Ik heb er 2 in Kitzbuhel, 1 in LA en 2 Umagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Butra het volgende:
Heb ik toch mooi ff alle halve finalisten in Kitzbuhel.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef suus21 het volgende:
wat een slechte week alweer...
Jankbekquote:Op zondag 31 juli 2005 16:14 schreef suus21 het volgende:
waarschijnlijk heb ik de 3 toernooiwinnaars...
Washington en Sopot.quote:
Vandaar die hoge klassering.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef mitt het volgende:
Ik doe er hooguit 10 minuten over, alles op het gevoel
Volgend jaar overstappenquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:39 schreef mitt het volgende:
Vind het wel jammer dat elke week hetzelfde startbedrag krijgt, en niet conform je prestaties.
Zoals vorig jaar.
De man wordt oudquote:
Gaudio heeft zich allang teruggetrokkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Juan Zueco het volgende:
De man wordt oud
Anyway, ik verwacht ook dat Gaston zich terugtrekt of de wedstrijd cadeau geeft, gezien zijn speelschema de afgelopen weken (en hij heeft deze week geen punten te verdedigen). Daarom hem maar ingeleverd (met Rusedski en Hrbaty voor Andy).
J.
Hmm..Lijkt er wel op, ik ben de enige die hem heeft...Ik hoop dat je geen gelijk hebtquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:01 schreef Juan Zueco het volgende:
De man wordt oud
Anyway, ik verwacht ook dat Gaston zich terugtrekt of de wedstrijd cadeau geeft, gezien zijn speelschema de afgelopen weken (en hij heeft deze week geen punten te verdedigen). Daarom hem maar ingeleverd (met Rusedski en Hrbaty voor Andy).
J.
Hehehehequote:
Bron?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef Elikian het volgende:
[..]
Gaudio heeft zich allang teruggetrokken
Iets waar Moya, Puerta, Davydenko en Kafelnikov (vroeger) ook weleens een handje van hebben. Af en toe eens een wedstrijdje 'verkopen'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:44 schreef suus21 het volgende:
wat is een fix?
Hij deed inderdaad hard zn best, maar die Fyrstenberg was waarschijnlijk te slecht om mee te werken. Volgende keer beter Carlos.quote:
Startgelden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:10 schreef suus21 het volgende:
is dit echt waar?? waarom skippen ze dit toernooi dan niet?
Het was kiezen tussen 2 kwaden, Hewitt of Agassi. Dan toch maar degene die zich nog zonder rollator kan voortbewegen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom heeft (bijna) iedereen Lleyton?
Die jongen is pas getrouwd.
Heeft zich helemaal suf geneukt (met resultaat overigens).
Moet dus slappe benen hebben.
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |