Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
newbie af ben je pas na 10.000+ posts
slotje
is dit grappig ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
ah, hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:30 schreef tonks het volgende:
[..]
WEL, wij hebben altijd diepgaande gesprekken
kom naar bed lief broertje van me en verwen me eens lekker, of heb jij al je zaad verschoten bij papaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je bent het niet waard tegen gesproken te worden.. neuspeuter
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Hij heeft het over de ultra-rechtse eikeltjes op Politiek denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef SirSimon het volgende:
Ik erger me aan die gasten die iedereen proberen de grond in te stampen.. waarvoor geen argument bestand is... ze lullen overal toch wel omheen.. en zijn ook nog de hele dag op fok..
geen sociaal leven blijkbaar
ik kots op ze.. en als dat op is schijt ik er ook nog even overheen![]()
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hij heeft het over de ultra-rechtse eikeltjes op Politiek denk ik![]()
Je ziet er lekker uit en Tonks kan het wel denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ermail mij met motivatie, specs, ende foto en alles komt goed.
en ik geil al heel lang op je eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je ziet er lekker uit en Tonks kan het wel denk ik.
15-35 in 2 seconden
[afbeelding]
tevreden?
Fuck off! Ik heb die kloon niet gemaakt... Ga mij er niet mee confronterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef tonks het volgende:
Wat een uber doorzichtige kloon rufus.. post nog maar even 9700 berichtjes en kom dan kletsen.
TS denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef tonks het volgende:
wie geilt er niet op MM,
Ga je zusje afrukken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Fuck off! Ik heb die kloon niet gemaakt... Ga mij er niet mee confronteren![]()
dus MM en MissSimon zijn dezelfde persoon?quote:
that's me babyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
de foto is ganz geil
en andersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Waag het niet mijn naam te gebruiken als synoniem voor newbie
SirSimon is een synoniem voor newbie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
waarom kruip jij niet lekker bij je zus in bed??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:42 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Heb ik niet eens.. Ga je vader aftrukken
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Ik ben SirSimon en ben een newbie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Waag het wel om mijn naam te gebruiken als synoniem voor newbie
komt er aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht met smart op je email.
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?
NEE oprotten dan
heb ik wel toestemming?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?
NEE oprotten dan
pooierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom kruip jij niet lekker bij je zus in bed??
ze vraagt naar je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |