quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar je houdt wel meer tijd over om de multi-functionaliteit van MB te testen natuurlijk.
Wie neukt wiequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Maar Brighteyes.
Welke lijstjes zijn er nog meer dan?
die oldbie - oldbie staat in OO door SC geopend, dat kloptquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke oldbie neukt welke oldbie
Welke oldbie neukt welke newbie
Welke newbie werd geneukt door welke oldbie
Waar staan die?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
die oldbie - oldbie staat in OO door SC geopend, dat klopt![]()
Maar die andere?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef Ripley het volgende:
gut, ik moet toch eindelijk wel eens die oldbie klonen die ik heb aangeboden gekregen gaan gebruiken, want ik mis daar van alles kennelijk![]()
Nergens liefje... die verzon ik even ter plekke... omdat ik lijstjes schreef ipv lijstje.quote:
schrijf dan ook lijstje ipv mij een hartaanval te bezorgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nergens liefje... die verzon ik even ter plekke... omdat ik lijstjes schreef ipv lijstje.
Maar goed, dat ene lijstje kan dus wel aangevuld worden!
Eerst toestemming van de gastheren krijgen... Wij openen alleen maar topics om ze vol te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:51 schreef Redux het volgende:
kun je mij ook bij die lijst zetten?
Hey,quote:
I know HW, dat lijkt lang, maar dat is het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Barb beeb, deze is pas eind AUGUSTUS......
Ow, ok sorry my badquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Barb het volgende:
[..]
I know HW, dat lijkt lang, maar dat is het niet.
(niet als je al vanaf november ziek thuis zit en er geen zicht op verbetering is voorlopig)
Sterkte meissiequote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef Barb het volgende:
[..]
Hey,.
Een beetje van hetzelfde, nog steeds ziek thuis dus. Volgende Laffer/Staticmeet hoop ik er weer bij te kunnen zijn,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |