Prijs op je kop, pas maar op voor de bountyhuntersquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:32 schreef Yildiz het volgende:
Ik dácht dat ik het snapte
ineens kon ik niet meer verder, ik dacht payout 50.000 ik yeuh!
niet dus
[afbeelding]
zie bedrag, deze keer rood![]()

is dat zo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Prijs op je kop, pas maar op voor de bountyhunters

50quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
hoeveel taximissies moet je nou doen voor dat spul erin?

dan moet ik nog 8 ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Nee is echt zo, kun je ook via een cheat krijgen, die ventjes die achter je aan komen zijn niet heel sterk en hebben best veel geld bij zich
[..]
50

TOF!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef Cerbie het volgende:
Nee is echt zo, kun je ook via een cheat krijgen, die ventjes die achter je aan komen zijn niet heel sterk en hebben best veel geld bij zich
[..]
50

Heb het voor de zekerheid nog even opgezochtquote:
quote:Become In debt to the mob
After obtaining a high gambling skill, gamble in Caligua's until you have actually lost money. (Your money will turn red). After a while you will receive a call from a mobster at Caligua's, who informs you that you owe him money. Later again, he will call you and tell you that some of his "associates" are coming to talk about the money. You will then be hunted down by the mafia, and they will try to kill you.

quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
Stowaway![]()
Wat een kutmissie.Dat was de ruigste missie van allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig na veel pogingen gehaald![]()
Alleen tricky om het vliegtuig in te komen.Jupiler is goed

BIG THANXquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Zoot het volgende:
[..]
http://www.qfile.de/dl/68825/gtasasf8.b.html
Heb ze allebei ff voor je gedaan. Niet alles 100%, maar wel zodat je nu verder kan. Heb trouwens gesaved in het safehouse tegenover de autoschool.
(Je moet wel ff de 8 in de filename terug veranderen naar 3).

Num lock toetsenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
druk je wel op de goede toetsen? (ergo, beweegt je auto wel flink veel?)
Je zal de eerste niet zijn...

IK HEB OOK ALTIJD ALS IK DAT SPEL VERLAAT DE CAPS PER ONGELUK AANquote:

Beetje rondcruizen daar, soms verschijnt er een legerhummer die door de poort rijd. Dan kun je er gewoon snel achteraan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik moet zo'n helikopter op het militair basis stelen, zo'n ding wat zware dingen kan optillen etc.. voordat je er heen rijdt staat er, the gates will only open for militair vehicles.. daar aangekomen kom ik dus idd ook niet door die poorten heen, en er staan geen militaire voortuigen buiten de poort.
Een truc met zo'n stijg ding ervoor zetten, en dan met een moter erover heen jumpen lukte ook niet.. ik klapte van de motor af toen ik dat ding opreedt.. nou hoe in vredesnaam kom ik door die poort heen.

Dé koelste missie. Ik heb em voor de gein gewoon 3x gedaan. Het beste werkt zo: (leukst ook)quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik moet zo'n helikopter op het militair basis stelen, zo'n ding wat zware dingen kan optillen etc.. voordat je er heen rijdt staat er, the gates will only open for militair vehicles.. daar aangekomen kom ik dus idd ook niet door die poorten heen, en er staan geen militaire voortuigen buiten de poort.
Een truc met zo'n stijg ding ervoor zetten, en dan met een moter erover heen jumpen lukte ook niet.. ik klapte van de motor af toen ik dat ding opreedt.. nou hoe in vredesnaam kom ik door die poort heen.

had je post niet gezien.. thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Beetje rondcruizen daar, soms verschijnt er een legerhummer die door de poort rijd. Dan kun je er gewoon snel achteraan.
Of je vliegt eroverheen natuurlijk, maar dat is niet zo'n succes

VET!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:11 schreef Cerbie het volgende:
-quote over maffia-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |