hier!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:36 schreef Cynic het volgende:
Waar is PP?

klootzakken, dan ga ik ook maar slapen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, ja!

Moet je doen hufter!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
klootzakken, dan ga ik ook maar slapen!

ehm nee, ik heb d'r een keer ontmoet, hardly a date te noemen. zeker na de eerste 10 minuten al niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Doe je ogen es open dude... mij wijs je af, maar je date met dat?

nee, helaas, ik ging net slapen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef Cynic het volgende:
Daar hebben we de hele avond op zitten wachten. Je mag het hier posten hoor

ohjaquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, helaas, ik ging net slapen!

Heb je geneukt????quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mijn date van vanavond was heel wat enthousiaster daarintegen!

nee, maar ook al had ik geneukt vanavond, zou ik het nog niet zo op Fok! dumpen.quote:

ja, wie niet!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:45 schreef Zwansen het volgende:
af en toe heeft ie er zin in...

MSN danquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, maar ook al had ik geneukt vanavond, zou ik het nog niet zo op Fok! dumpen.
ze zit volgens mijn namelijk ook als lurkster op Fok!![]()

quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef SuperWeber het volgende:
Mogguh...

quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef SuperWeber het volgende:
Mogguh...

quote:

Wilde jij niet een weekend naar Londen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef Nouk het volgende:
Zo ik heb eindelijk normaal geslapen.

prachtig weer? waar dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:05 schreef Nouk het volgende:
En ja hoor, ik moet leren en het is gelijk prachtig weer.

Ik heb vernomen dat de prijzen opeens drastisch zijn gedaald.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wilde jij niet een weekend naar Londen?

Daarom, dat compenseert de hoge bierprijzen weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de prijzen opeens drastisch zijn gedaald.

quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wilde jij niet een weekend naar Londen?

Nouk, A'dam is next! Ik zou maar naar Emmen ofzo verhuizen. Daar ben je altijd velig, in WO2 ook al.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef Nouk het volgende:
Maar wel ernstig natuurlijk, ik zal even t nieuws aanzetten.

Conspiracy nerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:
jaja is dit deel zoveel na 11/9 en spanje heeft al iemand bedacht dat het precies 666 dagen na madrid is ofzo ?

quote:

Dat dacht ik ook al. Ik moet echt altijd met de metroquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nouk, A'dam is next! Ik zou maar naar Emmen ofzo verhuizen. Daar ben je altijd velig, in WO2 ook al.
Het zou me trouwens echt niet verbazen dat A'dam echt de volgende is...

Hehe, alsof die zandhazen dat hebben gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Zwansen het volgende:
Die Al Qaida apen zijn niet te stoppen...

Je moet wel een erg trieste terrorist zijn, wil je een aanslag plegen in Emmen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Ik moet echt altijd met de metro.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |