Waar is wel iedereen gelijk dan? Moet je toch eens aanwijzen op de kaart van deze grote boze wereldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
hier is niet iedereen een gelijke..ik kots daarop.. schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
Zelfs in Newbie-land word ie gedistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar is wel iedereen gelijk dan? Moet je toch eens aanwijzen op de kaart van deze grote boze wereld
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestamptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef BObNL het volgende:
Wat doe jij hier op fok? Ga een leven houden. . . hippie
Ik kots al helemaal op jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...
Ow want stel je voor dat je eerst naar jezelf kijktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestampt
nee bedankt.. .ik pas hiervoor..![]()
welnee, we begraven je gewoon in een kissiequote:
Echt, ga in een hoekje zitten huilen ofzo manquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestampt
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je gaat te ver... t was figuurlijk bedoeld.. dit ook zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef laffer het volgende:
[..]
welnee, we begraven je gewoon in een kissie![]()
maargoed, de grond in ga je wel natuurlijk![]()
Hahahhahahah , hij kan niet eens een kaasschaaf betalen.. Hij gebruikt zijn platjes wel, daar gaat ie aan likkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt, ga in een hoekje zitten huilen ofzo manLiefst met kaasschaaf
Hoog Simon, kijk omhoog Simon...
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.
Hoe wil jij je nog ooit geliefd maken op dit forum ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je gaat te ver... t was figuurlijk bedoeld.. dit ook zeker?
schijt omhoog man.. en weest niet te laf daarna weg te lopen..
moge al je schijt recht op je ass uiteenspletten
Je bent gewoon een zeikerd en daar houden ze hier niet van. Rot gewoon een eind op en begin een eigen forum als het hier zo slecht isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topic
Dat is ook enorme bull shit zeg. Lijkt me geweldig, als iedereen zich gaat gedragen zoals ieder ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.
Kloon aanmaken, frisse start... wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hoe wil jij je nog ooit geliefd maken op dit forum ?
Hey, get the hell out of my office, you're fired!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:41 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik kots al helemaal op jou![]()
vuil varken.. je bent een van de ergsten hier
Iedereen? Niet iedereen is zo zielig als jou!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topic
nee klopt.. ik misdraag me nu ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef ooge het volgende:
je bent zelf een van die sukkels als ik je zo tekeer hoor gaan, en jij zegt de dingen die je hier zegt ook vast niet op straat
Nou ja ik bedoel niet letterlijk, maar door zo'n zeik topic aan te maken vraag je er wel omquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is ook enorme bull shit zeg. Lijkt me geweldig, als iedereen zich gaat gedragen zoals ieder ander.
en jij gaat straks lekker diep (de grond in wel te verstaan)quote:
ik schijt liever omlaag, in de huig van zielige embryo`s zoals jij die nooit groot hadden mogen wordenquote:schijt omhoog man.. en weest niet te laf daarna weg te lopen..
ik schijt nog beter jouw slokdarm aan flardenquote:moge al je schijt recht op je ass uiteenspletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |