Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef PDOA het volgende:
Breekt me hier (Utrecht) net een bui los, niet normaal meer! Kei en keihard, met bakken uit de hemel. Ik wil zon godverdomme! En lekkere wijven in korte topjes en rokjes en strakke afgeknipte spijkerbroeken en bikini's! Ik wil op een terrasje zitten met een biertje, niet naar buiten staren naar de plassen! Niet van dat pleurisweer!!! KUT!!!!
Preciesquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:11 schreef Lucille het volgende:
We hebben ook dagen boven de 30 graden gehad, ben je die alweer vergeten?
Alle andere zomers hebben we geen regen en plensbuien gehadquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef PDOA het volgende:
Breekt me hier (Utrecht) net een bui los, niet normaal meer! Kei en keihard, met bakken uit de hemel. Ik wil zon godverdomme! En lekkere wijven in korte topjes en rokjes en strakke afgeknipte spijkerbroeken en bikini's! Ik wil op een terrasje zitten met een biertje, niet naar buiten staren naar de plassen! Niet van dat pleurisweer!!! KUT!!!!
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef daReaper het volgende:
Ehm, sorry hoor... Maar gaat dit niet al jįįįren zo in Nederland? Waarom is déze zomer dan juist een kutzomer, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
Deze zomer is gewoon een ouwerwets Hollandsche kutzomer.
Dat inderdaad ookquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:33 schreef Snol1ner het volgende:
ik baal ook van dit weer. Voor je het weet is het najaar / winter en hebben we er niks van gemerkt allemaal.
Doorlopende depressie![]()
Beetje moeilijk om nu te vragen hoe het weer over drie weekjes isquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
Bel ze ff.
Je hoort voor het weer op tv altijd "Het weer word mede mogelijk gemaakt door .... "quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om nu te vragen hoe het weer over drie weekjes is
Boeie. Het wordt toch mooi weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hoort voor het weer op tv altijd "Het weer word mede mogelijk gemaakt door .... "
Bel die ff.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:30 schreef icebliss het volgende:
Inderdaad kutzomer. Eerst de zon laten schijnen als ik moet leren en het nu godverdomme laten regenen. Ik voel me benadeeld![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef thedude0 het volgende:
hoe kouder hoe beter
oprotten met die schijthitte
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef thedude0 het volgende:
hoe kouder hoe beter
Damn dude, van de zon krijg ik altijd een goede stemmingquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef thedude0 het volgende:
hoe kouder hoe beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |