Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef PDOA het volgende:
Breekt me hier (Utrecht) net een bui los, niet normaal meer! Kei en keihard, met bakken uit de hemel. Ik wil zon godverdomme! En lekkere wijven in korte topjes en rokjes en strakke afgeknipte spijkerbroeken en bikini's! Ik wil op een terrasje zitten met een biertje, niet naar buiten staren naar de plassen! Niet van dat pleurisweer!!! KUT!!!!
Preciesquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:11 schreef Lucille het volgende:
We hebben ook dagen boven de 30 graden gehad, ben je die alweer vergeten?
Alle andere zomers hebben we geen regen en plensbuien gehadquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef PDOA het volgende:
Breekt me hier (Utrecht) net een bui los, niet normaal meer! Kei en keihard, met bakken uit de hemel. Ik wil zon godverdomme! En lekkere wijven in korte topjes en rokjes en strakke afgeknipte spijkerbroeken en bikini's! Ik wil op een terrasje zitten met een biertje, niet naar buiten staren naar de plassen! Niet van dat pleurisweer!!! KUT!!!!
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef daReaper het volgende:
Ehm, sorry hoor... Maar gaat dit niet al jáááren zo in Nederland? Waarom is déze zomer dan juist een kutzomer, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
Deze zomer is gewoon een ouwerwets Hollandsche kutzomer.
Dat inderdaad ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |