wens hem succes en sterkte namens onsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga eens m'n eigen pc opstarten en GTAT proberen tegen m'n broertje
als je een eigen server hebt moet je ff dit scriptje toevoegen... (haal wel alle spaties achter de regels weg..)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:38 schreef Cerbie het volgende:
Het werkt, je mag dus geen geparkeerde auto's pakken, maar wel vliegtuigen? Op de screenshot hier omhoog stond een vliegtuig
[[url=http://img218.imageshack.us/img218/1473/bloempot5xh.th.jpg]afbeelding][/URL]
?
komt omdat die niet gesyncroniseerd worden.. met script die ik je gaf moet je wel goed kunnen zien!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Cerbie het volgende:
Dat zal ik dalijk eens doen, nog even zo spelen. Als ik een vliegtuig pak ziet m'n broertje me als het laatste voertuig waar ik in zat, m'n Dodo ziet er voor hem uit als een BF400
nee.. ook geen vliegtuigen! als je een explosie maakt dan komen er brandweren.. die mag je ook niet dood maken en de auto mag je ook niet pakkenquote:maar wel vliegtuigen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:18 schreef Chewie het volgende:
http://www.progressiveboink.com/archive/drted.htm![]()
zag idd op de officele site iets staan over explosies..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]![]()
Die multiplayermod is wel leuk, op een hoop crashes en nog wat andere dingen na. Schieten werkt ook nog niet, als ik met een hydra raketten op de tank van de andere speler ga schieten krijg je dit effect op het scherm van de speler met de tank
Een rondvliegende constant ontploffende Hydra
Hey, wa's da voor gun?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
even weer een cool plaatje:
[afbeelding]
na de missies van Truth ligt ie in zn huis, naast een vlammenwerper, een hittezoekende raket, en n normale raketwerperquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Merovingian het volgende:
Zoiets heet nou een minigun
En als je er nog geen tegen bent gekomen is dat niet gek, want ze liggen niet op straat
Owh, heb zo'n ding nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Merovingian het volgende:
Zoiets heet nou een minigun
En als je er nog geen tegen bent gekomen is dat niet gek, want ze liggen niet op straat
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=locations&inhoud=subtype&name=63quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, heb zo'n ding nog nooit gezien
Maar goed, die is dus alleen in de hut van Truth te vinden?
hoezo is de minigun niet op straat te vinden??? hij ligt in san fierro [begin van de kincaid bridge, die kleine brug vlak onder die grote bij easter basin], in desert [in area 69, in die no fly zone] en in las venturas [roca escalante, bij het huis tegenover de spoorbaan in die bocht daar]. dus wel op straat te vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, heb zo'n ding nog nooit gezien
Maar goed, die is dus alleen in de hut van Truth te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |