Davydenko moest opgeven met een polsblessure na de eerste set gewonnen te hebben met 6-1.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef suus21 het volgende:
lekker die davydenko eruit. Te triest dat ie zo hoog staat 1dagsvlieg en hij zal nu alleen maar zakken qua punten op de hardcourts.
Zolang ik niet eerste sta is die topictitel geheel terecht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef Butra het volgende:
Zeg, kan die topictitel niet eens aangepast worden?
Geen probleem; je lijkt wat druk de laatste weken en ik heb nacht dienst :quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef Juan Zueco het volgende:
Bedankt voor strepen en de lijst socko!![]()
let maar op volgend jaar kan hij niet zijn punten verdedigen. En dat noem ik dan toch een 1dagsvlieg. Maar goed buiten dat is het gewoon een super saaie speler om naar te kijken. Ik zie hem liever verliezen dan winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Davydenko moest opgeven met een polsblessure na de eerste set gewonnen te hebben met 6-1.
Ik wil hem zeker geen 1dagsvlieg noemen, de man is goed bezig dit jaar.
J.
Ok, lets agree to disagree.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
let maar op volgend jaar kan hij niet zijn punten verdedigen. En dat noem ik dan toch een 1dagsvlieg. Maar goed buiten dat is het gewoon een super saaie speler om naar te kijken. Ik zie hem liever verliezen dan winnen.
Op deze opmerking zat ik echt al maanden te wachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef mitt het volgende:
Als ik alle weken had meegedaan had ik allang bovenaan gestaan.
dat zegt genoegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef Butra het volgende:
[..]
Op deze opmerking zat ik echt al maanden te wachten.
Ik kan me nog een quote van vorig seizoen herinneren:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef mitt het volgende:
Als ik alle weken had meegedaan had ik allang bovenaan gestaan.
ik had vorige week met Vanek en Moodie weer schitterende keuzes
Berlocq, ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef mitt het volgende:
ik heb weer gekozen voor mn Argentijnse opstelling
n00b. Carlos van voren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Berlocq, ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord.![]()
Join the club.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:25 schreef suus21 het volgende:
jezus weer een slechte week voor mij damn
Bij jou is ieder ander dan André een 1dagsvlieg....quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
let maar op volgend jaar kan hij niet zijn punten verdedigen. En dat noem ik dan toch een 1dagsvlieg. Maar goed buiten dat is het gewoon een super saaie speler om naar te kijken. Ik zie hem liever verliezen dan winnen.
Wij doen mee aan dit manager spel: http://www.tennismanager.nl/quote:
Ik heb er 2 in Kitzbuhel, 1 in LA en 2 Umagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Butra het volgende:
Heb ik toch mooi ff alle halve finalisten in Kitzbuhel.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef suus21 het volgende:
wat een slechte week alweer...
Jankbekquote:Op zondag 31 juli 2005 16:14 schreef suus21 het volgende:
waarschijnlijk heb ik de 3 toernooiwinnaars...
Washington en Sopot.quote:
Vandaar die hoge klassering.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef mitt het volgende:
Ik doe er hooguit 10 minuten over, alles op het gevoel
Volgend jaar overstappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:39 schreef mitt het volgende:
Vind het wel jammer dat elke week hetzelfde startbedrag krijgt, en niet conform je prestaties.
Zoals vorig jaar.
De man wordt oudquote:
Gaudio heeft zich allang teruggetrokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Juan Zueco het volgende:
De man wordt oud
Anyway, ik verwacht ook dat Gaston zich terugtrekt of de wedstrijd cadeau geeft, gezien zijn speelschema de afgelopen weken (en hij heeft deze week geen punten te verdedigen). Daarom hem maar ingeleverd (met Rusedski en Hrbaty voor Andy).
J.
Hmm..Lijkt er wel op, ik ben de enige die hem heeft...Ik hoop dat je geen gelijk hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Juan Zueco het volgende:
De man wordt oud
Anyway, ik verwacht ook dat Gaston zich terugtrekt of de wedstrijd cadeau geeft, gezien zijn speelschema de afgelopen weken (en hij heeft deze week geen punten te verdedigen). Daarom hem maar ingeleverd (met Rusedski en Hrbaty voor Andy).
J.
Hehehehequote:
Bron?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef Elikian het volgende:
[..]
Gaudio heeft zich allang teruggetrokken
Iets waar Moya, Puerta, Davydenko en Kafelnikov (vroeger) ook weleens een handje van hebben. Af en toe eens een wedstrijdje 'verkopen'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:44 schreef suus21 het volgende:
wat is een fix?
Hij deed inderdaad hard zn best, maar die Fyrstenberg was waarschijnlijk te slecht om mee te werken. Volgende keer beter Carlos.quote:
Startgelden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef suus21 het volgende:
is dit echt waar?? waarom skippen ze dit toernooi dan niet?
Het was kiezen tussen 2 kwaden, Hewitt of Agassi. Dan toch maar degene die zich nog zonder rollator kan voortbewegen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom heeft (bijna) iedereen Lleyton?
Die jongen is pas getrouwd.
Heeft zich helemaal suf geneukt (met resultaat overigens).
Moet dus slappe benen hebben.
J.
moeilijk? 6 games afgestaan en Martin stond goed te spelen in de 1e set.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:15 schreef Juan Zueco het volgende:
De oude man heeft het moeilijk met Martin.
J.
Tot 4-4 ging het moeilijk (met een re-break van Martin) en lange games.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:20 schreef suus21 het volgende:
[..]
moeilijk? 6 games afgestaan en Martin stond goed te spelen in de 1e set.
Gaudio heeft het veel moeilijker tegen een nobody en daar moet ie ook op hardcourt makkelijk van kunnen winnen.
Erg slappe beentjes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom heeft (bijna) iedereen Lleyton?
Die jongen is pas getrouwd.
Heeft zich helemaal suf geneukt (met resultaat overigens).
Moet dus slappe benen hebben.
J.
Pat Cash lookalike?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:43 schreef Butra het volgende:
Hewitt geeft op. You mofo.
En hij zag er al zo belachelijk uit met zn nieuwe haircut en een haarband die meer leek op de finishvlag van de Formule 1.
Nu je het zegt ja. Qua haarband zeker.quote:
www.korrelatie.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:25 schreef Norrage het volgende:
Natuurlijk...Berdych er ook uit...stond 3-1 voor 3e set en dan 6-3 de boot in -_-
Als Hrbaty ook verliest pleeg ik zelfmoord...
quote:
Ja, de budgetbeperkingen. Vorig jaar vervloekt, nu node gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Elikian het volgende:
Probeer het eens met 6000 te besteden![]()
http://members.home.nl/elikian/NL/MVForm-NL.xls
(budget werkt alleen voor actieve deelnemers, dus vul bij <naam> bv Elikian of Mist in)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Cat _Toernooi type Prijzengeld Ptn Geld __1 ____Grand Slam _______Veel 200 12.500 __2 Masters Series _______Veel 100 11.000 __3 _Champ. Series __1.000.000 _60 8.000 __4 _Champ. Series ____800.000 _50 6.000 __4 __World Series __1.000.000 _50 6.000 __5 __World Series ____800.000 _45 5.000 __6 __World Series ____600.000 _40 4.000 __7 __World Series ____400.000 _35 3.000 |
En zie daar, voorlopig 40 punten uit 4000 budget, dus 10 punten per 1000 euro budget en daarmee stijg je van 11 naar 4quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef Elikian het volgende:
Je kunt natuurlijk wel voor de weekprijzen gaan. Er is ook een ranglijst: weekscore/budget. Daar kun je sowieso goed meedoen natuurlijk.
Ik heb het een beetje gehad met gokken op spelers die ik eigenlijk helemaal niet mag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Butra het volgende:
Wel respect voor mitt hoor. Als je zelfs bij de US Open een heel leger Argentijnen opstelt, moet je wel een die-hard fan zijn.
Er stond ontzettend veel op het spel voor 'm. Ik had toch wel verwacht dat-ie een aantal rondjes door zou komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef Norrage het volgende:
En Butra, hoe heb je Henman kunnen kiezen? Gokken is 1 ding, maar....op Henman?????
hoezo gefeliciteerd??quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Butra het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning dit jaar suus.
Vond het te risicovol om Blake te kiezen, achteraf natuurlijk vrij dom. James was immers niet erg duur (nog goedkoper dan bijv. 'n Wawrinka).quote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef Norrage het volgende:
En waarom ben ik de enige met Blake?Vamoz Blake!
Terugkomen van 4-6 en 2-5 en gewoon winnen. You legend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Butra het volgende:
Mijn grenzenloze vertrouwen in Andreev betaalt zich weer eens uit.![]()
quote:
Onzin. Vorm bla bla bla.quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef suus21 het volgende:
en Agassi speelde best wel slecht in de finale van Montreal dus tegen een in vorm verkerende Fed, Agassi, Safin etc. zal die nooit winnen op snel hardcourt
We kunnen weer naar de orginale format gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef Juan Zueco het volgende:
5 teams leeg![]()
Moet ik hiermee doorgaan of laten we dit topic een zachte dood sterven?
J.
Waarom hou ik me ook niet gewoon aan mn woord?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:08 schreef Butra het volgende:
Ik tel deze week toch alweer 3 kneuzen die ik de rest van het jaar niet meer neem: Davydenko, Ferrer en Dent.
mooi hequote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef Juan Zueco het volgende:
Rainer staat op mijn zwarte lijst, evenals Safin en Enqvist.
Nooit meer zal ik deze personen opstellen.
J.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef Butra het volgende:
Echt mitt, wees blij dat je geen Eurosport 2 hebt, je zou spontaan Nalbandian fan af zijn. Dit was bijna nog erger dan van Santoro en Soderling op gravel verliezen.
Eigenlijk begin ik me hierin te vinden. Ik was altijd ongelooflijke fan van Nalbandian maar wat hij de laatste tijd laat zien is echt waardeloos en oersaai. Zelfs zijn gehaalde kwartfinales waren niet echt indrukwekkend of zo...Zijn tegenstandsr waren daar gewoon slechter...Ik zeg dit met pijn in mijn hart...Die David toch...Misschien volgend jaar beter. Heel af en toe heeft hij nog zijn briljantie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef Butra het volgende:
Echt mitt, wees blij dat je geen Eurosport 2 hebt, je zou spontaan Nalbandian fan af zijn. Dit was bijna nog erger dan van Santoro en Soderling op gravel verliezen.
Goed gevoeld. Wel een gedeelde 1e plek, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik voel een algemene weekoverwinning aankomen.
J.
Chalkdust! is mijn andere teamquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:08 schreef Butra het volgende:
[..]
Goed gevoeld. Wel een gedeelde 1e plek, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Dank U!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef Mist het volgende:
Feli met die weekwinst Juan! Is mij nooit gelukt (kan t me iig niet herinneren).
Misschien kan Rafael een pilletje lenen van Puerta.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef mitt het volgende:
gerechtigheid.
Puerta past 3x in die spierballen van Rafael, dus hij zal het niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Misschien kan Rafael een pilletje lenen van Puerta.
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |