik heb behoorlijk wat familie in Rotjeknor en omgeving wonen. maar ik ben nou eenmaal niet gecharmeerd van de stad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee lul! Ik noemde wat grote voorbeelden. Ben je hier uberhaupt wel eens geweest joh, azijnpisser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |