20 jaar laterquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:22 schreef Leatherface het volgende:
Als Parijs er nog zin in heeft, zal het hoogstwaarschijnlijk wel de volgende Europese stad worden.
doe maar Rotterdamquote:
Lijkt me gewoon het makkelijkst om het gewoon Nederland te noemen, aangezien het waarschijnelijk toch over heel Nederland word verspreid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe maar Rotterdam
en gaan ze tijdens de marathon in 2012 nou ook links lopen?
Het WK Voetbal schijnt serieus over te worden gesproken. Ik zie het echter niet gebeuren dat Nederland een dergelijk groot evenement binnen haalt. Als overheid moet je er eerst heel veel geld in steken en daar is de Nederlandse politiek te beroerd voor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon het makkelijkst om het gewoon Nederland te noemen, aangezien het waarschijnelijk toch over heel Nederland word verspreid.
Maar ik denk serieus dat het mogelijk is en hoop ook echt dat ze er alles aan zullen doen.
Officieel (in naam dus) moet de organisatie worden gedragen door een stad. Maar in de praktijk komt het er vaak op neer dat in een complete regio de verschillende onderdelen plaatshebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon het makkelijkst om het gewoon Nederland te noemen, aangezien het waarschijnelijk toch over heel Nederland word verspreid.
Maar ik denk serieus dat het mogelijk is en hoop ook echt dat ze er alles aan zullen doen.
Ja dat en "het Nederlandse volk" volgensmij zijn dat de enige 2 punten die het tegenwerken. Ze kunnen tenminste aankomen dat het EK voetbal en het WK onder 20 erg goed zijn verlopen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef mbn het volgende:
[..]
Het WK Voetbal schijnt serieus over te worden gesproken. Ik zie het echter niet gebeuren dat Nederland een dergelijk groot evenement binnen haalt. Als overheid moet je er eerst heel veel geld in steken en daar is de Nederlandse politiek te beroerd voor.
k zal binnenkort eens wat uitgebreider posten want k heb hier best al eens in een verloren uurtje over na zitten denk en Rotterdam is heel goed mogelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar heeft wel een uitstraling van 0,0.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zal binnenkort eens wat uitgebreider posten want k heb hier best al eens in een verloren uurtje over na zitten denk en Rotterdam is heel goed mogelijk.
Waarom niet dan ik zie weinig minpunten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Volgens mij gaat het hier alleen lukken als mensen als PIeter van den Hoogenband en zo zich er volledig in storten - maar ik vermoed dat het draagvlak onder de Nederlandse bevolking nu nog erg laag is. Mij hebben ze nog niet mee in ieder geval.
Rottyerdam is qua infrastructuur verder en heeft gewoon meer ruimte en mogelijkheden. Bovendie wilde Amsterdam het Olympisch stadion slopen, dat is hele slechte reclamequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:52 schreef JPM01 het volgende:
zou mij wel heel leuk lijken een OS in eigenland, maar ja daar denkt 12 miljoen andere nederlanders niet over.
maar A'dam lijkt me beter dan rotjeknud![]()
dat valt ook wel mee, Rotterdam heeft de uitstraling van een moderne stadquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar heeft wel een uitstraling van 0,0.
Bij wie dat dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee, Rotterdam heeft de uitstraling van een moderne stad
Ik zou voor Rotterdam kiezen, die heeft het toch echt wel als sportstad gemaakt vind ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij wie dat dan?
Ik denk dat als het IOC tussen Amsterdam en Rotterdam zou moeten kiezen, dat de keus dan heel erg simpel is.
beter OV netwerk en beter begaanbaar voor de auto tot in het hartje van de stadquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:03 schreef zjroentje het volgende:
Hoezo is Rotterdam qua infrastructuur verder?
het IOC kiest niet, het NOC kiest mochten beiden willen, maar ik denk dat de gemeente Rotterdam er meer oren naar heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij wie dat dan?
Ik denk dat als het IOC tussen Amsterdam en Rotterdam zou moeten kiezen, dat de keus dan heel erg simpel is.
En Athene heeft ook echt werkelijk de hele stad omgegooit om een goed infrastuctuur systeem te maken en daar hebben ze de komende 50 jaar nog zeker plezier van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beter OV netwerk en beter begaanbaar voor de auto tot in het hartje van de stad
Maar dat maakt voor de OS niet zo gek veel uit. Accomodaties komen toch niet in het centrum. En waar zou Rotterdam het Olympisch Park neer willen planten. Zo gek veel plaats is er ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beter OV netwerk en beter begaanbaar voor de auto tot in het hartje van de stad
Heeft ook de betere accomodaties.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het IOC kiest niet, het NOC kiest mochten beiden willen, maar ik denk dat de gemeente Rotterdam er meer oren naar heeft
Olympisch dorp onder de A15 bijvoorbeeldvoorbij Smitshoek, voor de rest kun je al de Ahoy gebruiken, sporthal bij de Kuip, er zijn een aantal havens in de stad die gesanneerd kunnen worden. Oude fabriekshallen en opslaghallen kunnen omgebouwd worden (naar voorbeeld van Barcelona) Rotterdam biedt best veel moegelijkheden. Bovendien heerst er in Rotterdam een sportcultuurquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat maakt voor de OS niet zo gek veel uit. Accomodaties komen toch niet in het centrum. En waar zou Rotterdam het Olympisch Park neer willen planten. Zo gek veel plaats is er ook niet.
Maar die G8 - top is in Schotland, niet in Londen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef Bartoli het volgende:
als het al komt doordat de OS 2012 daar is. Kan ook de G8 top zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |