Centraal 'zeik-hier-newbies-af' topic?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Nu we het toch over kutnewbies hebben, rufus hoe is het met jou
je had bier!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n wijntje smaakt anders nog prima hoor
je bent het niet waard tegen gesproken te worden.. neuspeuterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef Rufus-Seal het volgende:
MissSimon reageert niet .. ahh zielig!
nog een newbie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Robbie1979 het volgende:
* gaat vast in dekking...weet dat aanval te verwachten is...
waarom nou ineens zo boos?quote:
newbie af ben je pas na 10.000+ postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je bent het niet waard tegen gesproken te worden.. neuspeuter
Das geen newbie, daar zijn we lief tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
Wie is die missy nog wat ofzo eigenlijk?!:?!
je staat in mijn msn poppekopjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
Wie is die missy nog wat ofzo eigenlijk?!:?!
Ga je moeder vervelen ofzo, ohnee sorry die pleegt incestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Verzin eens een goed scheldwoord man! Deze is helemaal niet opschrijvenswaardig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
nee, nog ff wat postkrikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
newbie af ben je pas na 10.000+ posts
slotje
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
slotje
maar jij niet in die van hemquote:
Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
slotje
is dit grappig ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
ah, hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:30 schreef tonks het volgende:
[..]
WEL, wij hebben altijd diepgaande gesprekken
kom naar bed lief broertje van me en verwen me eens lekker, of heb jij al je zaad verschoten bij papaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |