Body's kun je pas maken in de zin van dat je zelf gaten kan boren, maar 190mm body op 120mm auto zal niet goed werken. Die offroad kappen zullen waarschijnlijk ook minder goed passen op onroad auto's en andersom zal dat ook het geval zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Fireball200 het volgende:
Hey,
Is die MT2 ook lekker te tunen of niet?
en kun je de bodys pas maken of moet je echt voor een standaard gaan?
ja die mt2 is ook goed te tunen en voor body's op een offroad zou ik voor proline racing gaan bijv de crowdpleaser die is ontzettend goed om mee te springen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef Fireball200 het volgende:
Hey,
Is die MT2 ook lekker te tunen of niet?
en kun je de bodys pas maken of moet je echt voor een standaard gaan?
Eerst maar eens een nieuwe rc wagen kopen en dan kan echt gaan racen, maar ik moet eerst mijn vrachtwagen rijbewijs halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:53 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
he maar in eindhoven is een club dit is de link http://yourinternetpartner.com/erce/ leuke technische baan is het daar die behoord echt tot mijn favorieten circuits![]()
hij is wel klein maar je leert er wel sturen![]()
Tuurlijk Maandag staatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Fireball200 het volgende:
Morguh,
Suc6 met je 2 bak. Ik ga waarschijnlijk niet zondag naar gouda (verjaardag).![]()
Bedankt voor de link van proline. Enne maandag staat nog he Marty?![]()
mogge mensenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tuurlijk Maandag staatword gezellig kan niet anders
Word weer gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:52 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
mogge mensen
maandag ben ik ook bij speedworld te vinden ff bij kletsen heb namelijk niks nodig![]()
wat voor regelaar zit er eigenlijk in je auto lijkt erop dat je te weinig stroom krijgt want een 17 moet behoorlijk hard gaan mischien als je de regelaar opnieuw inregeld dat die meer vermogen geeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef MewBie het volgende:
Als het meezit nog 1 of 2 accu's leegrijden en dan zijn de borstel goed ingesleten
Dan ff kijken wat ik ga doen met de afstellingheb het idee dat ie langzamer gaat als met mn 23turns motor
![]()
motor staat hierboven ergens een plaatje van de fabrikantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:23 schreef Fireball200 het volgende:
Mewbie, komen er nog pics van het motor en de car?
Kan ik idd ook nog ff doen ja, opnieuw instellenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
wat voor regelaar zit er eigenlijk in je auto lijkt erop dat je te weinig stroom krijgt want een 17 moet behoorlijk hard gaan mischien als je de regelaar opnieuw inregeld dat die meer vermogen geeft.
en zit er een potmeter op waar je de amp. mee kan opschroeven zou ik dat ook nog ff doen.
Waren het toch die instellingen?quote:
quote:
hey gozer ziet er zeker goed uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Een goede middag!
Ik heb hier al eerdig foto's gepost van mijn bakkie, maar daar kwamen geen reactie's op
Bij deze gooi ik ze even in dit topic.
Mijn HPI RS4 RTR3
1) Lichter vliegwiel ( nog niet getest, deze week gemonteerd )
2) Betere rem ( nog niet getest, deze week gemonteerd )
3) 2 versnellingsbak
4) openlucht filter
5) failsafe
6) turnbuckle set
7) Verstelbare verenset
8) Andere banden/velgen
Maarja, hier wat foto's.
Deze foto's zijn wel wat ouder ( zie boven )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt op zich wel mee, maar je hebt altijd mensen die zich er aan ergerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef mx_player het volgende:
opzich lijkt het me wel leuk zo'n autotje, maar wat voor een overlast veroorzaakt het nou (parkeerplaats nitro)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Een goede middag!
Ik heb hier al eerdig foto's gepost van mijn bakkie, maar daar kwamen geen reactie's op
Bij deze gooi ik ze even in dit topic.
Mijn HPI RS4 RTR3
1) Lichter vliegwiel ( nog niet getest, deze week gemonteerd )
2) Betere rem ( nog niet getest, deze week gemonteerd )
3) 2 versnellingsbak
4) openlucht filter
5) failsafe
6) turnbuckle set
7) Verstelbare verenset
8) Andere banden/velgen
Maarja, hier wat foto's.
Deze foto's zijn wel wat ouder ( zie boven )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |