dat is er 1 om over na te denken..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:02 schreef Matness het volgende:
Klinkt als een gemiddelde aflevering van GTST. Maar hoe zie je dat 5 jaar weg? Het leven is een groeiproces waarbij elke dag telt, of hing je leven alleen af van je partner?
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?quote:[b]Op woensdag 6 juli 2005 10:34
En je vriendin als snol laten verklaren.
Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?
En krijg je dat dan op een briefje mee?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar organisaties voor, die zo'n verklaring afgeven?
En krijg je dat dan op een briefje mee?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Vertel het gewoon tegen iedereen die het je vraagt.![]()
Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef djenneke het volgende:
Het is geen rotactie. Het is iets dat kan gebeuren. Heel vervelend en echt heel klote voor je.
5 jaar weg is onzin. Je hebt er 5 jaar wat aan gehad, je houdt er wat herinneringen aan over, maar nu is het afgelopen. Het is niet anders. Je weet nu hoe het zit, en er komen wel meer jaren. Sterkte verder.
Had zij dan bij hem moeten blijven, ondanks dat zij ontzettend veel voor elkaar voelen, mss wel meer dan ze voor ts voelde? Hij was niet alleen verliefd, zij was het ook. En dat is lullig, maar dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Het is wel een rotactie. Die 'beste' vriend moet z'n gevoelens maar ff inslikken! Zoiets flik je je beste maat gewoon niet. Ik kan me daar mateloos aan ergeren. Er zijn miljarden mensen op deze aardkloot, maar nee je vriendin en je beste vriend gaan lekker elkaar de leifde verklaren.
Ik vind zoiets not done!
Dan had zijn beste vriend z'n gevoelens in moeten slikken. Sommige dingen kunnen echt niet in mijn optiek. In het verleden liep een vriendin van een goede vriend mij ook te versieren, op zich een leuke meid maar daar ga ik dus echt niet op in.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:30 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Had zij dan bij hem moeten blijven, ondanks dat zij ontzettend veel voor elkaar voelen, mss wel meer dan ze voor ts voelde? Hij was niet alleen verliefd, zij was het ook. En dat is lullig, maar dat kan gebeuren.
Ze zijn beiden verliefd op elkaar. Dat kan gebeuren, ze hadden het alleen nooit achter mijn rug om aan elkaar moeten vertellen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:30 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Had zij dan bij hem moeten blijven, ondanks dat zij ontzettend veel voor elkaar voelen, mss wel meer dan ze voor ts voelde? Hij was niet alleen verliefd, zij was het ook. En dat is lullig, maar dat kan gebeuren.
ja, hij vindt het ook allemaal heel moeilijk. Hij en mijn ex hebben afgesproken (half mei dus) dat ze niets zouden zeggen en doen met de gevoelens in de hoop dat het over zou gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:14 schreef IkWilbert het volgende:
Heb je het er al met je "maat" overgehad?
damn! what a mindjob...quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:17 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ja, hij vindt het ook allemaal heel moeilijk. Hij en mijn ex hebben afgesproken (half mei dus) dat ze niets zouden zeggen en doen met de gevoelens in de hoop dat het over zou gaan.
Blijkbaar is het dus niet overgegaan en zijn we in deze situatie beland. Hij kan kiezen: zij of mij......
Echt onzin. Zo kun je wel willen dat de dingen in elkaar zitten, maar zo werken ze dus in praktijk niet. Jij kan daar met gemak niet op ingaan omdat je geen gevoelens voor haar hebt. Als dat wel het geval was geweest, dan praat je wel minder simpel over zulke dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:34 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan had zijn beste vriend z'n gevoelens in moeten slikken. Sommige dingen kunnen echt niet in mijn optiek. In het verleden liep een vriendin van een goede vriend mij ook te versieren, op zich een leuke meid maar daar ga ik dus echt niet op in.
Zo iemand is niet voor niets je beste vriend.
Bij sommigen wel, jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Echt onzin. Zo kun je wel willen dat de dingen in elkaar zitten, maar zo werken ze dus in praktijk niet. Jij kan daar met gemak niet op ingaan omdat je geen gevoelens voor haar hebt. Als dat wel het geval was geweest, dan praat je wel minder simpel over zulke dingen.
Hoe graag mensen dingen ook anders zien, meestal gaat het vrouwtje toch voor de vriend. Lullig, maar realiteit. En dat dat zo is is in dit geval wel duidelijk.
Bij echte verliefdheid? Niet sommigen, maar bij de meesten dan hoor....quote:
Hier ben ik het mee eens. Dan was het misschien wat "makkelijker" geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:13 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ze zijn beiden verliefd op elkaar. Dat kan gebeuren, ze hadden het alleen nooit achter mijn rug om aan elkaar moeten vertellen.
Mijn ex had tegen mij moeten vertellen over haar gevoelens. Nog voor mijn maat dit wist. Dan was het misschien ook wel uit gegaan. maar niet op zon rotte manier.
Als mijn maat er hierna toch achterkomt en gevoelens voor haar heeft, zal hij die moeten inslikken. Alleen maar omdat vrienden dat doen, dat is een ongeschreven regel.
Klopt, maar ze had hem niet 3 maanden aan het lijntje moeten houden. Ben dan gewoon eerlijk en neem even afstand van elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij echte verliefdheid? Niet sommigen, maar bij de meesten dan hoor....
Je weet pas hoe iets is, als je het meemaakt...
Ze hebben niets gedaan en gezegd in de hoop dat het over zou gaan... tja, logisch. Stel dat het een bevlieging is, dan hou je niks over. Lullig (en dat is dan op zich wel een rotstreek), maar zo denken veel mensen. En dat is natuurlijk heel verkeerd. Maar wel reeel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, maar ze had hem niet 3 maanden aan het lijntje moeten houden. Ben dan gewoon eerlijk en neem even afstand van elkaar.
nee niet reeel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben niets gedaan en gezegd in de hoop dat het over zou gaan... tja, logisch. Stel dat het een bevlieging is, dan hou je niks over. Lullig (en dat is dan op zich wel een rotstreek), maar zo denken veel mensen. En dat is natuurlijk heel verkeerd. Maar wel reeel.
Ja, dat had ze gemoeten. Maar zo simpel is het vaak niet... helaas Frankey. Ik vind het echt rottig voor je. Maar voor jou is het nu toch echt wel reeel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nee niet reeel.
Ze had het nooit met hem mogen bespreken. dan maak je het alleen maar erger. Ze had zelf moeten bepalen om af te wachten of het een bevlieging was of niet....
Je klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij echte verliefdheid? Niet sommigen, maar bij de meesten dan hoor....
Je weet pas hoe iets is, als je het meemaakt...
Nee, ik ken wel erg veel mensen die in vergelijkbare situaties zitten/hebben gezeten...quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je er ervaring mee hebt.
Nogmaals veel sterkte, en probeer op andere gedachten te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:44 schreef So_Addictive het volgende:
Knip
Ik ben van mening als je verliefd op iemand anders kan worden, dat er iets niet goed zit in je huidige relatie..![]()
tnx...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef draaijer het volgende:
Die vriend in ieder geval in elkaar beuken.. Echte vrienden doen dat namelijk niet.. Wat een rukker.. Met die dame zou ik ook niet klaar zijn.
Maar goed what can you do???
How low canb they go 5yr vs 3mnd green grass
Suc6 dude
Het is een automatische reactie om hem net zoveel pijn te geven als hij veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef draaijer het volgende:
Die vriend in ieder geval in elkaar beuken.. Echte vrienden doen dat namelijk niet.. Wat een rukker.. Met die dame zou ik ook niet klaar zijn.
Maar goed what can you do???
How low canb they go 5yr vs 3mnd green grass
Suc6 dude
nofi, maar als het al 3 maanden speelt dan heeft ze dat volgens mij wel goed kunnen bepalen voor zichzelf..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nee niet reeel.
Ze had het nooit met hem mogen bespreken. dan maak je het alleen maar erger. Ze had zelf moeten bepalen om af te wachten of het een bevlieging was of niet....
erg man! is ze nog wel samen met dit lulletjequote:Op donderdag 7 juli 2005 08:00 schreef Eliminator20 het volgende:
Het gebeurd vaker dan je denkt![]()
Sterkte! Het zal een hele moeilijke periode voor je worden.
(Ben na 6 jaar verlaten voor een lulletje die ze amper een maand kende)
puh wat een bullshit! Als hij in zo'n geval niets tegen zijn 'gevoelens' kan doen (je kan je gevoelens echt wel meer sturen dan je denkt, je moet het gewoon willen) dan is hij de vriendschap van TS niet waardig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof die vriend iets tegen zijn gevoelens kan doen..
alleen maar goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef TheFrankey het volgende:
is het vreemd als ik zeg dat ik me nu vanavond al weer iets beter voel??? ik mis haar nog steeds heel erg....maar heb nu wel het idee om maar naar de toekomst te kijken
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Klopt, maar ze had hem niet 3 maanden aan het lijntje moeten houden. Ben dan gewoon eerlijk en neem even afstand van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |