So fucking true!!! Iemand met inzicht!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:46 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als vrouwen ZELF al niet eens weten waarom ze bepaalde dingen doen? Hoewel de uitdrukking 'op je lul af gaan' is, gaan vrouwen feitelijk toch veel vaker op hun lul af dan mannen.
En daarom moet je het je niet al te veel aantrekken. Het ligt meestal gewoon niet aan jou. Meestal komt een vrouw niet verder dan 'het voelde niet goed'. Naja, dat moet je respecteren, vrouwen zijn anders dan mannen. Maar dat betekent ook dat je jezelf geen sukkel hoeft te vinden wanneer je gedumpt wordt.
Kijk, je vriend lijkt een beetje achterbaks, maar misschien heeft jouw ex-vriendin hem ook wel een rad voor ogen gedraaid. Ze zal vast wel tegen hem gezegd hebben dat het uit was tussen haar en jou, en je vriend geloofde dat natuurlijk (waarom zou hij het niet geloven?). Sja, nou zit hij met een onbetrouwbare vriendin. Ach ja, zo krijgt iedereen op hun beurt hun levenslessen.
Intussen zou ik me niet al te druk maken. Tenzij je nog kans ziet haar terug te krijgen, en dat persee wil proberen.
Ach, ik weet het ook niet. Vrouwen kun je doorgaans moeilijk voorspellen omdat welke beslissingen ze nemen er maar helemaal aan ligt hoe ze zich voelen. Volgende maand voelt ze zich weer anders en dumpt ze je vriend net zo hard. En misschien wil ze dan ineens wel weer terug naar jou.
Of misschien wilde ze je alleen maar jaloers maken en is dat een beetje mis gelopen.
Ik ken vrouwen die al tientallen jaren getrouwd zijn geweest en het ineens in hun bol kregen. Die verlieten hun gezin om er met een vakantieliefde vandoor te gaan. De een met een Griek, de ander met een Turk. De een was ineens verdwenen, hoewel ze 2 kinderen had, en belde 2 weken na haar verdwijning op dat ze in Griekenland zat, en of haar man even de kinderen op het vliegtuig wilde zetten. De ander had jarenlang een verhouding met een Turkse kerel, elke zomervakantie weer. En op een dag besloot ze te blijven. Bij geen van beide kan ik zeggen dat ze beter terecht zijn gekomen dan de situatie die ze ontvlucht waren. Mijn conclusie: ze zijn gewoon hun lul achterna gelopen.
Damn.... geloof me, ik weet hoe je je voelt, 100 %quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:40 schreef TheFrankey het volgende:
nooit gedacht dat ik hier nog eens zal posten.
Na bijna 5 jaar is vandaag mijn relatie met mijn vriendin stuk gelopen. Ze is verliefd geworden op mijn beste vriend. Klinkt als een slechte film.... helaas wel waar
ze wister het al 3 maanden van elkaar, dat ze gevoelens voor elkaar hadden. En mooi weer spelen als ik erbij was.
Er is, naar hun zeggen, nog niets 'gebeurd'....
ik voel me leeg en alleen.... kut!
Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef PDOA het volgende:
Heb je die vriend al een poeier op de neus gegeven?
Een goede vriendin van me heeft het ook pas uitgemaakt met haar vriend, ze hadden 4 jaar een relatie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:15 schreef TheFrankey het volgende:
ja het is zeker een kutverhaal. zit ook vol met vragen. waar is het mis gegaan? We hadden het tot gister echt heel leuk met elkaar. nooit ruzie oid.
maar ze is met hem gaan praten ipv met mij, dat is iets wat ik niet kan begrpijpen.daarom is het maar beter dat het uit is. maar het voelt zoooooo klote..... ik bedenk nu nog even of ze op mijn werk wat aan mij hebben
Mja, het schijnt dus zo te zijn dat je in zo'n geval ook kunt zeggen: 'nee, ik word niet verliefd op de vriendin van mijn beste vriendquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..
Het lijkt mij er wel van afhangen in hoe ernstige mate je je aangetrokken voelt. Je krijgt op elke mogelijke manier een onhoudbare situatie, ook wanneer de vriend er voor kiest om niets te doen met zijn (en haar!!) gevoelens.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:18 schreef Tomek het volgende:
[..]
Mja, het schijnt dus zo te zijn dat je in zo'n geval ook kunt zeggen: 'nee, ik word niet verliefd op de vriendin van mijn beste vriend
Verlieftheid gaat meestal snel weer over. Helemaal als je voor jezelf er dan voor kiest tijdelijk het contact te verbeken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt mij er wel van afhangen in hoe ernstige mate je je aangetrokken voelt. Je krijgt op elke mogelijke manier een onhoudbare situatie, ook wanneer de vriend er voor kiest om niets te doen met zijn (en haar!!) gevoelens.
Misschien niet, maar het lucht wel op. En als het echt vrienden zijn dan belazeren ze je niet achter je rug om met je eigen vriendin notabene!quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..
Het gaat mij er echter ook om dat de kans dat de vriendschap eindigt sowieso groot is. Wanneer de vriend er niets mee doet, verandert dat niets aan de gevoelens van de vriendin. De vriend kan niet meer iets afspreken waar de vriendin bij is zonder zich ongemakkelijk te voelen. Wanneer de vriendin hem verlaat, zal hij toch de schuld geven aan zijn vriend..quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het lucht wel op. En als het echt vrienden zijn dan belazeren ze je niet achter je rug om met je eigen vriendin notabene!
dat is er 1 om over na te denken..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:02 schreef Matness het volgende:
Klinkt als een gemiddelde aflevering van GTST. Maar hoe zie je dat 5 jaar weg? Het leven is een groeiproces waarbij elke dag telt, of hing je leven alleen af van je partner?
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?quote:[b]Op woensdag 6 juli 2005 10:34
En je vriendin als snol laten verklaren.
Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?
En krijg je dat dan op een briefje mee?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?
En krijg je dat dan op een briefje mee?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.![]()
Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef djenneke het volgende:
Het is geen rotactie. Het is iets dat kan gebeuren. Heel vervelend en echt heel klote voor je.
5 jaar weg is onzin. Je hebt er 5 jaar wat aan gehad, je houdt er wat herinneringen aan over, maar nu is het afgelopen. Het is niet anders. Je weet nu hoe het zit, en er komen wel meer jaren. Sterkte verder.
Had zij dan bij hem moeten blijven, ondanks dat zij ontzettend veel voor elkaar voelen, mss wel meer dan ze voor ts voelde? Hij was niet alleen verliefd, zij was het ook. En dat is lullig, maar dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.
Ik vind zoiets not done!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |