is dat zo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Prijs op je kop, pas maar op voor de bountyhunters
50quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
hoeveel taximissies moet je nou doen voor dat spul erin?
dan moet ik nog 8 ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Nee is echt zo, kun je ook via een cheat krijgen, die ventjes die achter je aan komen zijn niet heel sterk en hebben best veel geld bij zich
[..]
50
TOF!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Nee is echt zo, kun je ook via een cheat krijgen, die ventjes die achter je aan komen zijn niet heel sterk en hebben best veel geld bij zich
[..]
50
Heb het voor de zekerheid nog even opgezochtquote:
quote:Become In debt to the mob
After obtaining a high gambling skill, gamble in Caligua's until you have actually lost money. (Your money will turn red). After a while you will receive a call from a mobster at Caligua's, who informs you that you owe him money. Later again, he will call you and tell you that some of his "associates" are coming to talk about the money. You will then be hunted down by the mafia, and they will try to kill you.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Stowaway![]()
Wat een kutmissie.Dat was de ruigste missie van allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig na veel pogingen gehaald![]()
Alleen tricky om het vliegtuig in te komen.Jupiler is goed
BIG THANXquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Zoot het volgende:
[..]
http://www.qfile.de/dl/68825/gtasasf8.b.html
Heb ze allebei ff voor je gedaan. Niet alles 100%, maar wel zodat je nu verder kan. Heb trouwens gesaved in het safehouse tegenover de autoschool.
(Je moet wel ff de 8 in de filename terug veranderen naar 3).
Num lock toetsenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
druk je wel op de goede toetsen? (ergo, beweegt je auto wel flink veel?)
Je zal de eerste niet zijn...
IK HEB OOK ALTIJD ALS IK DAT SPEL VERLAAT DE CAPS PER ONGELUK AANquote:
Beetje rondcruizen daar, soms verschijnt er een legerhummer die door de poort rijd. Dan kun je er gewoon snel achteraan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik moet zo'n helikopter op het militair basis stelen, zo'n ding wat zware dingen kan optillen etc.. voordat je er heen rijdt staat er, the gates will only open for militair vehicles.. daar aangekomen kom ik dus idd ook niet door die poorten heen, en er staan geen militaire voortuigen buiten de poort.
Een truc met zo'n stijg ding ervoor zetten, en dan met een moter erover heen jumpen lukte ook niet.. ik klapte van de motor af toen ik dat ding opreedt.. nou hoe in vredesnaam kom ik door die poort heen.
Dé koelste missie. Ik heb em voor de gein gewoon 3x gedaan. Het beste werkt zo: (leukst ook)quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik moet zo'n helikopter op het militair basis stelen, zo'n ding wat zware dingen kan optillen etc.. voordat je er heen rijdt staat er, the gates will only open for militair vehicles.. daar aangekomen kom ik dus idd ook niet door die poorten heen, en er staan geen militaire voortuigen buiten de poort.
Een truc met zo'n stijg ding ervoor zetten, en dan met een moter erover heen jumpen lukte ook niet.. ik klapte van de motor af toen ik dat ding opreedt.. nou hoe in vredesnaam kom ik door die poort heen.
had je post niet gezien.. thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Beetje rondcruizen daar, soms verschijnt er een legerhummer die door de poort rijd. Dan kun je er gewoon snel achteraan.
Of je vliegt eroverheen natuurlijk, maar dat is niet zo'n succes
VET!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:11 schreef Cerbie het volgende:
-quote over maffia-
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:17 schreef Sjoe538 het volgende:
........
had ik EINDELIJK die helikopter.. spring ik er perongeluk uit.. ontploft dat ding voor me..!!!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:47 schreef pieter_pontiac het volgende:Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik wel geinige verwijzingen naar Vice City"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
dat doen ze altijd al ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:34 schreef Yildiz het volgende:
Als ik nu trouwens met n desert eagle al mik op n agent, zonder te schieten, komen ze al op me af!
Gisteren eindelijk alle missies volbracht en na de aftiteling kan ik eindelijk kleren kopen bij Sachs!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:29 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
die rellen zijn wel grappig maar na een tijdje had ik er wel genoeg van
ook zo logisch dat als jij rondloopt tijdens die rellen en er komt iemand met een honkbalknuppel op je af en die begint op je in te hakken dat de voorbijlopende politieman niks doet en als je 1 keer een vuistslag teruggeeft dat jij gelijk weer politie achter je aan hebt..
oohja... en wanneer kan je die dure kledingzaak in? ben ff de naam ervan kwijt..
t knort wel lekker snel doorquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja! Die karts staan overal, ook bij Madd doggs mansion, ik denk al wtf is dat nou weer dan? Maar heb het ding toch maar ff snel meegenomen, leuker dan die kut chopper daar het je echt helemaal niks aan.
als je van El Quebrados naar het oosten gaat, naar Valle Ocultado, daar na de brug, daar moet er 1tje liggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef coz het volgende:
over auto's gesproken, waar ligt zo'n hoovercraft
ik spawn hem wel eens in me cheatsave, op de weg is het erg rekening houden met bochten maar stukjes afsnijden over het water is best relaxed
gister ook de spawncheat gevonden voor stuntplane![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
tags: denk 100000 en AK47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun, Molotov Coctailsquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ach, wat lief
4 kleine wapentjes, nu ben ik eik wel benieuwd wat je krijg met dit:
[afbeelding]
photo = 100.000 + 4 van de bovenstaande wapens
tags= (vast wel geld) + 4 wapens in CJ's huis
horseshoes = geld, en waar dan de wapens?
dates = wat stuff en mogelijkheden, verschillend
oysters? flowers? uniue stunt jobs?
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=collect
De Java map van GtaSanandreas.net vind ik wel een goeie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:45 schreef coz het volgende:
ah tnx .. daar ben ik nog niet![]()
in santos ten noord-oost van 'die mac met die rapper' .. zit een kanaal ofzo
(ben eens iets langer op die vehicle kaart in de OP gaan staren na je tip .. wat een onoverzichtelijke map zeg![]()
)
Ga naar Los Santos onderin de map, naar de lange pier met het reuzenrad erop naar rechts, op een gegeven moment wordt het strand waar je overheen loopt doorkruist door een riviertje met 2 bruggetjes eroverheen, zwem dat riviertje helemaal af de stad in, en je hebt een hovercraft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef coz het volgende:
over auto's gesproken, waar ligt zo'n hoovercraft
ik spawn hem wel eens in me cheatsave, op de weg is het erg rekening houden met bochten maar stukjes afsnijden over het water is best relaxed
gister ook de spawncheat gevonden voor stuntplane![]()
goed beschreven! daar ligt ie jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:50 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ga naar Los Santos onderin de map, naar de lange pier met het reuzenrad erop naar rechts, op een gegeven moment wordt het strand waar je overheen loopt doorkruist door een riviertje met 2 bruggetjes eroverheen, zwem dat riviertje helemaal af de stad in, en je hebt een hovercraft.
nee, buiten ligt die desert eagle en die kart, hoezo, wat is er binnen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet die Zero-shop eens beter van binnen gaan bekijken
Action Figures van Tommy Vercetti, het spel van Vice, gewoon lachen om eens te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee, buiten ligt die desert eagle en die kart, hoezo, wat is er binnen?
Ik ken gta 2 wel maar dat is al wat 4 jaar geleden? no way dat ik me daar dingen uit zou herrineren..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef coz het volgende:
Ik opteerde in een vorige topic al om een wiki te maken voor onvermoede humor in gta:SA ................ (van audio tot de minieme grafische details zoals de het vice spel)
Er zitten behoorlijk veel van dat soort geintjes in de (gehele) gta serie ... en in je eentje kan je ze never allemaal vinden, omdat sommige dus heel typisch zijn
( het ' jezus saves' muurschilderij vlak bij je ma's toko verwijst naar het save punt in gta2, en dus als je gta2 niet kent...... )
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:16 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik ken gta 2 wel maar dat is al wat 4 jaar geleden? no way dat ik me daar dingen uit zou herrineren..
.ennuquote:In 1999, Rockstar Games and Rockstar North (then known as DMA Design) furthered the groundbreaking gameplay concepts established just two years prior in the original Grand Theft Auto - with the release of GTA2. GTA2 expanded on the top-down, open-ended crime world gameplay formula with a host of new features including the advent of multiple rival gangs ? seven, to be exact, including the Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, the Russian Mob and Hare Krishnas. Earn your respect with each gang. Reap the benefits with all manner of shady work-for-hire gigs contracted your way. And climb your way to the top of the criminal pile.
ik heb het toen een keer geprobeerd na het persbericht, binnenkort maar weer eensquote:GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun site
GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun sitequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
.ennu
Now, longtime Grand Theft Auto fans can revisit this classic entry in the series (hoewel ik van die site nog nooit iets anders heb gezien als een melding over bandbreedte .... hoe vreemd![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:45 schreef Remqo het volgende:Welke missie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik wel geinige verwijzingen naar Vice City
Want volgens mij heb ik ze allemaal gehad met hem, maar 't is me niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
moet je eerst je email submitten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun site
straks je cop suit en race suitquote:
Wat is nu de bedoeling van die kraan? Ben er zelf 1 x in geweest en met die slopersbal gaan slingeren, die bal zag ik wel door muren heengaan maar eenmaal weer op de grond was er geen schade te ontdekken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img243.imageshack.us/img243/1900/gallery2199na.th.jpg]afbeelding][/URL] Zwevende doosjes
Dat heb ik nog geprobeerd om rijdende auto;s op te pakken...best lastig nog. Stribbelen fel tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij staat later op de basis, maar dan zit er geen magneet meer onder
Jammer, ik vond dat echt een kicken missie en zou graag nog even wat mensen treiteren door hun wagens in de zee te dumpen
[afbeelding]
Aaargh, jammer zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij staat later op de basis, maar dan zit er geen magneet meer onder
Jammer, ik vond dat echt een kicken missie en zou graag nog even wat mensen treiteren door hun wagens in de zee te dumpen
[afbeelding]
schijnt dat het helemaal niet werkt, zelfs tijdens die missie niet, om andere auto's op te pakkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heb ik nog geprobeerd om rijdende auto;s op te pakken...best lastig nog. Stribbelen fel tegen.
Dat bedoel ik, ze stribbelen tegen. Nauwelijks van de grond te krijgen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
schijnt dat het helemaal niet werkt, zelfs tijdens die missie niet, om andere auto's op te pakken
terwijl het met die hijskraan in de haven import export goed werkt...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img243.imageshack.us/img243/1900/gallery2199na.th.jpg]afbeelding][/URL] Zwevende doosjes
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Welke missie is dat dan?
Want volgens mij heb ik ze allemaal gehad met hem, maar 't is me niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Wel hoor, werkt wel, zelf geprobeerd tijdens een missiequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
schijnt dat het helemaal niet werkt, zelfs tijdens die missie niet, om andere auto's op te pakken
terwijl het met die hijskraan in de haven import export goed werkt...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:47 schreef Remqo het volgende:
[..]Ik heb hem net nog weer gespeeld, maar geen verwijzing naar TommySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
Stuntvliegtuigje? Die grote boeing moet je hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:06 schreef Cerbie het volgende:
Op Area 69 staan er een paar in de hangars, jatten en naar je vliegveld toerijden.
Voor de mensen die zich vervelen in GTA, stuntvliegtuigje pakken en kijken hoeveel raketten van de SAM's je kan ontwijken, de 12e schoot me neer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb hem net nog weer gespeeld, maar geen verwijzing naar Tommy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
En op K-DST heb je nog een referentie naar Lovefist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef Cheiron het volgende:
Nog een kleine hint naar vorige gta's: op een radiostation wordt op een gegeven moment gesproken over dat iedereen gehersenspoeld is door de Degenatron in de jaren 80. In Vice City (80s) is op een radiostation een moeder te horen die haar gal spuit over dezelfde Degenatron.
heb gta2 ook gespeeld, maar ik kan me er nog maar een ding van herinneren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef coz het volgende:
Ik opteerde in een vorige topic al om een wiki te maken voor onvermoede humor in gta:SA ................ (van audio tot de minieme grafische details zoals de het vice spel)
Er zitten behoorlijk veel van dat soort geintjes in de (gehele) gta serie ... en in je eentje kan je ze never allemaal vinden, omdat sommige dus heel typisch zijn
( het ' jezus saves' muurschilderij vlak bij je ma's toko verwijst naar het save punt in gta2, en dus als je gta2 niet kent...... )
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef Drakul het volgende:
[..]Ja, die missie heb ik net nog even weer gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wanneer zegt ie dat dan ongeveer, want ik heb die missie nu in totaal 3x gedaan, en geen enkele keer gehoord.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
Ongeveer 1/3 van de missie. bij mij riep hij het toen ik de eerste serie kereltjes heb neergeschoten en de zaal in liep waar de vlees rondcirkelt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, die missie heb ik net nog even weer gedaan.
Maar wanneer zegt ie dat dan ongeveer, want ik heb die missie nu in totaal 3x gedaan, en geen enkele keer gehoord.
ook in een cut-scene van een van Woozies Heist-missies zie je een poster van LoveFist op de achtergrondquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En op K-DST heb je nog een referentie naar Lovefist.
zoals ie Kay - Dust zegt denk ik elke keer aan drugsquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En op K-DST heb je nog een referentie naar Lovefist.
D-Generation heb ik ook nog gespeeld (maar dan paar jaar terug , via oldie site)quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:28 schreef Cheiron het volgende:
Nog een kleine hint naar vorige gta's: op een radiostation wordt op een gegeven moment gesproken over dat iedereen gehersenspoeld is door de Degenatron in de jaren 80. In Vice City (80s) is op een radiostation een moeder te horen die haar gal spuit over dezelfde Degenatron.
oh nou je het zegt .... meen dat ik er wel eerder iets over gehoord / gezocht hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |