Lelystad dan?quote:
Yildiz Döner, lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:03 schreef HassieBassie het volgende:
Wat is er te doen op het Paul Kruger plein behalve shoarma eten?
Idem, maar kom op mensen, even narrenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef NJ het volgende:
Leuk, ik kom niet.
Kut!quote:
goed idee, neem maar meequote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:17 schreef dady het volgende:
He Yildiz nodig jij ook altijd dikke hoeren uit de stad uit bij je thuis?
Nee, als je het nog niet doorhad is dit een stiekume tegenhanger van een topic wat ik in de OP geplaatst hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:18 schreef dady het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een soort van vicieuze cirkel was.
Hetzelfde als een fiets waarbij de wielen allebei een andere kant op draaien?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, als je het nog niet doorhad is dit een stiekume tegenhanger van een topic wat ik in de OP geplaatst heb![]()
De meet zal ook nooit plaats gaan vinden, t staat niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
Als MaRySe er is, kom ik ook!
Ja, maar de ene over de X as, de andere over de Y asquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:23 schreef dady het volgende:
[..]
Hetzelfde als een fiets waarbij de wielen allebei een andere kant op draaien?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:02 schreef NJ het volgende:
Leuk, ik kom niet.
Ik ook nietquote:
Like duh!quote:Havoc Havoc (Moderator) - vrijdag 8 juli 2005 @ 19:26
Rippin' Away
kut lemming.
Als je dan hard genoeg trapt komt je vanzelf in China. Kun je misschien meteen oud & nieuw meepakken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, maar de ene over de X as, de andere over de Y as
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |