Vreemd bericht natuurlijk, aangezien er nog geen enkele devkit de deur heeft verlaten bij Nintendo. Met die steun van EA komt het wel goed, ik heb een paar aardige Cube-games van EA gekochtquote:EA heeft aangegeven dat het bedrijf zich in de volgende generatie meer zal focussen op de PlayStation 3 en Xbox 360 dan op de Revolution. Bad news err?
Electronic Arts, het bedrijf dat over het algemeen bekend staat om haar multi-platform games, heeft in een recentelijk gehouden interview met Famitsu aangegeven dat ze meer aandacht aan de Ps3 en Xbox 360 zullen besteden dan aan de N. Revolution.
Wat dit precies inhoudt is nog niet duidelijk, maar ik persoonlijk denk dat de Revolution dus zoveel verschilt van de andere next-gen' consoles dat we dus kunnen verwachten dat games als SSX Next Generation niet op de Revolution zullen komen. Laten we echter hopen dat hiermee bedoeld wordt dat EA geen games op de Revo' zal uitbrengen die gebruik maken van de speciale functies, maar normale multi-platform games wel gewoon uitbrengen op Nintendo's revolutionaire spelcomputer!
Zonder enige onderbouwing? Die gerucht die Xrenity postte ging toch over 3d enzo? Hoe moet dat dan als de Rev op je TV of monitor kan aansluiten? Een of andere geweldige technologie komt dan te pas waar bijna niemand wist dat het bestond? Dat is meer een soort natte droom fan een 1 of andere Nintendo fan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:34 schreef Cerbie het volgende:
Cerbie: Kijk Ruzbeh, een Nintendo console!
[afbeelding]
Ruzbeh: Nep! Nep! Niet Nintendo, kan niet, gerucht![]()
Dat idee krijg ik een beetje als ik jouw posts lees, meteen roepen dat het gerucht nep is zonder enige onderbouwing. Je moet zelf weten wat je van een gerucht vind, maar anderen willen het misschien wel lezen, die vinden het wel leuk om over deze dingen te speculeren
Volgens Iwata zijn er wel (vroege) dev kits gestuurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Vreemd bericht natuurlijk, aangezien er nog geen enkele devkit de deur heeft verlaten bij Nintendo. Met die steun van EA komt het wel goed, ik heb een paar aardige Cube-games van EA gekocht.
Ik weet niet of ik een revolution koop, ligt er aan wat de revolutie is, en aan de support.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:Wie gaat er bijvoorbeeld de oude games downloaden (als je een Rev haalt)? En zo ja, welke?
Ik download in ieder geval alle Zelda games, behalve misschien Zelda II. En misschien Super Mario Bros. voor me vader (ook al heb ik nog steeds de oude NES met Super Mario Bros).![]()
Volgens Miyamoto nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens Iwata zijn er wel (vroege) dev kits gestuurd.
De Zelda's heb ik al op die bonusdisc enzo. Ik ben dan ook meer geïnteresseerd in de 3rd party support, ik wil oude NES games als RC Pro Am, Gun Smoke, Bayou Billy, Castlevania I en II, Double Dragon II, Turtles I en II, Megaman 2, en ga zo maar door. De Mario-serie heb ik al in bezit op de SNES, dus die hoef ik ook niet. Ben wel geïnteresseerd in games als Crono Trigger, die moeilijk of te duur te krijgen is, Super Castlevania IV, Lufia, etcetera. Als het alleen van Nintendo moet komen hoef ik dus niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, ik word ook helemaal stapelgek van die geruchten. Ik vond het ook leuk om al die dingen te lezen en te specluren enzo, maar nu hebben we echt alles gehad. 3D, hologrammen, virtual reality, virtual gamepad, virtual helmet, 'Gamecube controller met tumor' Revolution controller mockup, ga zo maar door. Misschien moeten we dat hele controller maar met rust laten en verder gaan over wat we nu wel weten.
Wie gaat er bijvoorbeeld de oude games downloaden (als je een Rev haalt)? En zo ja, welke?
Ik download in ieder geval alle Zelda games, behalve misschien Zelda II. En misschien Super Mario Bros. voor me vader (ook al heb ik nog steeds de oude NES met Super Mario Bros).![]()
Hij doelde volgens mij op final dev kits. Iwata zei dat dev kits 'out there' zijn, 'depending on what stage you're talking about'. Dus ik denk dat ze hele vroege beta kits hebben en Miyamoto vond dat het niet echt dev kits waren, want de interviewer (in de interview met Miyamoto) doelde misschien op final dev kits?quote:
quote:don't you see, the revolution wasn't a console at all. the revolution was us, in our hearts all along. if only you believe.
Over Minish Cap gesproken, ik hoop dat je ook GBA games kan downloaden.quote:
Mischien is de tv aansluiting voor de Nes/snes games en het 3d gedoe voor de Revolution games.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zonder enige onderbouwing? Die gerucht die Xrenity postte ging toch over 3d enzo? Hoe moet dat dan als de Rev op je TV of monitor kan aansluiten? Een of andere geweldige technologie komt dan te pas waar bijna niemand wist dat het bestond? Dat is meer een soort natte droom fan een 1 of andere Nintendo fan.
Zit wat in. Misschien kun je beide opties gebruiken. Als je 3d beu bent kun je gewoon overgaan op TV.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mischien is de tv aansluiting voor de Nes/snes games en het 3d gedoe voor de Revolution games.![]()
Het ziet er wel professioneel uit, maar wat of welke spel hoort het te zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:19 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fake of niet, mooie artwork is het wel
Xenias, de zogenaamde halo killer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het ziet er wel professioneel uit, maar wat of welke spel hoort het te zijn?
Hoop alleen dat de prijzen voor spellen nog 2 dollar lagen komen te liggen. 5 dollar per spel gaat toch wel hard aantikken als je er een boel wilt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:43 schreef Cerbie het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als deze interface echt blijkt te zijn
quote:I won't get excited though. Excitement leads to Disapointment. Disapointment leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to murder. Murder leads to jail. Jail leads to sodomy.
So I will wait for confirmation.
Ik denk voor SNES games eerder 5 dollar dan 2 dollar.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hoop alleen dat de prijzen voor spellen nog 2 dollar lagen komen te liggen. 5 dollar per spel gaat toch wel hard aantikken als je er een boel wilt.![]()
Dat de revo geen HDTV reso krijgt wil niet zeggen dat het meteen 640x480 moet zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
De maker had ze veel beter in 640x480 moeten doen, de waarschijnlijke resolutie van alles op de Rev. 800x600... 't Is toch geen wallpaper!?
5 dollar vind ik asociaal. Die spellen zijn al 10 jaar oud en hebben hun winst allang op gebracht. Als ze nu dan nog proberen er dik geld aan te verdienen vind ik dat niet goed.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk voor SNES games eerder 5 dollar dan 2 dollar.
Maar je krijgt nog altijd van die tijdelijke acties waar je sommige dingen gratis kan downloaden.
Hoe kom je bij 640×480? Dat is de gamecube, dat hoeft de rev. niet te zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:45 schreef Ruzbeh het volgende:
De maker had ze veel beter in 640x480 moeten doen, de waarschijnlijke resolutie van alles op de Rev. 800x600... 't Is toch geen wallpaper!?
Ja, maar het is in ieder geval geen 800x600.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat de revo geen HDTV reso krijgt wil niet zeggen dat het meteen 640x480 moet zijn.
Als je geen HDTV ondersteund (minimaal 720p=1280x720), dan doe je toch gewoon 640x480=480p? Want dat is voor normale TV's, toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 640×480? Dat is de gamecube, dat hoeft de rev. niet te zijn
Daarmee kan je dingen voelen ofzo. Novint heeft ergens een demonstratie video ervan.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat er mensen zin hebben om zulke dingen te maken johWTF is trouwens de bedoeling van de staaf aan de rechterkant bij de Novint controller?
Owja, en hier nog eentje van 17 April :quote:Dear Matthijs,
Thank you for your interest in the Novint Falcon. As you indicated, the Falcon is scheduled to be released in the first quarter of 2006 for use with PCs. At this time, however, we cannot provide further information concerning plans and/or schedules for the offering of the Falcon for console gaming. Please do not hesitate to contact me in the future as this information becomes available.
Attached is more information about the Falcon. I hope you find it useful.
Thank you again for your inquiry.
Regards,
Jonathan
En deze foto zat bij het mailtje :quote:Thank you for your interest in Novint. We currently have no agreements with
any console company, although we believe that our technology will be
transformative for the industry on a whole. Our initial hardware release, as
you have read, will be for the PC.
Best regards,
Antonia
Ik verwacht ook dat het meer een beloningssysteem gaat worden, een soort sterrencatalogus.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:14 schreef BMH het volgende:
Waarschijnlijk krijg je bij de aankoop van Revolution games een tegoed die je kunt gebruiken voor het downloaden van classics. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon betalen, maar Nintendo wil liever dat je revolution games koopt en dan maar een gamepie download.
En wat nou als je die nieuwe Miyamoto game koopt?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Ik dacht meer aan het volgende:
Mario Revolution kopen > Alle Mario games downloaden
Zelda Revolution kopen > alle Zelda's enz. zoiets.
Dan krijg je de keus uit 5 miyamoto games.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat nou als je die nieuwe Miyamoto game koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |