abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:08:18 #26
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28535801
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:46 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou als vrouwen ZELF al niet eens weten waarom ze bepaalde dingen doen? Hoewel de uitdrukking 'op je lul af gaan' is, gaan vrouwen feitelijk toch veel vaker op hun lul af dan mannen .

En daarom moet je het je niet al te veel aantrekken. Het ligt meestal gewoon niet aan jou. Meestal komt een vrouw niet verder dan 'het voelde niet goed'. Naja, dat moet je respecteren, vrouwen zijn anders dan mannen. Maar dat betekent ook dat je jezelf geen sukkel hoeft te vinden wanneer je gedumpt wordt.

Kijk, je vriend lijkt een beetje achterbaks, maar misschien heeft jouw ex-vriendin hem ook wel een rad voor ogen gedraaid. Ze zal vast wel tegen hem gezegd hebben dat het uit was tussen haar en jou, en je vriend geloofde dat natuurlijk (waarom zou hij het niet geloven?). Sja, nou zit hij met een onbetrouwbare vriendin. Ach ja, zo krijgt iedereen op hun beurt hun levenslessen.

Intussen zou ik me niet al te druk maken. Tenzij je nog kans ziet haar terug te krijgen, en dat persee wil proberen.

Ach, ik weet het ook niet. Vrouwen kun je doorgaans moeilijk voorspellen omdat welke beslissingen ze nemen er maar helemaal aan ligt hoe ze zich voelen. Volgende maand voelt ze zich weer anders en dumpt ze je vriend net zo hard. En misschien wil ze dan ineens wel weer terug naar jou.

Of misschien wilde ze je alleen maar jaloers maken en is dat een beetje mis gelopen.

Ik ken vrouwen die al tientallen jaren getrouwd zijn geweest en het ineens in hun bol kregen. Die verlieten hun gezin om er met een vakantieliefde vandoor te gaan. De een met een Griek, de ander met een Turk. De een was ineens verdwenen, hoewel ze 2 kinderen had, en belde 2 weken na haar verdwijning op dat ze in Griekenland zat, en of haar man even de kinderen op het vliegtuig wilde zetten . De ander had jarenlang een verhouding met een Turkse kerel, elke zomervakantie weer. En op een dag besloot ze te blijven. Bij geen van beide kan ik zeggen dat ze beter terecht zijn gekomen dan de situatie die ze ontvlucht waren. Mijn conclusie: ze zijn gewoon hun lul achterna gelopen.
So fucking true!!! Iemand met inzicht!!!

Hulde!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:22:21 #27
11766 eymey
koning één-oog
pi_28536164
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:40 schreef TheFrankey het volgende:
nooit gedacht dat ik hier nog eens zal posten.

Na bijna 5 jaar is vandaag mijn relatie met mijn vriendin stuk gelopen. Ze is verliefd geworden op mijn beste vriend. Klinkt als een slechte film.... helaas wel waar

ze wister het al 3 maanden van elkaar, dat ze gevoelens voor elkaar hadden. En mooi weer spelen als ik erbij was.
Er is, naar hun zeggen, nog niets 'gebeurd'....

ik voel me leeg en alleen.... kut!
Damn.... geloof me, ik weet hoe je je voelt, 100 % . Op één ding na: bij mij ging het gelukkig niet om een beste vriend van me. En bij mij was het na 3 jaar. Maar het gevoel is verder hetzelfde......

Sterkte man. Ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt die naar je willen luisteren, er met je over kunnen praten en je ook relativering kunnen bieden. Dat geeft mij ook veel steun......

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28536523
Heb je die vriend al een poeier op de neus gegeven?
pi_28537698
Kutverhaal. Sterkte ermee. Probeer die twee uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk het ook is. Negeer ze, zoek geen contact (werkt bij mij in ieder geval). Zij hebben een beslissing gemaakt, dat is er toch niet uit te praten. Als zij iets op haar lever heeft zoekt zij jou wel op. Neem jezelf ook onder de loep: waarom is ze deze keer niet met jou gaan praten? Werd het misschien een sleur? Was de spanning verdwenen? Zoek steun bij vrienden waarmee je kunt praten en misschien het belangrijkste: zie de afgelopen vijf jaar niet als verspilde tijd, maar als een leer- en groeiproces. Misschien makkelijk gezegd, maar hou het in je achterhoofd.
pi_28538685
ja het is zeker een kutverhaal. zit ook vol met vragen. waar is het mis gegaan? We hadden het tot gister echt heel leuk met elkaar. nooit ruzie oid.
maar ze is met hem gaan praten ipv met mij, dat is iets wat ik niet kan begrpijpen.daarom is het maar beter dat het uit is. maar het voelt zoooooo klote..... ik bedenk nu nog even of ze op mijn werk wat aan mij hebben
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:34:47 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28539161
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef PDOA het volgende:
Heb je die vriend al een poeier op de neus gegeven?
Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..
pi_28539284
Veel sterkte... Ga veel leuke dingen doen met je vrienden (behalve die éne dan.. )
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 07:15 schreef TheFrankey het volgende:
ja het is zeker een kutverhaal. zit ook vol met vragen. waar is het mis gegaan? We hadden het tot gister echt heel leuk met elkaar. nooit ruzie oid.
maar ze is met hem gaan praten ipv met mij, dat is iets wat ik niet kan begrpijpen.daarom is het maar beter dat het uit is. maar het voelt zoooooo klote..... ik bedenk nu nog even of ze op mijn werk wat aan mij hebben
Een goede vriendin van me heeft het ook pas uitgemaakt met haar vriend, ze hadden 4 jaar een relatie.
Ze maakten ook nooit ruzie, het ging gewoon altijd goed ... en juist daarom is het uit gegaan.
Een hele tijd voordat het uit ging probeerde ze met haar vriend te praten, omdat ze de relatie "saai" begon te vinden.. Er was geen uitdaging meer, geen passie... Er was altijd zo'n "vrienden" sfeer.

Hij echter ontliep telkens weer zo'n gesprek .. totdat ze het uitmaakte.. Maar toen was het te laat

Ze was trouwens niet verliefd op iemand anders. Jouw vriendin heeft er voor open gestaan en is verliefd geworden.

Ik ben van mening als je verliefd op iemand anders kan worden, dat er iets niet goed zit in je huidige relatie..
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:15:48 #33
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28539770
Tja.... ik zou gewoon gaan werken... tis gewoon een kutstreek.. simple as that..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:18:30 #34
42555 Tomek
Take on the world!
pi_28540924
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mja, het schijnt dus zo te zijn dat je in zo'n geval ook kunt zeggen: 'nee, ik word niet verliefd op de vriendin van mijn beste vriend
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:20:36 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28540966
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Tomek het volgende:

[..]

Mja, het schijnt dus zo te zijn dat je in zo'n geval ook kunt zeggen: 'nee, ik word niet verliefd op de vriendin van mijn beste vriend
Het lijkt mij er wel van afhangen in hoe ernstige mate je je aangetrokken voelt. Je krijgt op elke mogelijke manier een onhoudbare situatie, ook wanneer de vriend er voor kiest om niets te doen met zijn (en haar!!) gevoelens.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:30:26 #36
101809 BObNL
Je bent top!
pi_28541188
Hey heb precies het zelfde gehad met de "beste vriend van mij" ik had toen net 3 maanden met men vriendin . En ze vonden elkaar "alleen maar leuk". Een sordige 2 weken nadat het uit was hadden ze met elkaar. Als hij het er niet voor over heeft een pleziertje te laten liggen voor je beste vriend. Egoistishe kutstreek. Ik ga dus ook niet meer met hem om. punt
Leuter mee!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:33:07 #37
101809 BObNL
Je bent top!
pi_28541263
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het lijkt mij er wel van afhangen in hoe ernstige mate je je aangetrokken voelt. Je krijgt op elke mogelijke manier een onhoudbare situatie, ook wanneer de vriend er voor kiest om niets te doen met zijn (en haar!!) gevoelens.
Verlieftheid gaat meestal snel weer over. Helemaal als je voor jezelf er dan voor kiest tijdelijk het contact te verbeken.
Leuter mee!!
pi_28541311
Als ik jou was had ik die 'vriend' er een paar opgepoetst.
En je vriendin als snol laten verklaren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28541485
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Misschien niet, maar het lucht wel op. En als het echt vrienden zijn dan belazeren ze je niet achter je rug om met je eigen vriendin notabene!
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:46:10 #40
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28541573
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:

[..]

Misschien niet, maar het lucht wel op. En als het echt vrienden zijn dan belazeren ze je niet achter je rug om met je eigen vriendin notabene!
Het gaat mij er echter ook om dat de kans dat de vriendschap eindigt sowieso groot is. Wanneer de vriend er niets mee doet, verandert dat niets aan de gevoelens van de vriendin. De vriend kan niet meer iets afspreken waar de vriendin bij is zonder zich ongemakkelijk te voelen. Wanneer de vriendin hem verlaat, zal hij toch de schuld geven aan zijn vriend..
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:47:34 #41
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28541614
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:02 schreef Matness het volgende:
Klinkt als een gemiddelde aflevering van GTST. Maar hoe zie je dat 5 jaar weg? Het leven is een groeiproces waarbij elke dag telt, of hing je leven alleen af van je partner?
dat is er 1 om over na te denken..
mooi gesproken!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:48:23 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28541638
quote:
[b]Op woensdag 6 juli 2005 10:34
En je vriendin als snol laten verklaren.
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?

En krijg je dat dan op een briefje mee?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28541699
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:50:55 #44
101809 BObNL
Je bent top!
pi_28541715
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.
Leuter mee!!
pi_28541889
Het is geen rotactie. Het is iets dat kan gebeuren. Heel vervelend en echt heel klote voor je.
5 jaar weg is onzin. Je hebt er 5 jaar wat aan gehad, je houdt er wat herinneringen aan over, maar nu is het afgelopen. Het is niet anders. Je weet nu hoe het zit, en er komen wel meer jaren. Sterkte verder.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:19:19 #46
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_28542596
At least she had the guts to tell!

Ze had ook eerst een half jaar met hem aan kunnen pappen en friemelen voordat jij er op een lullige manier achter zou komen.... (ik spreek uit ervaring)
Dan krijg je zo'n lul verhaal van "ik weet niet wat ik wil en hoe we verder moeten wil je niet kwijt hij betekent veel voor me.... "

Sterkte 't is ff k*t..... maar over 30 jaar lachen we erom....
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:55:08 #47
25737 spookie
Banaantje?
pi_28545878
Sterkte ermee hopelijk voel je je binnenkort wat beter
oops ohh my ...
pi_28549476
ik ben naar mijn werk gegaan, maar was binnen 3u weer thuis. ik heb nul energie..... en ik zit vol met vragen die ik haar nog wil stellen
pi_28556583
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef djenneke het volgende:
Het is geen rotactie. Het is iets dat kan gebeuren. Heel vervelend en echt heel klote voor je.
5 jaar weg is onzin. Je hebt er 5 jaar wat aan gehad, je houdt er wat herinneringen aan over, maar nu is het afgelopen. Het is niet anders. Je weet nu hoe het zit, en er komen wel meer jaren. Sterkte verder.
Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.
Ik vind zoiets not done!
pi_28556684
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef kriele het volgende:

[..]

Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.
Ik vind zoiets not done!
Had zij dan bij hem moeten blijven, ondanks dat zij ontzettend veel voor elkaar voelen, mss wel meer dan ze voor ts voelde? Hij was niet alleen verliefd, zij was het ook. En dat is lullig, maar dat kan gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')